Ryte atsikėlusi Harry šalia savęs neradau. Namuose buvo tylu ir ramu. Išėjau iš kambario ir apsidairiau. Žinoma visame name buvo primėtyta šiukšlių , tuščių butelių , taip ir turi atrodyti namai po vakarėlio kuriame dalyvavo virš 200 žmonių...
Virtuvėje radau besitvarkantį Louis.
- Kaip sekasi ?.- Nusijuokiau ir užkaičiau virdulį.
- Tikra tragedija...- Atsiduso.
- Kur Harry ?.-Paklausiau ir pažvelgiau į Louis.- Ir Zayn.
Louis pradėjo juoktis .
- Harry blogai jaučiasi .- Nustojęs juoktis tarė.- Turbūt dabar vemia tolete.
- Kažkas vakar per daug išgėrė...
- Tai jau tikrai. Gal nueik pažiūrėk kaip jis.- Po keleto akimirkų tarė Louis.- Manau jis apsidžiaugs tave pamatęs.
- Šito tikrai nebus.- Atkirtau ir atsigėriau kavos.
- Kathhh...- Nutesė Louis ir pažvelgė į mane.
- Gerai , gerai.- Sumurmėjau ir nesiginčydama nuėjau toleto link.
Keletą sekundžių pastovėjusi prie durų pasibeldžiau ir pravėriau vonios duris.
- Kaip jautiesi?.- Paklausiau pamačiusi ant vonios grindų sėdintį Harry.
- Būna ir geriau.- Užkimusiu balsu atsakė.- Atleisk dėl vakar.
- Viskas gerai.- Nenorėjau su juo ginčytis ar pyktis , ypač dabar .
Harry šyptelėjo ir pradėjo stotis nuo žemės , tačiau susvirduliavo ir atsitrenkė į sieną.
- Ei , atsargiai .- Prilaikydama jį tariau.- Palydėti iki lovos?
- Būčiau dėkingas.-Šyptelėjo.
Prilaikydama Harry išvedžiau jį iš vonios. Harry ėjo lėtai ir atsargiai, tačiau ties laiptais už kažko užkliuvo ir vėl atsitrenkė į sieną.
- Dieve kiek viskio butelių vakar reikėjo išgerti , kad ryte būtų tokios pasėkmės...- Sutrikusi paklausiau.
- Visą dėžę...- Pagalvojęs atsakė ir pradėjo lipti laiptais.
šiaip ne taip padėjau Harry atsigulti į lovą.
- Jei dar kažko reikės ,pakviesk mane.-Nusišypsojau eidama pro duris.
- Kath.- Tarė Harry taip neleisdamas išeiti man iš kambario.
Atsisukau ir nužvelgiau Harry.- Tikrai atsiprašau dėl vakar vakaro...
- Nepradėk , juk sakiau jog viskas gerai.- Suraukusi antakius tariau.- Einu padėti Louis.
Garbanius linktelėjo galva ir aš palikau jį gulėti kambaryje.
- Tai kaip Harry?.- Vos tik man įžengus į virtuvę paklausė Louis
- Manau iki vakaro jis jausis geriau.-Atsakiau valydama stalą ir rinkdama nuo jo maisto likučius.
- Tikėkimės.-Šyptelėjo.- Galbūt galėsi nuvažiuoti iki prekybos centro ? Po vakar namuose nebeliko nieko valgomo...
- Be problemų , tik eisiu persirengti.
Baigusi tvarkyti virtuvę , nuėjau į antrą aukštą persirengti. Užėjau į kambarį kuriame buvo Harry. Keletą sekundžių stebėjau kaip jis miega , tada atsiminusi jog turiu persirengti pagriebiau ant lovos gulinčius drabužius ir išėjau iš kambario.
Miesto gatvės buvo nusiaubtos po vakarykštės nakties , atrodo vakar visi laiką praleido labai gerai.
Vaikščiojau po visą parduotuvę ieškodama produktų kurių prašė Louis. Užsižiūrėjusi į kažkokia dripsnių dėžutę kuria laikiau rankoje , net nepajaučiau kaip į kažką atsitrenkiau . Pakėlusi akis prieš save pamačiau stovintį Niall.
YOU ARE READING
Story Of My Life chapter 2 "Try Me"
FanfictionTaigi jau greitai pradėsiu kelti naują Story Of My Life sezoną. Tikiuosi istorija jum patiks , sudomins ir sulauks jūsų dėmesio ! Kam nesunku paspauskit VOTE ! :) O čia nedidelė ištrauka iš antrojo sezono :) - Gabrielle - Harry .- Sušukau ir ranka p...