PART 2

518 31 2
                                    


- Kas , tai ?.- Šypsodamasi paklausiau .

- Nežinau .- Tarė Niall atplėšdamas voką.

Aš lėtai pradėjau eiti link mašinos visiškai nebekreipdama dėmeio į voką ir kas buvo jame . Po keleto sekundžių prie manęs prisijungė Niall.

- Kur laiškas ?.- Smalsiai paklausiau.- Ir beje , ka ten buvo ?

- Nieko ypatingo , kažkas pokštauja.- Šyptelėjo Niall pakartodamas mano žodžius.

Man šis Niall atsakymas pasirodė kiek keistokas , tačiau per daug į tai dėmesio nekreipiau.

Po 20 minučių sėdėjome Mc Donald's . Valgėme ir stebėdami žmonės juokėmes iš jų...

Žiūrėdama pro langą pamačiau kaip prie restorano ėmė tori tokia pati mašina kaip Harry. Mečiau sumuštinį ir pašokau nuo kėdės.

- Kas vyksta ?.- Nustebęs paklausė Niall.

- Harry .- Sušukau ir ranka parodžiau į mašiną .- Ten Harry

Kol Niall sureagavo ir pašoko iš savo vietos aš jau bėgau link išėjimo. Man išėjus į lauką , mašina tiesiog nuvažiavo , po keleto akimirkų prie manęs prilėkė Niall.

- Kath..- Tarė Niall

- Ten tikrai buvo Harry ... - Tariau.- Tikrai jis , tikrai...

- Aš tuom labai abejoju...- Tarė Niall.

Jaučiau kaip mano akyse vėl ėmė kauptis ašaros. Tikrai norėjau numirti kai pagalvoju jog ten galėjo būti jis ir paprasčiausiai nuvažiuoti... Net nepasakęs labas... Tai mane plėšė iš vidaus. Atsirėmiau į Niall.

Pastovėję lauke dar keletą minučių , nuėjome į mašiną ir grįžome namo. Gulėjau ant vetainė sofos ir mąsčiau ar ten tikrai buvo Harry ar ne.

Atsistojusi nuėjau į virtuvę ir įsipyliau vandens. Man už akių užkliuvo ant virtuvės stalo gulintis tas pats vokas. Paėmiau jį ir nusprendžiau pažiūrėti kas viduje.

O viduje buvo labai keista forma parašytas laiškas. Iš laikraščių , žurnalų sudėliotos raidės kažką reiškė , bet arba aš nebuvau tokia protinga , kad supračiau kas ten parašyta arba tas žmogus kuris tai klijavo buvo visiškas idijotas

Varčiau laba bandydama suprasti kas ten parašyta , bet vis vien nieko nesupratau.

- Ka  čia darai ?.- Išgirdau Niall balsą už savęs.

- Kas tai ?.- Suraukusi antakius paklausiau ir parodžiau jam lapą.

- Šūdas , tu neturėjai jo rasti...- Tarė Niall ir ranka perbraukė savo plaukus.- Norėjau išsiaiškinti kas tai ir tik tada tau jį parodyti.

- Tu esi tikras genijus jeigu palikai jį ant virtuvės stalo manydamas , kad jo nepamatysiu.- Šyptelėjau.

- Koks skirtumas.- Kiek susinervinęs tarė Niall.- Aš nemanau ,kad tai tiesiog paprastai suklijuotos raidės.

- Na taip , netikiu , kad kažkas įdėjo tiek daug darbo vien tam , kad pajuokauti...

- Reikia kažkaip išsiaiškinti kas čia parašyta.- Po keleto sekundžių tylos tarė Niall.

- Iškart pasakau , jog tam prireiks daug kantrybės.- Atsigėrusi vandens tariau.- Kurios , kad ir kaip bebūtų gaila aš neturiu.

Tai pasakiusi numečiau lapą ant stalo.

- Nagi Kath , nejaugi tau neįdomu , kas ten ?.- Paklausė Niall , kai pradėjau eiti link laiptų.- Manau mes turim tai išsiaiškinti.

Sustojau ir lėtai atsisukau į jį.

- Gerai , tiek to.- Žvilgtelėjusi į Niall tariau.

Juokingiausia buvo tai , kad tą vakarą mes prie to laiško nebeprisėdome. Tiesiog pažaidėme keletą video žaidimų , kaip ir kiekvieną vakarą pagrojome gitaromis , pavalgėme ir nuėjome miegoti...

Rytas nelabai kuo skyrėsi nuo praeito vakaro. Pabudau apie vidurdienį , išsimaudžiau , pavalgiau ir vėl neveikiau nieko ypatingo.

Niall išvažiavo į parduotuvę . Sėdėjau svetainėje ir per TV žiūrėjau kas naujo vyksta pasaulyje . Po keleto akimirkų mane pradėjo trikdyti ta pats laiškas kuris gulėjo ant stalo esančio prieš mane.

- Gerai , nežiūrėk į mane taip .- Tariau ir atsisėdusi paėmiau lapą į savo rankas.- Tuoj pažiūrėsim ką tu nori man papasakoti.

Tai pasakiusi iš po staliuko išsitraukiau kažkokį lapą bei tušinuką ir pradėjau rašyti raidės kurios buvo suklijuotos ant lapo



Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Where stories live. Discover now