Burda bitmedi

744 44 20
                                    

   İddia yı ve başka bir olaydan dolayı 100 tl kaybettim . Bu yüzden yeni bölüm. Pazarteziye kadar başka bölüm yok.

Juvia lockser
20 yaşında Gastronomi 2. Sınıf öğrencisidir. Annesi, babası ve kız kardeşi şehir dışındadır. Graye normalde okula başladığı ilk gün öğrenci işlerinde görünce aşık olmuştur. Daha sonra grayi 1 yıl boyunca hiç görmedi. Daha sonra grayi markette alışveriş yaparken gördüğünde onla hemen tanışmıştır. Grayin başta amacı tek gecelik bir ilişkiyken farkında olmadan juviaya aşık olmuştur.

Gerard suratı asık bir şekilde baş komiserin karşısında oturmuş onun dosyaları inceleyişini izliyordu. Komiser laxusun dosyasına baktığında " laxus dreyar daha 15 gün önce bir taksi şoförüyle kavga etmiş " dedi. Gerard nefesini vererek " evet öyle oldu" dedi. Diğerlerinin dosyalarına baktığında " diğer arkadaşlarındada aynı vukuatlar var " dedi. Gerard içinden ( rahat durmuyolarki amk ) diye geçirdi. Komiser kızların dosyalarına baktığında " kızlar dada aynı bir kaç vukuat var " dediğinde gerard şok geçirmiş bir şekilde " ne" dedi içinden ise ( siz yetmiyordunuz bide kızlar da kavgacı çıktı hoş erzanın dosyasındada vardı böyle şeyler) diye geçiriyordu. Komiser başını sallayarak " evet mekan sahipleri ve kavga ettikleri grup şikayetçi " dedi. Gerard soru soran gözlerle " mekan sahibini anladım ama onlar ne alaka " dedi. Komiser bıkkın bir şekilde " zengin aile çocukları " dediğinde gerard sanki çok umurumda der gibi " konuşabilirmiyim onlarla " dedi. Komiser başını sallayarak " evet mekan sahibi dışarıda grup ise nezarethanede " dedi.

Gerard nefesini verip başını sallayarak dışarı çıkıp etrafına bakıp mekan sahibini aradı. Erza onu görür görmez oturduğu yerden kalkıp Gerardın yanına gidip" ne oldu çıkacaklar mı " diye sordu. Gerard elini erzanın omzuna koyup gözleri mekan sahibinde " halletmem gereken iki iş var " sonra erzaya dönerek rahatlatıcı bir gülümseme ile " sonra burdan cıkacağız " dedi. Erza başını sallayarak onu onayladı.

Gerard mekan sahibinin yanına gelip kollarını önünde bağlayarak küçümseyici bir bakışla " diğerlerini anlarım da graydendemi şikayetçi sin " dedi. Bacak bacak üstüne atmış oturan bacchus " ne istiyorsun be " diye gerarda döndüğünde Gerard onun sarhoş olduğunu anlayıp nefesini vererek " şikayetini geri çek bacchus yoksa başına daha da büyük bela alacaksın" dedi. Bacchus tek kaşını kaldırıp " nasıl bir belaymış o " dediğinde gerard elini omzuna koymuş öldürücü bakışları ile bacchus un gözlerine bakıp " dediğimi yap bacchus" dediğinde bacchus durumu anlayarak " tamam grayin grubu ve kızlar mı " dedi. Gerard sinsi bir gülümseme ile " aynen öyle" dedi. Gerard arkasına dönüp erzanın yanına gittiğinde bileğinden tutup yanında getirerek " şimdi nezarethaneye bizimkileri görmeye gidiyoruz " dedi. Erza rahatlayarak " tamam " diyerek gerardı takip etti.

Nezarethaneye vardıklarında erzanın gözü ilk kızları aradı. Lucy sevinçli bir şekilde " erza " diye bağırdı. Erza direk onlara doğru giderek parmaklıkları tekmeleyip " bir rahat durmadınız siz çıkardınız değil mi kavgayı " diye bağırdığında lucy korkarak parmaklıklardan uzaklaştı. Gerard şok olmuş bir şekilde erzanın onları azarlamasını izliyordu. Juvia itiraz edercesine " ama o adam juvianın kalçasına dokundu " deyince erza daha da sinirlenerek " niye kafasına şişeyi kırmadın " diye kızdığında gerard ( bu kızda tutarlılık diye bir şey yok) diye düşündü. Mirajane meşhur gülümsemelerinden birini segiliyerek " erza kavga saten öyle başladı" dedi. Gerard nefesini verip erzanın yanına gelip elini omzuna koyarak " erza sakin ol karakoldayız " diyerek kapıdaki memuru gösterdi. Erza durumu farkedip direk sunmuştu. Gerard gülümseyerek " neyse ben bizimkileri görmeye gidiyorum" diyerek onlardan uzaklaştı.

Başka bir nezarethane odasına geçtiğinde laxusların parmaklıklara ellerini dayayıp yanyana dizilmiş korkutucu bir şekilde duruyorlardı. Karşı nezarethanede ki korkudan ufalmış bir grup gördüğünde onların bunlarla kavga ettiğini anladı. Gerard nefesini vererek " of yaa burdadamı rahat durmuyorsunuz " dedi. Laxus gerardın geldiğini fark edip alaycı bir şekilde " kusura bakma seninde eğlenceni böldük ama kızlar da işin içinde olunca  çağırmak sorunda kaldık" dedi. Gerard karşı nezarethanede ki tiplere bakarak " iyi benzetmişsiniz " dedi. Gray suratı asık hala onlara öldürecekmiş gibi bakarak " kimse benim kadınıma dokunamaz" dedi. Gerard graye bakarak " ilk kimin daldığı belli oluyor" dedi. Natsu hala onlarav  dik dik bakarak " sen niye geldin " dedi. Gerard nefesini verip onlara bakarak " şikayetlerini geri çekmeklerini rica edecektim " dediğinde adamlar birden yerlerinden fırlayıp " geri alıyoruz yeterki şunları al git " diye yalvarıyorlardı. Gerard suratı asık bir şekilde soran gözlerle" naptınız lan bunlara " dedi. Gajel kolunu parmaklıklara yaslayıp " gehe " diye güldü. Natsu ise psikopat bir şekilde sırıtıyordu. Gray ise hala öldürücü bakışlarına devam ediyordu. Laxus onlara baktıktan sonra gerarda dönüp gülümseyerek " biraz sohbet ettik " dedi. Gerard küçük bir kahkaha atarak " işe yaramış komiserin yanına gidiyorum o zaman " dedi. Laxus alaycı bir şekilde " kız için üzülme bende aynı durumdayım" dedi. Kapıdan çıkarken sırıtıp laxusa bakarak " niyeyse sevindim" dedi.

Bir süre geçtikten sonra gerard komiserin odasından çıkmıştı. Erzanın yanına geldiğinde erza ayağa kalkarak soran gözlerle ona bakıyordu gerardın suratı çok asıktı. Erza heyecanlı bir şekilde " çıkmıyorlar mı" dedi. Gerard gülümseyerek " çıkıyorlar" dediğinde erza sinirden gerarda bi tane geçirmişti. Gerard gülümseyerek " ne vuruyorsun karakoldayız bak şikayet ederim seni " dediğinde erza kızararak " bide alay ediyor " dedi. Gerard sakinleşerek " tamam sakin ol" dedi.

Lucynin sevinçli bir şekilde " erza" diye bağıran sesini duyduğunda o tarafa dönüp oda sevinçle koşup lucye sarıldı. Sonra diğer kızlarada sarıldıktan sonra " bir daha bensiz kavga etmek yok " dediğinde gerard suratı asık bir şekilde içinden ( yanlış olmadımı) diye geçirdi. Laxus yanına geldiğinde " yine paçamızı kurtardın" dedi. Gerard nefesini vererek " bunu alışkanlık haline getirmenizden korkuyorum" dedi. Mirajane denilenleri duyarak " bizi sizmi çıkarttınız gerard san " eğilerek " teşekkür ederiz size çok sahmet verdik " dedi. Gerard mahcup bir gülümseme ile " sorun değil" diğerlerine imalı bir şekilde bakarak " bunu ilk kez yapmıyorum" dedi. Laxus kabul etmez bir şekilde " yazın avukat oluyorsun şimdiden deneyim kazandırıyoruz sana " dedi. Natsu onaylar bir şekilde " kesinlikle öyle gerard değerimizi bil " dedi. Lucy imalı bir şekilde " heee bayağı kabarık bir dosyanız var anlaşılan " dedi. Gerard tek kaşını kaldırıp gülümseyerek " bunu sizmi diyorsunuz bayanlar sizin de bunlardan arta kalan bir yanınız yokmuş" dediğinde kızlar utanıp kızarmıştı. Erza kaşlarını çatarak " sen çok mu masumsun " dedi. Bunu duyduklarında laxus ( kesinlikle değil ama saklamasını beceriyor ) diye geçirdiğinde gerard sahte bir gülümseme ile " onlar kadar olmasada benim de var yaramazlığım " dedi. Laxus ve diğerleri gülmemek için kendini sor tutuyordu. Levy uykulu bir sesle gajelin koluna sarılıp " artık eve gidibilirmiyiz " diye sorduğunda gajel kolunu omzuna atarak " tamam seni bırakmayım biz çıkıyoruz" diyerek çıktı. Grayde juvianın beline sarılarak " tamam natsu bizde kızları bakalım mı " diye sordu. Natsuda lucye kolunu uzatarak " tabi " dedi. Lucy kızararak elini natsuya verip onlarda gitti.

Geri kalanlar kapıya doğru yürüyerek laxus " geriye biz kaldık o zaman " diyerek mirajanee bakıp " seni bırakma onurunu bana bahşeder misin" dedi. Mirajane onun gülümseyerek " tabiki " diyerek laxusun arabasına yürüdüler. Erza bunu gördüğünde " mira" diye bağırdı ama mirajane takmamıştı. Gerard tek kaşını kaldırıp erzayı elinden tutup arabaya doğru getirerek " bana kaldın demek " dedi. Erza kızarıp alt dudağını ısıyordu. Gerard bunu gördüğünde erzaya belinden sarılıp boştaki eliyle yüzüne dokunup parmağı ile erzanın alt dudağını okşayarak kulağına fısıldayıp " bunu yaptığın da seni deli gibi öpmek istiyorum" dediğinde erza bayılacağını sannetti gerard ise dudaklarıyla yanağını okşayıp " sanırım haklıydın daha erken " diyerek erzadan uzaklaşıp direksiyon koltuğuna geçtiğinde erza dona kalmıştı. Gerard ona " gelmiyormusun " diye seslenerek kendine gelmişti. Erza başını sallayarak arabaya bindi. Erza kızararak ona bakıyordu sonra " o konuda ciddimiydin " dedi. Gerard ciddi bir surat ifadesi ile " evet seni istiyorum" sonra erzaya bakarak " ama senin kararına da saygı göstereceğim " sonra yaklaşıp erzanın dudaklarına küçük bir öpücük bırakarak kısık sesle" fakat henüz burda bitmedi" diyerek direksiyona dönüp arabayı çalıştırdı.

Laxus ve mirajane eve yeni varmıştı. Laxus arabayı durdurduğunda mirajanee " sonunu saymazsak güzel bir geceydi" dedi. Mirajane utanarak " bunun için çok Üzgünüm" dedi. Laxus gülümseyerek mirajanenin yanağını okşayarak " başka bir şekilde geceyi gene güzel bir şekilde bitirebiliris " dedi. Mirajane kızararak laxusa yaklaşıp dudaklarına küçük bir öpücük bırakıp ayrılacakken laxus onu kendine tekrar yaklaştırıp daha derin bir şekilde öpüyordu. Elini mirajanenin yüzüne getirip onun dudaklarını keşfedip dudağını emiyordu. Mirajane bundan hoşlanmış olmalıki inledi. Laxus istemeden geri çekilip " sanırım bu geceyi güzelleştirdi" dedi. Mirajane kızararak dudaklarını birbirine bastırıp iyi geceler diyerek arabadan çıktı.

Cadı ve PeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin