PART 45

338 22 0
                                    

 Jos veidas buvo išteptas krauju.Apsižvalgiau ieškodamas  kur yra Niall.

- Kath .- Pribėgęs prie jo susšukau.- Jai tavęs reikia !

Niall nieko nelaukęs pašoko nuo kėdės ir nubėgo paskui mane.

- Kas per velnias čia vyksta ?!.- Paklausiau bandydamas nepradėti panikuoti.

Vos tik pamačiusi Niall , Kath ramstydamasi į sienas atistraukė per keletą žingsnių.

- Harry , tai dėl Niall.- Drebančiu balsu tarė Louis.- Tai sudėtinga , jai reikia padėti nusiraminti...!

Mačiau kokiu žvilgsniu ji stebėjo Niall , ji buvo išsigandusi ir atrodė jog nežino nei kas tokia yra , nei ką čia veikia .

- Ar tu jai trenkei ?.- Paklausiau ir pažvelgiau į blondiną.

- Ne..- Atsakė prislėgtu balsu.- Ne...

Jie žiūrėjo vienas į kitą ir verkė kaip kokie bepročiai

- Niall kodėl tu tai padarei, kodėl nepasakei man tiesos ?!.- Užšaukė Kath , jai iš nosies nestipriai pradėjo bėgti kraujas.

- Atleisk man, negalvojau kad viskas pakryps tokia linkme.- Sušnabždėjo ir apsisukęs dingo kažkur tarp žmonių minios .

Stovėjau ir bandžiau suprasti kas darosi.

- Paaiškinkit kas čia vyksta ?.- Dar kartą paklausiau priėjęs arčiau jų .

- Jis pasakė Kath , kad  norėjai ją nužudyti,  pasinaudojo tuo jog ji buvo praradusi atmintį !.- Užšaukė Louis ,bandydamas nulaikyti ant žemės kentančia Kath , Louis nesugebėjo normaliai sudėlioti sakinio , Niall kažkur dingo , o aš vis bandžiau suprasti dėl ko kilo visa šita panika . Pirmą kartą gyvenime mačiau ją tokia , nepastovinčia ant kojų ir visiškai beviltišką. nežinau ant ko labiau pykau ant jų ar ant Niall... Man visų  buvo gaila ,norėjau rasti Niall ir nurauti jam galvą...nebegalėjau ilgiau ten būti , taigi tiesiog apsisukau ir nuėjau durų link , ns kitaip būčiau pradėjęs visus daužyti...

- Negi ją taip ir paliksi ?.- Nustebęs paklausė Louis.

- O kam man ji ? Aš jai niekas , kaip ir ji man.- Tariau iš užtrenkęs duris išėjau lauk. Žinau , kad galbūt rytoj  turėsiu dėl šito gailėtis , galbūt jiem visiem dabar tikrai reikia nuo narkotikų neapsvaigusio žmogaus bet... turėjau nusiraminti kol kažko neužmušiau.

Įsėdau į mašiną ir išvažiavau , mano telefonas nenustojo skambėti , išjungiau jį . Nenorėjau ten būti ar žinoti kas vyksta ,bijojau , tačiau  bandžiau save įtikinti jog man nesvarbu. Grįžęs išgėriau dar vieną butelį viskio , bandydas numušti  nervus , pykti ir visus manyje verdančius jausmus , bandžiau negalvoti apie tai ką sužinojau ir tiesiog užmigti...

Louis P.O.V

Kath tiesiog susmuko ant mano rankų , ji dar nebuvo be samonės  , tačiau buvo aišku , jog ji tikrai nebesupranta kas vyksta .

- Ji perdozavo .-  Tarė Zayn tikrindamas jos pulsą.- Ir visas tas stresas , tai viską dar labiau sustiprino.

- Ji viso šito nepakels...- Nutesiau.- Nežinau kaip ji reagavo kai suprato kas įvyko su Niall...

- Juk aš  sakiau.- Sumurmėjo Zayn.- Nereikėjo jo vėl prisileisti .

- Nemanau , kad jis norėjo kažko blogo , jis myli Kath...

- Vienaip ar kitaip tai nebesavrbu , dabar svarbiausia padėti jai.

Bandžiau blaiviai mąstyti tačiau man nesisekė , Zayn taip pat nesugalvojo jokio geros išeities . Negalėjome jos vežti į ligoninę , Niall kažkur dingo , Harry išvažiavo , jie ja paliko visiškai vieną...

Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora