Jeigu skaitai šį laišką , vadinasi esi šaime name.
Apgailėstauju , bet atvažiavai šiek tiek per vėlai, tačiau , kad
nebūtų nuobuodu mes nusprendėme skirti dar šiek tiek laiko , kad
paiešką galėtum pratesti , turi lygiai valandą atvažiuoti į labai gražų ir didelį
namą šalią gražaus ežero.
Tegu žiedas būna kaip įrodymas jog Harry tikrai ten.- Ka per velnia jie išdarinėja ?.- Užšaukė Niall.
- Yra milijonai namų šalia ežero , kaip mes jį rasim ?.- Paklausė Zayn
Aš tylėjau ir galvojau . Namas prie ežero... Jis rašo tas vietas kuriose aš esu buvusi. Kokiam name prie ežero esu buvusi...- Louis sodyba .- Užšaukiau.- jie yra ten.
- Iš kur žinai ?.- Paklausė Niall
- Nes jis rašo tas vietas kuriose aš esu buvusi , vienintėlis namas prie ežero kuriame aš buvau yra Louis sodyba.
- Gerai , puiku ...- Nutesė Louis.- Bet per valandą mes iki ten nespėsime nuvažiuoti...
- Turime spėti.- Tariau ir išlėkiau pro duris. Įsėdau į mašiną , Niall taip pat.
- Gal leisk man vairuoti ?.- Paklausė Niall pamatęs mano drebančias rankas.
- Susitvarkysiu pati.
Važiavau maximaliu greičiu lenkdama man kelyje pasimaišiusias mašinas. Adrenalinas buvo mane visiškai užvaldęs tik dabar tai supratau...
Su mano vairavimo įgudžiais , kuriu ištikrūjų net nelabai turiu , sodybą pasiekėme mažiau nei per valandą ir tai mane nustebino. Nuo galinės sėdynės pasiėmiau šautuvą ir iššokau iš mašinos.
Nelaukiau nei Niall , nei Zayn su Louis , papraščiausiai puoliau į vidų.
- Sulaukėme svečių .-Netoliese išgirdau pažystama vaikino balsą.
Kol bandžiau suprasti kas ten kalbėjo prieš mano akis iš kažkur atsirado besišypsantis David.
- David ?.- Nustebusi paklausiau.
- Labas ir tau Katheryn .- Šypsodamasis tarė.
Jis man atrodė labai įtartinai ..
- Kur Harry?.- Patylėjusi paklausiau .
- Jam viskas gerai .- Ramiai atsakė.
Visiškai pasimečiau. Galbūt jis viską jau sutvarkė ir viskas baigėsi...?
- Tai viskas gerai ?.- Vėl paklausiau.
- Visiem išskyrus tave.- Priėjęs arčiau manęs tarė.
Išpradžių pamaniau , jog jis juokauja , bet šalia jo pamačiusi porą vaikinų su šautuvais supratau , kad čia kažkas ne taip.
- Ko jum reikia iš manęs ?.- Pasimetusi paklausiau .
- Akis už akį ,dantis už dantį Kath .
- Kokias nesamones čia šneki ?.- Užšaukiau.- Atiduok man Harry ir mes atsiskaitę .
Jie visi pradėjo garsiai juoktis.
- Dėl Harry viskas jau senai susitarta .- Šyptelėjo David.-Mes jį paleidome
- Puku taigi man čia nebėra ką veikti .- Atsipūtusi tariau .
- Nebūk tokia naivi .
Išgirdusi kaip vaikinai užtaiso ginklus norėjau tiesiog bėgti į lauką , bet apsisukusi pamačiau prieš mane stovintį Niall.
- Kodėl tu čia stovi ?.- Panikuodama užšaukiau .-nagi traukis , dingstam iš čia .
Niall , nieko nedarė , tiesiog stovėjo vietoje ir žiūrėjo į mane.
YOU ARE READING
Story Of My Life chapter 2 "Try Me"
FanfictionTaigi jau greitai pradėsiu kelti naują Story Of My Life sezoną. Tikiuosi istorija jum patiks , sudomins ir sulauks jūsų dėmesio ! Kam nesunku paspauskit VOTE ! :) O čia nedidelė ištrauka iš antrojo sezono :) - Gabrielle - Harry .- Sušukau ir ranka p...