PART1

872 34 13
                                    

New start Nuo tada , kai dingo Harry , Liam ir David buvo praėję šiek tiek daugiau nei dvi savaitės .Mes darėme viską ką gaėjome , ieškojome ten kur tik šaudavo į galvas. Į policiją kreiptis negalėjome. Manau ir taip aišku kodėl.... Nuo tos dienos , kai dingo Harry ašvėl kritau į dugną. Žinoma ne taip baisiai kaip prieš , tai , tačiau vistiek...Gyvenimas be Harry buvo visiškai kitoks. Paskutinėmis dienomis Niall gyveno su manimi , Harry name. Kiekvieną vakarą tikėdavausi pamatyti kaip atsidarys namų durysir pro jas įeis Harry , bet kol kas tai dar nenutiko ir kuo toliau , tuo labiau pradedu tikėti , kad taip nenutiks. Tikrai nemanau , kad Harry žuvo ar kas nors blogo jam nutiko. Man labiau priimtinesnis tas varijantas, kad jie su Liam tiesiog išvyko iš miesto , galbūt netgi Londono ar pačios Anglijos ir pradėjo naują gyvenimą. Ta mintis mane labai skaudino , negalėjau net galvoti jog Harry galėjo tiesiog išvažiuoti ir palikti čia , kai man jo reikėjo. Per tas porą savaičių labiau suartėjome su Niall. Jis buvo vienintėlis žmogus kuris neleido man galutinai degraduoti ir bandė pastatyti ant kojų. Kiekvieną vakarą jis sėdi mano kambaryje ir laukia kol aš užmigsiu , nes nuo tada kai dingo Harry , tame kambaryje tiesiog negaliu būti viena... Kartais mes miegame ir kartu. Bet tik miegame. Nieko daugiau. Po Harry dingimo Niall taip pat šiek tiek pasikeitė. Jis labai pyko ant Harry, nes kaip ir minėjau manė jog Harry išvažiavo ir papraščiausiai paliko mane , taigi jeigu atvirai Niall tikrai nekentė Harry. Per keletą paskutinių dienų bandžiau suprasti ką jaučiu Niall. Jaučiau tą patį , ka ir jaučiau prieš tai , tiesiog dabar viskas buvo daug sunkiau. Vis dar mylėjau Harry , bet nežinojau ar man vis dar verta jo laukti , o dar labiau už viską bijojau to , kad jeigu pradėjusiu judėti į priekį , pamiršiu Harry ... jis grįš ir vėl sujauks visą mano gyvenimą. Tagi šiuo metu buvau gilioje nežinioje. Zayn ir Louis neveikė nieko įpatingo , pas mus užsukdavo beveik kiekvieną dieną ir labai daug prisidėdavo prie Harry , Liam ir David paieškų. Pamiršau paminėti , kad Louis ir Nicki pagaliau oficialiai tapo pora , bent jau vienas gera dalykas nutiko šia savaitę. Buvo spalio pabaiga. Už savaitės Louis rengs Halloween'o vakarėlį. Kai tai sužinojau – apidžiaugiau. Pagaliau vyks kažkas įdomaus , kur galėsiu smagiai praleisti laiką, bet iki viso to reikia kip nors iškesti artėjančią savaitę...

- Gerai , bandom I WANT gitaros solo .- Tarė Niall įjungdamas savo gitarą.
- Kodėl man tai būtina daryti ?.-Sumurmėjau.
- Todėl , kad vistiek nieko geresnio nenuveiksi .- Nusijuokė Niall.- Nagi Kath , vakar tau sekėsi puikiai

Pamiršau paminėti ir , tai , kad kiekvieną vakarą mes su Niall grojame gitaromis , tai visai linksma , bet kartais šiek tiek užknisa. Ypač , kai groju su Niall , jis nuo manęs neatsikabina , tol kol aš nepagroju tobulai... Ijungusi gitarą pradėjau groti pirmus akordus , po keleto sekundžių prie manęs prisijungė ir Niall. Mūsų grojimas skambėjo per visą namą , nes kubai prie kurų buvo prijungtos gitaros yra labai galingas...

- O tu greitai tobulėji.- Šyptelėjo Niall , kai baigėme groti. - Mokausi iš geriausio.- Nusijuokiau. Nuėjau į virtuvę ir į stiklinę prisipyliau šalto vandens.

- Ka norėsi valgyti vakarienei ?.- Rėkdamas iš vonios pakalusė Niall. -

Ką pasiūlysi ?.- Atrėkiau atgal.

- Subway , Nandos , Mc Donald's ?. Ar kinietiško maisto restoranas. Išsirink.

- Kol susiruošiu pagalvosiu.- Atsakiau ir atsigėrusi vandens užlipau į viršų. Išsirinkau paprastus rūbus. Besirinkdama juos spintoje pamačiau tą suknelę kurią dėvėjau , kai pirmą kartą vakarieniavau su Harry... Pajutusi , kaip visi jausmai suplūsta į mano širdį , mečiau suknelę atgal į spintą ir nusisukau. Nusimoviau treningus , bei maikę ir ruošiausi rengtis džinsus, kai į kambarį įėjo Niall

- Atleisk.- Juokdamasis tarė

- Idijotas .- Nusijuokiau .- Eik iš čia.

- Įsižeidžiau.

Aš nestipriai pastūmiau jį ir nubėgau į vonią. Apsimovusi džinsus supratau , kad mano maikė liko kambaryje , taigi grįžau atgal.

- Niall atiduok mano maikę.

- Užšaukiau pamačiusi jog mano maikė Niall rankose. -

Jei tik gražiai paprašysi .- Šypelėjo Niall.

- Pasvajok.- Šyptelėjau atgal ir nuėjusi prie spintos pasiėmiau kitą maikutę.

Buvome beveik pasiruošę išeiti , kai netikėtai suskambo durų skambutis.

- Kaip manai kas ten ?.-Nustebusi paklausiau ir skubiai nuėliau prie durų . Dar labiau nustebau kai atidariusi duris , ten nieko nepamačiau. -Turbūt kas nors pokštauja -

Arba ne .- Tarė Niall ir nuožemės pakėlė prie durų gulėjusi voką kurio , kad ir kaip būtų keista aš nepastebėjau.

Taigi naujas sezonas , tikiuosi skaitantiems patiks , kaip visuomet laukiu jūsų  nuomonių komentaruose :) Be to susimaiščiau su keletu dalių , todėl įkėliau šitą dalį dar kartą , siulyčiau perskaityti paskutine dalį nes ją pakeičiau nauja :) :D

-Gabrielle



Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Où les histoires vivent. Découvrez maintenant