PART 24

380 22 0
                                    

Keletą sekundžių stebėjome vienas kitą , kol galiausiai Niall prabilo.

- Labas.- Šyptelėjo.

- Labas .- Atsakiau.

- Maniau , kad tokiu laiku dar miegosi.- Nusijuokė.

- Taip ir turėtų būti , tačiau nusprendžiau  padėti Louis.

-  Kaip Harry?.- Paklausė. Nesitikėjau , kad Niall domėsis kaip jaučiasi Harry...

-  Nekaip .- Atsidusau.- Tikiuosi , kad iki vakaro jis atsigaus.

-  Nesistebiu , vakar jis išgėrė tikrai daug...

Keletą akimirkų vėl stovėjome tyloje.

- Ar labai skubi ?.- Paklausė ir ranka perbraukė savo plaukus.

-  Kaip ir ne.- Atsakiau šiek tiek pasimetusi.

- Gal norėtum nuvažiuoti išgerti kavos ir panašiai...- Šypsodamasis suvėlė Niall.

- Gerai.- Šiek tiek pagalvojusi atsakiau.- Man tik reikia prekes į mašiną nusinešti...

Vis dar jaučiau tą nejaukų jausmą būdama su Niall. Kažkur giliai širdyje šiek tiek bijojau su juo važiuoti , vis dar nepasitikėjau juo.

Susimokėjus , nunešiau prekes į mašiną ir apsižvalgiau tikėdamasi kažkur aikštei pamatyti Niall.  Po keleto akimirkų prie manęs privažiavo tamsus džipas.
- Šok į vidų.- Atidaręs mašinos dureles tarė Niall.

- Nauja mašina ?.-Paklausiau įsėdusi į vidų.

- Taip.- Šyptelėjo.

Kurį laiką mes abu tylėjome. Ilgiausias mūsų pokalbis buvo belaukiant kavos , kai mes susiginčijome kuri kava bus skanesnė... Pasiėmę kavas grįžome į Niall mašiną. Nežinau kodėl ,bet nusprendėme tiesiog kažkur pasivažinėti. Manau Niall norėjo išbandyti savo nauja mašiną , kuri buvo tikrai stulbinanti.
Stovėjome kažkokioje atokioje mašinų aikštelėje , kai pajaučiau kad vibruoja mano telefonas.
- Sveikas Louis , atleisk ,kad užtrukau .- Vos tik pakėlus ragelį sumaliau.-  Sutikau Niall.

- Tu esi su Niall?.-Nustebęs paklausė.

- Taip , viskas gerai mes tiesiog norėjom pasikalbėti.

- Gerai , kada grįši ?

-  Manau greitai.- Atsakiau.- Ir Louis , nesakyk Harry , kad esu su Niall. Nenoriu ,kad jis jaudintūsi.

- Gerai ,gerai.-Sumurmėjo.

Padėjau ragelį ir pažvelgiau į Niall.

- Louis jau ieško manęs .-Nusijuokiau.

- Ar man tai reikėtų suprasti kaip "po velnių greičiau vežk mane namo ".- Nusijuokė.
- Kąąą? Ne...- Juokdamasi atsakiau.- Jis tiesiog klausė kur aš
- Dėl ko nenori pasakyti Harry , kad esi su manim.- Niall nužvelgė mane smalsiu žvilgsniu.

- Nes jis ims jaudintis ar man viskas gerai ir taip toliau...-Nutęsiau.

Jis nieko neatsakė , tik nusišypsojo. Žinau , kad jis suprato jog aš meluoju. Nesakiau Harry dėl to jog jis galvoja , tai yra žino ,kad aš vis dar kažką jaučiu Niall ir Harry išprotėtų jei sužinotų ,kad aš esu kažkur už miesto ir ramiai geriu kava naujoje Niall mašinoje...
Tačiau nepraėjus nei 10 minučių nuo šio pokalbio , mano telefonas vėl ėmė vibruoti.
- Na kagi , jis jau žino.- Tarė Niall pamatęs  mano telefono ekrane gaunama skambuti nuo Harry.


Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Where stories live. Discover now