- Tačiau , kai tu vėl į tai įbrisi ir tau reikės mano pagalbos ... Nesikreipk į mane nes nepadėsiu tau kaip tada , net negalvok apie tai , nuo šio momento tu man niekas.
Tai pasakęs jis praėjo pro mane , pagriebė butelį viskio ir nuėjo prie kažkokios merginos .
Apsisukau ir grįžau atagl į kamabrį , kuriame buvo Louis.
- Viskas gerai .- Šyptelėjau , Louis taip pat nusišypsojo , kurį laiką mes kalbėjome apie visai nereikšmingus dalykus , apie tai kokį naują gyvūnėli man reikės įsigyti ar kokia bus mano nauja mašina...
- Visai pamiršau !.- Sušuko Louis .- Taip man ir nepasakei , kas nutiko tarp tavęs ir Harry?
- Viskas buvo gerai , kol neprisiminiau įvykio su Dave ir Josh...- Nutesiau , jaučiau kaip per mano kūną perėjo šiupuliukai.
- Ir kaip su tuo susijęs Harry?.- priėjęs arčiau manęs paklausė.
- Na visaip.- Atsakiau pasimętusi .
- Taip tu teisi , Harry su tuo labai daug susijęs.- Nusijuokė.- Jis buvo pagrobtas ir panašiai , bet kodėl tai įtakojo jūsų išsikyrimą ?.- Suraukęs antakius paklausė.
- Nesuprantu apie ką tu , Harry nebuvo pagrobtas , kaip jis galėjo būti pagrobtas , jei jis bandė mane nužudyti ?
- Ką ?.- Nesupratęs paklausė Louis.- Apie ką tu čia kalbi , kas tau tai pasakė ?
Abu kurį laiką tylėjome , buvau visiškai susipainiuojusi...
- Kas tau tai pasakė , Kath ?.- Pakartojo .- Harry buvo pagrobtas , po kiek laiko tu tap pat , jūs kartu buvote vienoje patalpoje , Niall taip pat buvo į tai įveltas ir kėsinosi į jus , tačiau visa tai įvyko per klaidą.
Ir tuomet aš prisiminiau... Prisimiau kaip viskas buvo ištiesų , Niall...
- O dieve ...- Tariau susiėmusi už burnos ,jaučiau kaip akyse ėmė kauptis ašaros.- O dieve...
- Kath paaiškink man kas per velnias čia vyksta ?
- Niall ... Jis man sakė , kad Harry... , kad ten buvo Harry...- Ieškojau tinkamų žodžių ,balsas drebėjo ,negalėjau pakalbėti normaliai ,tačiau Louis mane ir taip suprato.
- Kodėl jis taip pasielgė...?.-Sumurmėjo Louis
- Ne , ne , ne... Negaliu tuo patikėti .- Sušnabždėjau, jaučiau kaip sugriuvo visas mano naujas pasaulis , kaip viskas susipainiojo ir išslydo man iš po kojų , Harry , aš prardau Harry... Nežinau , kas man buvo pasidarę , kodėl aš Niall vėl prisileidau prie savęs , kodėl vėl susimoviau... Atrodo lyg visą tą laiką čia buvau ne aš , o kažkokia beprotė.Ėmiau panikuoti ir nebesuprasti savęs , jaučiau kaip dreba mano kūnas.
-Nusiramink , gerai ? Rytoj viską išsiaiškinsim.- Louis bandė mane raminti , tačiau aš jo nesiklausiau.
- Man viskas gerai .- Tariau bandydama save nuraminti , giliai įkvėpiau.- Man reikia...
- Tu tuo įsitikinusi ?
- Taip.
Louis davė man dar viena tabletę , nurijau ją ir užgėriau didelių gurkšniu viskio...
Harry P.O.V
Praėjo apie valanda , šokau su kažkokia mergina su kuria pasimylėjau prieš keletą minučių , ji toje srytyje tikrai nereali... Baigiau gerti dar viena butelį tekilos , apsisukau ir vedžiausi Mary pasiimti iš baro dar vieną butelį , tačiau staiga paleidau ją ir sustojau , butelis , kurį laikiau rankoje iškrito ant žemės ir sudužo.
Prieš mano akis už keleto metrų Louis bandė nuraminti Kath , ji atrodė baisiai... Akys buvo užlietos krauju , juodos , ji buvo išbalus kaip popieriaus lapas ir bandė kažkur bėgti , tačiau Louis stengėsi ją sulaikyti.
YOU ARE READING
Story Of My Life chapter 2 "Try Me"
FanfictionTaigi jau greitai pradėsiu kelti naują Story Of My Life sezoną. Tikiuosi istorija jum patiks , sudomins ir sulauks jūsų dėmesio ! Kam nesunku paspauskit VOTE ! :) O čia nedidelė ištrauka iš antrojo sezono :) - Gabrielle - Harry .- Sušukau ir ranka p...