Ne demek bu şimdi

617 35 35
                                    

Meredy koşarak bahçe kapısından içeri girip kaldıkları bahçeli evin etrafından dolaşarak direk arka bahçesine koşmaya başladı. Havusun başında ultearı bikiniyle güneşlenirken gördüğünde " ultear" diye bağırdığında ultear daldığı kitabından başını kaldırıp şaşkın bir şekilde ona bakarak " ne oldu meredy" dedi. Meredy bir hışımla ultearın yanındaki şezlonga oturarak gözlerini kocaman açıp ultearın gözlerinin içine bakarak " bugün beni gerard aldı" dedi. Ultear somurtarak " bunun için mi o kadar stres yaptın " dedi. Meredy heyecanlı bir şekilde ultearın burnunun dibine gelerek " iyide erza hakkında konuştuk" dedi. Bunu duyduğunda ultearın ilgisini çekerek " hadi yaa neyden bahsetti" dedi. Meredy çok büyük bir olaymış gibi " ona bizden bahsetmiş hatta resimlerimizi bile göstermiş " dediğinde ultear donup kalmıştı. Sonra " heee doğrumu" diye bağırarak meredynin burnunun dibine gitti. Meredy gözleri kocaman açık bir şekilde başını onaylarcasına deli gibi salladı. Ultear sonra gözlerini kısıp nefesini vererek " neden yaptı ki o piç kızları sadece tek kullanımlık olarak görür hiç bir kızla öyle vakit geçirdiği olmamıştı" dedi. Meredy şaşkın bir şekilde " niye öyle diyorsun ki" dedi. Ultear kollarını önünde birleştirerek " belli değil mi kızı araştırdı, ortalık yere oynaşıyor ve randevuya çıktı onunla" dedi. Meredy işaret parmağını çenesinde dürtüp düşünceli bir şekilde " aşık olmuş olabilir mi sence " dedi. Ultear bunu duyduğunda donup kaldı sonra kahkahalar atmaya başlayarak " yok daha neler" dedi. meredy de dediğinin farkına varıp oda kahkaha atmaya başlayarak " dimi" dedi. İçerden yaşlı bembeyaz saçları olan gözlüklü küçücük bir kadın elinde tepsiyle girerek " bu gülüşmelerin sebebini öğrenebilirmiyim " dedi. Meredyi gördüğünde azarlar bir şekilde " meredy chan nerdeydin sen bakiyim" diye çıkıştı. Meredy onu rahatlatmaya çalışarak ellerini önünde sallayıp " abimleydim oba chan o almıştı beni okuldan " dedi. Yaşlı kadın ikna olmuş bir şekilde tepsidekileri sehbanın üstüne bırakarak " anlıyorum " oda şezlonga oturarak " eee neye gülüyordunuz o zaman " dedi. Ultear perçemini kulağının arkasına tıkıştırarak " gerardın takıldığı bir kız var ona aşık olma ihtimalinin imkansız olduğunu tartışıyorduk " dedi. Yaşlı kadın şaşkın bir şekilde " niye olanağı yokmuş gayet güzel bir şey bu" dedi. Ultear nefesini vererek " oba chan gerard bir kızla randevuya en son lisedeyken gitti sence büyütmemiz gayet doğal değil mi" dedi. Otase nefesini vererek " bence olabilir örneğin gray juvia chanla tanışmadan önce gerard chandanda beterdi " dedi. Ultear ve meredy onun o zaman ki hallerini hatırlayarak suratlarını somurtarak " haklısın" dediler.

Okuldan çıkınca erza mirajanenin sorlamasıyla bir eczanede görevlinin mirajanee bir kaç ilaç kutusu göstermesini izliyordu. Mirajane büyük mavi kutudan iki tane almaya karar vererek ücreti ödeyip poşeti alarak yanına geldiğinde erza rahatlamış bir şekilde " sonunda yaa durduk yere ne ilacı bu " diye sorarak eczaneden çıkmıştı. Vosvosa doğru gittiklerinde mirajane arabanın kapısını açarak " arabaya binde açıklayayım" dedi. Erza meraklı bir şekilde arabanın sürücü koltuğuna geçerek mirajane ne dönerek kapıyı kapatıp " tamam anlat " dedi. Mirajane ilac kutuların dan birini erzaya göstererek " bu senin diğeri benim" dedi. Erza kutuyu alıp üstünü okuduğunda şaşkın bir şekilde çığlık attığında mirajane ağzını kapatmıştı. Somurtup erzaya baktığında " sessiz ol" dedi. Erza mirajanenin ağzından elini çekmesiyle pancar gibi kızarıp titrek bir sesle " bu ilacı ne amaçla aldın ki " diye sordu. Mirajane önüne dönüp kollarını önünde birleştirip nefesini vererek " ne yani erza doğru düzgün tanımadığın bir adamdan hamile mi kalmak istiyorsun " dedi. Erza şaşkın bir şekilde durduğunda mirajane konuşmaya devam ederek " ilişkin onu yapmanıza rağmen hala belirginlik kazanmadı ve okulunun daha yarısını tamamladın " dedi. Erza mirajanenin ne demek istediğini kesinlikle anlamıştı ama bu biraz onun kalbini kırmıştı. Çünkü gerard la ilişkisi tam da böyle bir şey di. Böyle bir şey olursa ne yapacağını kesinlikle bilmiyordu. Korunmak için en iyi seçimdi. Sonra mirajanenin de kendisine aldığını hatırlayarak komik bir şekilde mirajanene dönüp somurtarak " sen niye kendine aldın " dedi. Mirajane dudaklarını büzüp saçlarını geriye atarak " her şeye hazırlıklı olmalıyım" dedi. Erza inanmamış bir şekilde " sen o adama karşı koyamayacağım için kendime güvenmiyorum desene " diye mirajanene çıkıştı.

Cadı ve PeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin