PART 15

423 25 0
                                    

Kol apsirengėme sulaukėme vakaro. Visi turėjo pradė rinktis apie 8 valandą. Aš vilkėjau baltą suknelė ir raudona apsiaustą , Harry Buvo su švarku , tamsiais džinsais ir suplėšytais bei kruju aptaškytais marškiniais. Louis buvo apsirengęs kažką panašaus į kalėjimo aprangą... bet su ja jis atrodė visai gerai.

Pirmas atvažiavo Zayn. Manau jis irgi buvo vampyras , arba kažkas panašaus į tai.

- Gerai atrodot .- Vos tik pamatęs mus tarė.

- Tu taip pat.- Šyptelėjo Louis.

Po truputį ėmė rinktis žmonės. Visi buvo su įvairiais kostiumais. Zombiai , vilkolokiai ,raganos . Žodžiu visokios antgamtinės ir ne tik antgamtinės būtybės...

- Taigi labas viesiem kurie jau susirinkote .- Užlipęs ant satlo užrėkė Louis.- Ši naktis turbūt bus baisiausia naktis visų jūsų ir mūsų gyevnimuose !

Visi pradėjo juoktis.

- Norėčiau padėkoti savo geriem draugam , Kath , Harry ir Zayn.- Louis parodė į mus ir padėjo man užlipti ant stalo.- Be kuriu nebučiau visko taip greitai suruošęs.Nes jei atvirai apie vakarėlį buvome užmiršę...- Minia vėl nusijuokė.

- Louis norėjo pasakyti , kad šianakt kylam iki pat aušros !.- Užrėkė Zayn.

Visi taip pat pradėjo rėkti ir švilpti . Nuo stalo nulipęs Louis nuėjo prie aparatūros ir pagarsino muziką. Taigi kaip supratau vakarėlis prasidėjo.

Turbūt jau numanote kurioje vietoje buvo susirinkę daugiausiai žmonių. Prie baro. Ten stovėjo gal apie 30 žmonių ir pilstėsi gėrimus. Žinoma dėl to nesijaudinau nes gėrimais buvome apsirūpinę iki dantų.

Prie manes Harry ir Louis prisijungė Zayn ir kažkokia mergina. mes gėrėme svetainėje . Šalia mūsų sėdėjo dar keletas žmonių.

- Tai jūs pora ?.- Paklausė Anna. Ta pati mergina kuri prilipo prie Zayn.

- Aaam...- Nežinojau ka atsakyti , pažvelgiau į Harry.

- Taip jie pora.-įsiterpė Louis .Anna šyptelėjo ir nusisuko nuo mūsų. Mes su Harry žiurėjome vienas į kita.

- Tikiuosi jūs vis dar kartu ?.- Kiek nedrąsiai paklausė Louis.

- Na... Taip.- Patylėjusi tariau.- Tiesa Harry?

- Taip.- šyptelėjo.

Louis nusišypsojo ir nuėjo paimti dar gėrimų.

Praėjo valanda , kita... Visi lnksminosi. Aš šokau su Zayn.

- Keista , kad tu išvis pašoki.- Nusijuokiau.

- Aš Zayn ,man viskas įmanoma.- Šyptelėjo.

- Einam dar išgerti ?.- Paklausiau.

Zayn palinksėjo galva ir mes nuėjome prie baro. Rinkomės gėrimus , kaip ka-kur netoliese išgirdau Harry balsą. Apsidairiau. Zayn pažvelgė į mane sunerimusiu žvilgsniu.

Už keleto metrų pamačiau Harry apsikabinusį kažkokia merginą.

- O dieve , dabar tai geruoju nesibaigs.- Sumurmėjo Zayn

Aš pradėjau verštis pro žmonės .

- Ei Kath.- Mane sustabdė Zayn.- Nereikia.

Pakračiau galvą.

- Reikia. Ka jis sau mano.?

- Jis tik ją apsikabinęs. Mes irgi taip galim.- Šyptelėjo.- Tavo rėkimas ir aiškinimas nieko nepadės.

- Manai ?.- Susimąsčiusi paklausiau.

- Tai žinoma .- Šyptelėjo.

- O aš manau , kad padės.- Atrėžiau ir pradėjau eiti link jų.

- Kodėl turi būti tokia užsispyrusi ?.- Sudėjavo Zayn eidamas šalia manęs.- Nagi nedaryk to !

- Zayn paleisk mane .- Sumurmėjau , kai jis apkabino mane.

- Neik ten .

Atsigręžiau ir pažiūrėjau į Harry . Jis kalbėjo su ja ir šypsojosi. Manau jis buvo girtas...Bet visvien...

- Nepraėjo nei savaitė kaip mes vėl kartu , o jis šitaip elgiasi...- Pasiskundžiau.- Nueisiu ten ir pribaigsiu jį.

- Ramiau vampyre.- Nusijuokė Zayn.- Tau nebūtina to daryti. Dabar tau būtina išgerti.

Tai pasakęs Zayn paėmė porą stikliukų.

- Tu teisus .- Tariau ir susidaužę stikliukais išgėrėme shot'us. Po jų ėjo dar vieni , dar vieni ... Kol pagaliau mano pyktis nuslūgo.

Akimis po minią ieškojau Harry , bet niekur jo nemačiau. Su Zayn apėjome visą svetainę , virtuvę , tačiau jų niekur nematėme. Žmonių čia buvo tikrai daugiau negu 150 . Manau riba buvo ryškiai peržengus ir 200 žmonių . Mano akys užkliuvo už kažkokio matyto vaikino. Jo veido nesimatė nes jis buvo pridengtas kažkokia kauke, bet sudėjimas , apranga...





Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Where stories live. Discover now