Jis nieko neatsakė.
- Parodyk rankas.- Tariau
Jis apsisuko ir pažvelgė man į akis.
- Ar dar reikia parodyti rankas ?.- Paklausė primerkęs akis.
- Kaip tai išvis įmanoma...- Pasimętusi tariau.- Tai juk neįmanoma...
- Labas ir tau Katheryn.- Niall nusišypsojo.
Pasitraukiau nuo jo per keletą žingsnių.
- Ko tau čia reikia ?.- Paklausiau.
- Man atrodo helloween'a mes planavome švesti kartu .- Sarkastiškai tarė.
- Tik ne po to ką mums padarei.- Atrėžiau.- Negaliu patikėti , kad kėtinai nužudyti mane ir Harry.
Jis priėjo prie manęs ir ranka perbraukė mano skruostą.
- Labai apgailestauju dėl to.- Šyptelėjo , žinoma jis kalbėjo sarkastiškai...
- Patrauk rankas Niall...- Tariau ir nužvelgiau jį piktu žvilgsniu.
- Pripažink , kad apsidžiaugei mane pamčiusi. Norėjai , kad čia būčiau tiesa? .- Šypsodamasis paklausė.- Tu nebūtum galėjus su tuo susitaikyti , žinojai kad vis dar yra vilties jog aš likau gyvas.
- Prašau nekalbėk apie tai.- Tariau jausdama kaip mano akyse pradeda kauptis ašaros
Bandžiau tai neigti , bet Niall sakė tiesą. Taip aš jonekenčiau už tai ką jis padarė ir turbūt nekęsiu visą gyvenimą, bet gyveni be jo taip pat negalėjau.
- Žinau , kad dabar nekenti manęs...- Patylėjęs tarė Niall .- Atėjau čia ne tam , kad kažkam už kažką keršyti ar vėl pradėti skerdynes , ar atsiprašyti visų... Atėjau čia sužinoti ar kada nors gausiu tavo atleidimą ir ...- Niall nutilo
- Ir ?.- Paklausiau.
- Ir nieko.- Tarė Niall ir vėl pažvelgė į mano akis.- Tiesiog žinau , kad baisiai susimoviau ir atsiprašau už tai , už tai , kad netikėjau tavimi kai sakei tiesą.
Tylėjau...Tikrai nežinojau. Atrodo norėjau atleisti jam , suteikti antrą galimybę ar kažką panašaus į tai , bet nežinojau ar vis dar galiu juo pasitikėti. Nežinojau ar jis kalba nuoširdžiai ir sako tiesą. Nežinojau nieko.- Man reikia laiko , privalai tai suprasti...
- Radai jį ?.- Išgirdau Zayn balsą šalia savęs.
- Taip .- Atsakiau.
- Kaip po velnių tu čia atsiradai?.- Paklausė Zayn.
- Atvažiavau .- Ramiu balsu atsakė Niall.
- Ar supranti ,kad esi labai drąsus važiuodamas čia po visko kas nutiko ?.- Priėjęs arčiau paklausė Zayn.- Dabar pat galėčiau ištaškyti tau smegenis.
- Gerai , gal apsieisim be smegenų ištaškymo ?.- Įsiterpiau.- Jis atvažiavo atsiprašyti manęs...ir mūsų visų .
- Tu gini jį ?.- Nustebęs paklausė Harry.- Juokauji gal?
- Atsiprašyti ?.- įsiterpė Louis.- Manai atsiprašymo užteks.- Tu vos nepribaigei visų mūsų.
- O ką man reikėjo daryti , jūs net nežinot dėl ko įvyko visos šitos skerdynės!.- Užrėkė Niall.
- O dieve vėl viskas iš naujo ...- Nustesiau.
- Josh man viską paaiškino , sakė jog privalau nuvažiuoti ir atsiprašyti jūsų . Taip ir padariau.
- Josh buvo susitikęs su tavimi?.- Nustebęs paklausė Zayn.- Kodėl jis mum nieko nepasakė ?
- Šiandien Josh išvyko iš Londono.- Tarė Niall.- Jo ieško policija.
- Aš manau , kad visa tai turėtumem išsiaiškinti rytoj , o dabar eiti ir tiesiog pasiilinksiminti. Galų gale visi likome gyvi... Tas ir yra svarbiausia.- Tarė Louis ir priėjęs draugiškai apkabino Niall. Negalėjau patikėti jog jis taip lengvai jį prisileido... Ir sakydamas VISI turbūt pamiršo , kad Liam yra negyvas. O gal ir jis paslaptingai prisikels iš numirusių , na tikrai nenustebčiau nes paskutiniu metu tai pasidarė labai populiaru...
- Šaunu.- Sumurmėjo Harry, pažvelgė į mane , tačiau pamatęs , kad aš stebiu Niall jis tiesiog nuėjo ir paliko mane viena
- Niall nori išgerti ?.- Tarė Louis nusivesdamas jį nuo mūsų . Louis atsisuko ir pažvelgęs į mane sulinksėjo galvą. Dabar supratau kodėl jis tai padarėir išvedė jį iš čia . Pirma priežastis yra ta kad nusiramintų Zayn ir Harry , antra - na dėl antros neesu tikra...
YOU ARE READING
Story Of My Life chapter 2 "Try Me"
FanfictionTaigi jau greitai pradėsiu kelti naują Story Of My Life sezoną. Tikiuosi istorija jum patiks , sudomins ir sulauks jūsų dėmesio ! Kam nesunku paspauskit VOTE ! :) O čia nedidelė ištrauka iš antrojo sezono :) - Gabrielle - Harry .- Sušukau ir ranka p...