- Galbūt tiesiog kažkas juokauja ?.-Po keleto akimirkų tarė Niall
- Nemanau , viskas čia labai keista.- Mąstydama tariau.- Negi kažkas gali taip gaišti savo laiką tik tam , kad pajuokauti..
- Gal , tai Harry ?.- Žiūrėdamas į mane paklausė Niall.
Kurį laiką tylėjau ir svarsčiau apie tai.
- Harry tikrai nėra toks kvailas .- Tariau .- Jis taip nesielgtų.
- Tuomet vienintėlis būdas viską išsiaiškinti yra sužinoti kas čia parašyta.- Sėsdamasis prie stalo tarė Niall.
Aš prisėdau šalia jo ir mes pradėjome bandyti sudėlioti kokius nors žodžius iš raidžių kurios buvo lape. Iš pradžių mums tikrai nesisekė , bet praejus šiek tiek daugiau nei valandai mes pagaliau pradėjome iš raidžių sudėlioti normalius žodžius. Raidžių lape nebuvo daug ,taigi žinojome , kad laiškas nebus ilgas , svarsčiau kas ten galėtų būti parašyta ir kai jau žinojome daugiau nei 5 žodžius kurie man atrodė labai įdomūs supratau kad ten bus paraštas adresas ir kaip sakiau tie 4 skaičiai kurie buvo laiške ir atitiko telefono numerį tikrai sutapo su adresu.
Sėdėjau ir gėriau kavą . Niall vis dar bandė išsiaikinti kas ten parašyta . Pamačiau kaip Niall suraukė antakius ir pakreipė galvą.
- Kas yra ?.- Paklausiau
- Ar man vienam atorodo , kad čia gali būti parašyta Harry ?.- Sutrikęs paklausė.
Žvilgetelėjau į lapa. Man taip pat pasirodė jog ten parašyta Harry.
- Tai būtų logiška....- Man pasirodė jog čia gali būti parašyta Harry buvimo vieta.Paėmusi lapa ėmiau perrašinėti laiška .- Laiškas turėtų prasidėti Labas Katheryn.- Žvilgelėjau į Niall , jis tik palinksėjo galva
Jaučiau kaip pradeda drebėti mano rankos , kai ėmiau suprasti apie ką laiške rašoma. Viskas laiškas atrodė mažgaug taip
Sveika Katheryn
Manau metas atsiskaityti už senas skolas. Kaip žinau turbūt jau pasigedai
Savo brangaus draugo Harry . Jeigu skaitai šį laišką vadinasi turi 48 valandas surasti it išgelbėti jį.
Būsiu malonus ir atskleisiu vieną užuominą kas padės tau jį rasti
34 Chester Road namo adresas kur atvykusi laiku rasi Harry.
Tylėjome ir žiūrėjome į lapą. Net nežinojau ką sakyti ar daryti. Man tiesiog trūko žodžių... Labai panikavau...
- Juk supranti , kad tą laišką mes gavome ....- Niall kalbėjo lėtai ir tyliai , nespėjus pabaigti sakinio pertraukiau jį.
- Vakar .- Tariau .- Mum dar liko apie 24 valados.
- Ką darysim ?.
- Važiuosim ten.- Tariau ir pakilau nuo kėdės.- Neturime kito pasirinkimo.
- Kaip mes rasim tą namą , aš tokia gatve girdžiu pirmą kartą gyvenime ! .- Sutikęs paklausė Niall.
- Aš žinau kur ji.
Niall žiūrėjo į mane laukdamas kol paaiškinsiu viską ką žinau.
- Kažkada esu ten buvus kartu su sese , labai senai ten gyveno Josh ir jo tėvai...- Nutesiau
- Ar šitas visas Josh šudas kada nors gali baigtis ?.- Sunervinęs užšaukė Niall.-Josh visitiek negyvas , kokio velnio jie dar nori už mūsų ?!
- Žinai pas juos galioja viena taisyklė.- Patylėjusi tariau.- Akis už akį , dantis už dantį.
Atsiprašau , kad biškį trumpa dalis gavosi :)
- Gabrielle
YOU ARE READING
Story Of My Life chapter 2 "Try Me"
FanfictionTaigi jau greitai pradėsiu kelti naują Story Of My Life sezoną. Tikiuosi istorija jum patiks , sudomins ir sulauks jūsų dėmesio ! Kam nesunku paspauskit VOTE ! :) O čia nedidelė ištrauka iš antrojo sezono :) - Gabrielle - Harry .- Sušukau ir ranka p...