Patraukiau seselę sau iš kelio ir nuskubėjau prie palatos kurioje buvo Niall.
Įėjęs į vidų pamačiau lovoje gulintį Niall. Šalia jo buvo pristatyta galybė įvairiausių oparatų ir pats Niall atrodė tikrai ne kaip.
- Harry kaip ji ? .- Vos girdimu balsu paklausė pamatęs mane.
- Jai viskas gerai.- Atsakiau. Nenorėjau jo gazdinti. Nenorėjau , kad jis jaudintusi dėl jos taip kaip šiuo metu jaudinuosi aš...
- Visa tai mano kaltė...- Tai pasakęs Niall pradėjo stipriai kosėti.
- Nekaltink savęs drauguži.- Tariau.- Viskas bus gerai.
Kad ir kaip nekenčiau Niall už tai ką jis padarė , dabar visa ta neapykanta kažkur dingo. Man jo buvo labai gaila ir dabar susimąsčiau kokį pragarą jis turėjo praeiti kai vyko visos tos nesamonės. Nesakau , kad atleidžiu jam už visa , tai... ne , tačiau dabar supratau , kad giliai širdyje jis dar yra , buvo ir bus labai svarbus žmogus man, kurį pžystu beveik visą savo gyvenimą.
- Noriu ją pamatyti.- Atsigavęs tarė Niall.
- Tikrai pamatysi , pirma pailsėk , kad jaustumeisi bent kiek geriau.- Ramindamas jį tariau.
Niall pažvelgė į mane , nusišypsojo vos įmatoma šypsena , atsiduso ir užsimerkė.
Keletą akimirkų pastovėjau šalia Niall ir grįžau atgal į Kath palatą kur sėdėjo Louis ir Zayn.
- Kaip jis ?.- Paklausė Louis vos man įėjus.
- Jam viskas gerai , tiesiog jis turi pailsėti.- Atsidusau.
- Sakei jam apie Kath?
- Ne... Kol kas jam nereikia to žinoti , jis per daug silpnas.
Louis vėl atsisėdo ant kėdės šalia Kath lovos ir rankomis užsidengė veidą.
- Kaip manot kada ji pabus ?.- Paklausiau stebėdamas gulinčią Kath.
- Tikėkimės , kad greitai...-Nutesė Zayn.
Taip bemąstant praėjo pirmoji bemiegė para . Visą naktį praleidau ligoninėje , šalia Kath. Louis ir Zayn buvo išvažęvę namo , aš likau sėdėti palatoje. Kitą dieną grįžau namo.
Namai buvo tylūs ir tušti. Nesiruošiau eiti miegoti , visiškai nenorėjau miego. Išsimaudžiau , susitvarkiau išgėriau keletą skardinių energetinio gėrimo ir vėl grįžau į ligoninę.
Palatoje radau sėdintį Louis.
- Kaip jautiesi ?.- Paklausė vos tik pamatęs mane.
- Pakankamai gerai.- Atsakiau .- Kur Zayn?
- Jis namuose , sakė atvažiuos vakare.
Linktelėjau galva ir pažvelgiau į Kath.
- Harry juk supranti , kad vos tik ji atsibus tu gausi skambutį iš ligoninės. Tau nebūtina čia sėdėti visą laiką.- Louis uždėjo ranką man ant peties.- Nieko nenutiks jei grįši namo ir pailsėsi kaip normalus žmogus.
- Noriu būti čia kai ji atsibus.- Tariau.- Nenoriu palikti jos vienos.
- Harry tai ne prašymas.- Šyptelėjo Louis.- Važiuok ir pailsėk , nes atrodai nežmoniškai. Manau Kath nenorėtų tavęs tokio matyti.
- Vieną parą.- Pagalvojęs atsakiau.- Rytoj grįšiu čia.
- Sutarta.- Louis patapšnojo man per petį ir išėjo iš palatos.
Nuėjau pažiūrėti kaip laikosi Niall. Jam katik buvo suleista raminamūjų dozė taigi jis saldžiai miegojo. Galiu pasakyti tik tai , kad Niall atrodė šiek tiek geriau , nors jo kūnas vis dar buvo baisiai sužalotas , bent jau oda buvo atgavusi normalaus žmogaus spalvą , o ne pabaltavusi taip kaip pas Kath...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Story Of My Life chapter 2 "Try Me"
FanficTaigi jau greitai pradėsiu kelti naują Story Of My Life sezoną. Tikiuosi istorija jum patiks , sudomins ir sulauks jūsų dėmesio ! Kam nesunku paspauskit VOTE ! :) O čia nedidelė ištrauka iš antrojo sezono :) - Gabrielle - Harry .- Sušukau ir ranka p...