PART 36

379 20 0
                                    


Grįžome atgal į Harry namus.  Praėjus keletai valandų nuėjau miegoti , vis dėl to  jau buvo vėlu. Kitą dieną vos tik atsikėlusi važiavau apsipirkti , tiksliau mane nuvežė Harry. Nusipirkau naujų rūbų  ir visko ko reikėjo , nuėjau į kirpyklą , persidažiau plaukus juoda spalva , nes jaučiausi keistai turėdama tamsiai violetinius plaukus... Žodžiu atrodžiau šiek tiek kitaip nei ankščiau. Atėjau prie mašinos ir laukiau Harry. Netrukus pamačiau jį kitoje gatvės puseje. Jis nužvelgė mane kiek įdomiu žvilgsniu.

-  Kažkas nutiko ?.- Paklausė priėjęs prie manęs.

-  Taip , jau pavargau čia stovėti .- Atsakiau ir nusiėmiau saulės akinius.

- Kath ?.- Nustebęs tarė.- neatpažinau tavęs.

- Negali būti .- Šyptelėjau ir įsėdau į mašiną.- Kur važiuojame?

- Niall paleido iš ligoninės , važiuojame jį paimti .

Vėl užsidėjau akiius nuo saulės ir atsidusau.  Vėl prisiiminiau visus tuos įvykius susijusiuos su Niall.

- Ar viskas gerai ?.-  Paklausė garbanius kai ssustojome prie ligoninės įėjimo.

- Taip , viskas gerai.- Atsakiau ir pažvelgiau pro langą. Šiek tiek išsigandau prie mašinos pamačiusi Niall

Nieko jam nesakiau , žinoma jis pasisveikino su manim ir Harry , tačiau kol vežėme jį namo blondinas šnekėjo tik su Harry.

- Ar galiu trumpai pasikalbėti su Kath ?.- Paklausė kai sustojome prie jo namų.

- Žinoma .- Šyptelėjo Harry.

Nieko nelaukusi išlipau iš mašinos.

- Tikiuosi niekam nieko nesakei ?.- Sunerimęs paklausė.

- Ne  ir nežadu niekam sakyti .- Ramiai atsakiau.

- Ar viskas gerai ?.- Priėjes arčiau paklausė.

- Ne...- Tyliai ištariau ir vėl nusiėmiau akinius.- Man kažkas neduoda ramybės , bet pati nesuprantu kas ... Atrodo ,  kad kažko bijau , kažko nepamenu , bet niekaip nesuprantu ko... Tai dėl Harry , atrodo lyg jis man būtų kažką padaręs...

- Na... Neturėtum dėl kažko jaudintis .- Mačiau kaip Niall šiek tiek pasimetė.- Viskas gerai , tu neprisimeni daug dalykų ir kai kūrių tau geriau neprisiminti...

Abu keletą akimirkų tylėjome. netikėtai Harry  atidarė mašinos langą ir  kažką pasakė.

- Gerai užsuksiu pas tave vėliau .-  Tariau ir šyptelėjusi nuėjau atgal prie mašinos.

Harry nieko nebesakė ir mes grįžome namo. Nusprendžiau eiti ir susitvarkyti savo namą ,  norėjau ten viską pakeisti.

Užtrukau visą dieną kol išvaliau , bei sutvarkiau visą pirmą aukštą . Harry  tvarkė antrajį namo aukštą.

Namas nebeatrodė toks niurus ir  tuščias , kai pakeičiau svetainės  baldus  , pastačiau šiek tiek gėlių , pakeičiau terasos užluodas  . Tai buvo smulkmenos , tačiau visa tai labai pakeitė  namo vidų.

Užlipau į antrą aukštą pažiūrėti kaip sekasi garbaniui. Jis buvo pertvarkęs visus kambarius ,  viskas buvo įdealiai sutvarkyta bei išvalyta.

-  Mes tikrai puikiai padirbėjom .- Šyptelėjau ir  daviau jam "žaibą"

-  Tikrai .- Nusijuokė Harry.

- Dabar  bus įmanoma čia gyventi .- Tariau.

- Tai vis dėl to periskraustysi čia ?.-  Paklausė. Jo veidas surimtėjo .

- Manau  ... Ar kažkas ne taip ?

- Vis dėl to tu mano mergina... Norėčiau , kad gyventum kartu.

- Taip... Apie šitai noriu su tavim pasikalbėti.







Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Where stories live. Discover now