Nusijuokiau ir atsidusau. Visi trys nuėjome ir atsisėdome svetainėje. Žmonės linksminosi , kai kurie žaidė įvairius žaidimus , kiti tiesiog gėrė prie baro , dar kiti šoko , žodžiu visi veikė ka tik norėjo ir buvo laimingi. Mes gėrėme prie baro. Per minučių su Zayn spėjome išgerti apie 20 shot'u...
Niall su Louis buvo netoli mūsų .Vis žvilgčiojau į Niall. Kai Zayn pažiūrėdavo į mane nukreipdavau žvilgsnį į jį.
- Nesakyk , kad tu taip lengvai imsi ir atleisi jam.- Tarė Zayn.
- Tikrai ne .- Atsakiau.- Kol kas noriu įsitiknti ar jis tikrai sakė tiesa.
- Taip , protingas ėjimas. O kaip Harry?
- Kas Harry?.- Apsimečiau , kad nesuprantu apie ką jis kalba.
- Baik Kath , matau kokiu žvilgsniu tu žiūrį į Niall , kiekviena tavo kūno dalelė jo nori .- Nusijuokė .- Negali jam pasakyti ne , net ir po viso to ką jis padarė.
- Netiesa!.- Paneigiau , nors tai buvo gryniausia tiesa. Zayn nužvelgė mane ir laukė kol pasakysiu tiesą.- Gerai , tiek to... Nežinau , nežinau ką daryti.- Tai pasakiusi išgėriau dar vieną stikliuką , Zayn taip pat.
- Tiesiog daryk tai ką nori .- Šyptelėjo Zayn.- Kaip darau aš , juk gyvename viena kartą.
- Daryti ką noriu ?.- Nusijuokiau .- Ar tau panašu ,kad galiu daryti ką noriu ?
- O kas tau trugdo ? Atsipūsk , visas šitas mėšlas jau seniai peržengė ribas , manau tau metas tiesiog visa tai pamiršti ir toliau mėgautis gyvenimu.- Tai pasakęs Zayn vėl išgėrė.
Šie Zayn žodžiai mane privertė susimąstyti. Nežinau ar galiu taip ant visko nusispjauti ir gyventi kaip aš noriu , tai būtų per daug... Nežinau net kaip tai pavadinti. Bet Zayn buvo teisus visa tai buvo mane užkinsę ir nežinojau ar ilgiau sugebėsiu tai kentėti.
- žinai ,Kath .- Uždėjęs ranką ant peties tarė Zayn.- Šiąnakt tiesiog pamiršk visa tai ir gerai praleisk laiką.
- Taip ir padarysiu.- Šyptelėjau.
Po kelių minučių prie mūsų priėjo Louis ir Niall.
- Tikiuosi nesupyksit jeigu Niall prisijungs prie mūsų ?.- Draugiškai paklausė Louis.
Zayn juos abu nužvelgė piktu žvilgsniu .
- Susimatysime vėliau , Kath .- Šyptelėjo Zayn ir pasiėmęs stiklinę su kokteiliu dingo žmonių minioje.
- Tiesiog šaunu.- Susiėmęs už galvos tarė Louis.- Kodėl visi turi būti tokie ...Nedraugiški.
- Nedraugiški ?.- Nustebusi tariau .- Ar tu supranti ką Niall padarė ?
- Gerai , visi klystame .- Pasipitinęs sumurmėjo Louis.
- Tiesiog nekalbėkime apie tai šį vakarą .- Nutesiau ir pažvelgiau į Louis
Niall tylėjo ir stebėjo mus.
- Einu atnešti dar gėrimų iš rūsio.- Patylėjęs tarė Louis.- Niekur nedinkit.
Tai pasakęs jis paliko mus stovėti prie baro. Niall tylėjo , aš taip pat.
Paėmiau porą švarių stikliukų ir butelį burbono.
- Gersi ?.- Su šiokia tokia pykčio gaidele balse paklausiau.
Niall tik palinksėjo galva. Išgėriau ir žvilgtelėjau į jį. Pamačiusi jog jis žiūri į mane šiek tiek pasimečiau.
- Gali pasakyti ko iš tiesų čia atėjai ?.- Paklausiau stebėdama jo akis.
- Aš tau sakiau kodėl čia atėjau.- Suraukęs antakius tarė.- Patikėk jaučiuosi tikrai nejaukiai , būdamas čia su jumis ir žinodamas , kad visi manęs nekenčiate...
- Na Louis vis dar tavo pusėje.- Šyptelėjau.- Ir jeigu tikiesi jog aš taip pat imsiu ir vėl prisileisiu tave...- Po šių žodžių keliom akimirkom nutilau. Galvojau kaip tinkamai pabaigti sakinį.- Tiesiog negalvok , kad tarp mūsų viskas bus kaip prieš tai.
- Aš ir negalvoju. Harry grįžo , vien tai viską labai pakeičia.- Ramiu balsu atsakė ir išgėrė shot'a.
- Tai ne dėl Harry...- Tariau rankose sukiodama stikliuką.- Nežinau ar vis dar galiu pasitikėti...
- Palauk , palauk.- Niall neleido man pabaigti sakinio. Jo veide įžvelgiau šiokią tokią šypseną.- Nori pasakyti , kad būtum palikus Harry ? Na jeigu viso to kas buvo su David ir manimi nebūtų buvę.
- Tu kalbi apie grąsinimus nužudyti ir visa kita ?.- Įsižeidusi paklausiau.
- Umm... Manau taip.- Mačiau kaip Niall šiek tiek susikrimto.
Aš pati pasimečiau , nežinojau ką jam atsakyti... Ar būčiau palikus Harry...? Dėl Niall? Na mano jausmai Niall paskutiniu metu buvo kur kas stipresni nei kada nors prieš tai , o Harry nebuvau mačius daugiau nei mėnesį... Ir jausmai Niall niekur nedingo ,netigi po viso šito mėšlo kurį jis padarė... Manau per daug prie jo prisirišau , kad taip lengvai galėčiau jį paleisti.
YOU ARE READING
Story Of My Life chapter 2 "Try Me"
FanfictionTaigi jau greitai pradėsiu kelti naują Story Of My Life sezoną. Tikiuosi istorija jum patiks , sudomins ir sulauks jūsų dėmesio ! Kam nesunku paspauskit VOTE ! :) O čia nedidelė ištrauka iš antrojo sezono :) - Gabrielle - Harry .- Sušukau ir ranka p...