PART 33

371 22 1
                                    

Keletą minučių visi tylėjome.

- Gerai galbūt palikime judu su Harry vienus .- Šyptelėjo Louis.

Vaikinai nužvelgę mane ir garbanių paliko kambarį. Sėdėjau ir žiūrėjau į savo vaikiną , kurio net negaliu prisiminti.

- Pasiilgau tavęs .- Šyptelėjo prisėsdamas šalia manęs.

- Manau , kad aš tavęs taip pat...- Pasimetusi atsakiau.

- Norėčiau , kad bent ką nors prisimintum , dabar sėdėdamas šalia tavęs jaučiuosi taip lyg tavęs nepažinočiau....- Šypsodamasis sumurmėjo.

- Viskas gerai .- Šyptelėjau ir nedrąsiai apkabinau jį. Jausmas buvo gan keistas , bet vos tik prisiliečiau prie jo prisiminiau kada ir kur pirmą kartą pamačiau Harry Styles.

- Kas yra ?.- Paklausė Harry kai pamatė jog nusišypsojau.

- Nieko tiesiog prisiminiau kur pirmą kartą sutikau tave .- Nusijuokiau.

- Tikrai ?.- Harry veide įžvelgiau nuostabą.

- Taip , tačiau...- Tą akimirką nutilau ir pagalvojau.

- Kas tačiau ?

- Nieko , viskas gerai .- Šyptelėjau.

Pati nesupratau kas čia katik įvyko . Norėjau jam kažką pasakyti , bet nežinojau ką . Manau garbanius pastebėjo visą šita nesusipratimą ir atsistojęs pažvelgė į mane.

- Galbūt tau jau per daug pažinčių šiandieną .- Šyptelėjo.- Leisiu tau pailsėti.

Tai pasakęs jis paliko palatą. Sėdėjau ant lovos. Vis bandžiau suprasti kaip aš atsidūriau ligoninėje , kokį kvailą dalyką padariau ir išvis kas per žmogus esu...

Atsiguliau ir bandžiau užmgti. Vaikinai taip ir nebeatėjo . Palatoje buvo tamsu ir tylu . Pagulėjusi lovoje 10 minučių atsistojau ir bandžiau nueiti iki durų . Vaikščioti buvo keista , vos jaučiau savo kojas. Tačiau šiaip ne taip nuėjau prie durų.Atidariusi jas kiek išsigandau. Pamačiau kitą palatą ir lovoje gulintį vaikiną.

- Amm...- Pasimetusi tariau.- Atleisk.

- Ei Kath ?.- Vaikinas išlipo iš lovos ir priėjo prie manęs. Iš pradžių nesupratau ko jis iš manęs nori , tačiau po keleto minučių atsiminiau , kad tai tas pats blondinas.- Viskas gerai ?

- Atrodo , kad taip .- Atsakiau.- O tau?

- Rytoj mane paleis namo .- Šyptelėjo.

- Klausyk Niall?.- Pasitikslinau ar jo vardas tikrai toks. Jam linktelėjus galva tesiau toliau.- Ar aš gyvenu gražiame name?

Mačiau kaip jį nustebino šis klausimas ,tačiau manpasidarė labai smalsu kaip atrodo mano namai.

- Na , tu gyveni su Harry...- Šyptelėjo.- Bet jo namas man atrodo labai dailus.

- Su Harry ?.- Suraukusi antakius paklausiau.

- Taip , kažkas negerai?

- Nee.-Nusijuokiau.- Viskas gerai .

Keletą akimirkų abu tylėjome.

- Klausyk Niall.- Tariau nutraukdama tylą.- Ar tu pameti dėl ko aš čia atsidūriau , kas man nutiko?

Mačiau kaip Niall susijaudino ir nukreipė žvilgsnį į grindis.

- Amm...-Niall bandė kažką sakyti , tačiau nutilo.- Aš nemanau , kad turėtum tą žinoti.

- Aš noriu žinoti .- Stebėdama jį tariau.

- Tai labai sudėtinga , aš pats gerai nesuprantu kaip viskas ten įvyko...

- Pasakok.- Atšoviau priėjusi prie jo.

- Tu vežei mane į ligoninę , ieškojai telefono . Nei vienas nevaldėme vairo nes aš buvau be samonės... - Niall nutilo.-... Papraščiausia avarija. Štai dėl ko mes čia atsidūrėme.

Suraukiau antakius ir susimąsčiau. Kodėl aš vežiau Niall į ligoninę...








Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Where stories live. Discover now