Po keleto akimirkų pamerkiau akis ir pabandžiau atsistoti. Atsistojusi žvilgtelėjau į telefoną keletas praleistu skambučių ir naujų sms , kaip per kelias minutes sugebėjau nepastebėti jog man kažkas skambino. Pamačiusi kiek dabar valandų supratau ,kad be samonės buvau ne keltą minučių , o keletą valandų... Skubėdama apsirengiau ir pasidažiau. Staiga man vėl suskaudo galvą. Pritūpusi ant vonios grindų užsimerkiau ir laukiau kol viskas praeis. Šiaip ne taip atsistojau ir išėjau iš vonios. Pažiūrėjau kas man skambino. Nenustebau pamačiusi Niall ir Harry vardus.
Paskambinau blondinui.
- Kažkas nutiko?.- Paklausiau vos tik jam spėjus atsiliepti.
- Taip , ieškau tavęs.- Niall balsas atrodė kažkoks keistas , tačiau niekaip nesupratau kas jam negerai
- Na aš namie , atvažiuočiau , tačiau neturiu mašinos.
- Tuoj atvažiuosiu. Palauk.
- Niall tu išprotėjai ?Niekur nevažiuosi.- Išgirdau pažystamą balsą kalbant šalia jo.
Tačiau ryšys netrukus nutrūko. Prisėdau prie virtuvės stalo ir laukiau.Praėjus apie 20 minučių pro langą pamačiau privažiuojančia blondino mašiną. Iškart išlėkiau į lauką.
- Kas vyksta ?.- Paklausiau įsėdusi į mašiną.
- Labas ir tau .- Šyptelėjo.
- Tu girtas ?.- Nustebusi paklausiau. Niall nieko neatsakė , taigi supratau jog jis tikrai girtas...- Ar visai išprotėjai ?!
- Viskas gerai , aš moku vairuoti .- Nusijuokė.
- Vairiuosiu aš .- Pamąsčiusi tariau.
- Bet juk tu...
- Vairiuosiu aš.- Pakartojau nužvelgdama jį.
Apsikeitę vietomis su blondinu išvažiavome jo namų link. Pirmą kartą vairavau mašiną ir manau man sekėsi visai neblogai. Blondinas visą laiką buvo galvą atrėmęs į mano petį , kas man trugdė vairuoti , tačiau nieko jam nesakiau.
- Aš tavęs taip pasiilgau.- Tarė vos tik išlipome iš mašinos.
- Niall nepradėk.- Nusijuokiau.
Įėjusi į namus išgirdau grojančia muziką ir balsus. Niall nusivedė mane į didelę bei erdvia svetainę , kurioje pamačiau sėdinčius vaikinus.
- Kath ?.- Sutrikęs paklausė garbanius vos tik pamatęs mane.
- Ką jis po velnių čia veikia ?.- Apsisukusi norėjau išeiti , tačiau blondinas man neleido.
- Viskas gerai.- Šyptelėjo.
Lėtai apsisukau ir pažvelgiau į kiek nustebusius Zayn , Louis ir garbanių.
- Kath.- Nusijuokė Zayn.- Nusiramink viskas gerai.
Nužvelgiau juos visus piktu žvilgsniu ir atsirėmiau į sieną.
- Atsipalaiduok , nori išgerti ?.- Paklausė Niall , paduodamas man stiklinę.Nieko nelaukiau ir pagriebusi stiklinę išgėriau keleta gurkšnių.
- Ar tau išvis galima vartoti alchoholi? -Išgirdau garbaniaus balsą.
- Nieko blogo nenutiks jei išgersiu keletą stiklinių.
- Nenoriu , kad gertum visa tai , tau negalima.
-Ką?.-Nustebusi paklausiau.- Kas tu toks , kad nurodinėji man ką daryti ?
- Ei , neisipykit .- Isiterpė Niall bandydamas nuraminti mane.
Prasibroviau pro visus ir prisėdau ant lovos , palikdama juos stovėti vienus , tačiau netrukus jie taip pat prisėdo ant svetainės sofos , šalia manes.
- Taigi Kath , kaip jautiesi ?.- Paklausė Zayn nutraukdamas tylą.
- Puikiai.- Šyptelėjau ir žvilgtelėjau į Harry kuris spoksojo į mane neatitraukdamas žvilgsnio.
- Džiaugiuosi , kad pagaliau pasveikai.
Keletą akimirkų vėl buvo tylu , Louis atsistojo ir vėl į visų stiklines pripylė viskio. Išgėriau stiklinę , kitą ir dar kitą... Kol ėmiau jausti kaip svaigsta mano galva , pradedu daug šnekėti , o mano šnekėjimas neraišlus , daug juokiuosi , tai labai keistas jausmas. Vis pažvelgdavau į sėdintį Harry. Visas vakaras buvo įtemptas , vis masčiau apie kokius nors negerus dalykus , atrodė jog kažkas negerai...
- Atvažiuos Nicki ir keletas jos draugių .- Šyptelėjo Louis.- Kad būtų linksmiau.
- Puiku !.- Sušuko Harry.
Nespėjus praeiti nei valandai kai atvyko Nicki ir jos draugės , blondino namuose jau vyko gan nemažas vakarėlis , visi apsvaigę nuo alkoholio , visiem linksma. Stovėjau balkone su Louis ir Zayn , kalbėjome , tačiau mano dėmesį atkreipė kai Zayn iš savo kišenės išsitraukė maišelį su milteliais.
YOU ARE READING
Story Of My Life chapter 2 "Try Me"
FanfictionTaigi jau greitai pradėsiu kelti naują Story Of My Life sezoną. Tikiuosi istorija jum patiks , sudomins ir sulauks jūsų dėmesio ! Kam nesunku paspauskit VOTE ! :) O čia nedidelė ištrauka iš antrojo sezono :) - Gabrielle - Harry .- Sušukau ir ranka p...