- Niall , tai sudėtinga ir manau tikrai nebūtina apie tai kalbėti būtent dabar...
- Kath aš noriu žinoti.
Kaip jam dabar viską paaiškinti. Nenoriu , kad jis manytų jog myliu jį ir dėl to galiu atleisti jam viską... Noriu , kad jis suprastų kad artimiausiu netu tarp mūsų negalės būti , bent jau imi tol kol vėl galėsiu juo pasitikėti.
- Manau , kad per tą menesį viskas kas prieš tai buvo tarp mūsų labai pasikeitė.-Tariau.- Jeigu nebūtu nutikę...
- Tu būtum buvus su manimi ,tiesa ?.- Vėl pertraukęs mane tarė Niall.
- Taip.- Atsakiau trumpai ir aiškiai .- Bet dabar viskas yra kitaip... Man reikia laiko.
- Suprantu tave.- Niall palinksėjo galva.
Nusišypsojau ir atsirėmiau į stalviršį.
- O kur Harry ?.- Kiek patylėjęs paklausė Niall.
- Neisivaizduoju...- Nutesiau.- Galbūt su kokia kita mergina...
- Kaip tai reikėtų suprasti ?.- Nusijuokė Niall.- Kodėl Harry turėtų būti su kita.
- Niall , mes visą mėnesį nematėme vienas kito . Jis žino apie tai kas buvo tarp mūsų , jis viską žino. Manau jis supyko ant manęs. - Pažvelgiau į Niall.- Ir išvis kodėl aš apie tai kalbu su tavimi...? Tau tai neturėtų būti svarbu.
- Tiesiog paklausiau.- Šyptelėjo.
Atsidusau. Po keleto akimirkų prie mūsų priėjo Louis. rankose jis laikė keleta butelių su gėrimais.
- Kaip ir sakė Zayn , kylam iki aušros.- Nusijuokė Louis ir atidarė tekilos butelį.
Visi išgėrėme. Aš stebėjau Niall , vis negalėjau atitraukti nuo jo akių. Žinoma ne dėl to , kad jis man rūpėjo , patiko man ir taip toliau... Stebėjau jį nes norėjau įsitikinti ar viską ką jis man sakė buvo tiesa , o tam užtekdavo papraščiausiai stebėti kaip jis kalba , kur žiūri ar nervinasi ir kiti panašus dalykai kuriuos darome kai meluojam , tačiau iš Niall elgesio šį vakarą negalėjau teigti jog jis bent vieną kartą kažką sumelavo ir tai man atrodė labai keista. Juk turi būti dar kažkokia priežastis dėl ko jis nori vėl suartėti su manimi visais kitais. Buvo apie 1 valanda nakties. Pats vakarėlio įkarštis. Vis dar nežinojau kur yra Harry , bet jei atvirai ir nesistengiau sužinoti. Sėdėjau šalia Niall , gėriau viskį ir tylėjau. Nežinau kiek šį vakarą išgėriau , bet sprendžiant pagal mano galvos svaigimą , tą plačią šypseną mano veide ir visokias nesamones kurias aš šnekėjau , teigčiau jog viską kartu sudėjus gaunasi , kad per šį vakarą aš išgėriau apie 1,5 l įvairaus alchoholio.
- Nemanai , kad tau jau užteks ?.- Paklausė Niall atėmęs iš manęs stikliuką su tekila.
- Nemanai , kad tau užteks man aiškinti ką daryti ?- Vos suprantamai ištariau ir pabandžiau atsiimti stikliuką. Jis jį patraukė dar toliau.- Nagi Niall atiduok jį.
Jaučiau kaip mano kūnas prisilietė prie jo.Tą akimirką vos nepargriuvau ant žemės.
Pajaučiau Niall rankas ant savo liemens ir per mano kūną perėjo šioks toks baimės jausmas.
- Matai , tu nebepastovi ant kojų.- Nusijuokė.
- Eik velniop.- Atkirtau ir pamačiusi šalia manęs stovintį viskio butelį pagriebiau jį taip atsitraukdama nuo jo.
Nieko nelaukusi užsiverčiau ir išgėriau keletą didelių gurkšnių , būčiau gėrusi dar ,tačiau Niall prilėkė prie manęs ir atėmė butelį.
- Kodėl tu turi būti toks šiknius?
- Tau tikrai reikia eiti miegoti.- Sumurmėjo.- Einam nuvesiu tave į kambarį.
- Pasvajok apie tai , vakarėlis tik įsisiautėjo , nekėtinu eiti miegoti.- Sukryžiavusi rankas tariau.
- Kėtini sėdėti čia ir gerti , kai ir taip esi girta ?.
- Ir tau prikišinėti tau koks šiknius tu esi .- Sumurmėjau.- Tai labai smagu.
- To tikrai nebus.- Priėjęs prie manęs tarė.- Arba tu eisi...
- Arba ?
Niall tiesiog paėmė mane ant rankų ir pradėjo eiti link laiptų.
- Arba aš tave ten nunešiu.- Sumurmėjo.
YOU ARE READING
Story Of My Life chapter 2 "Try Me"
FanfictionTaigi jau greitai pradėsiu kelti naują Story Of My Life sezoną. Tikiuosi istorija jum patiks , sudomins ir sulauks jūsų dėmesio ! Kam nesunku paspauskit VOTE ! :) O čia nedidelė ištrauka iš antrojo sezono :) - Gabrielle - Harry .- Sušukau ir ranka p...