Laukiamajame praleidęs 2 valandas pagaliau pamačiau iš operacinės išeinančia seselę kuri ėjo link manęs.
- Kaip ji ?.- Pašokęs paklausiau.
- Paneles Hudson sužalojimai šį kartą išties rimti , padėjome jai kuo galėjome , tačiau jeigu nepavyks sulaikyti vidinio kraujavimo nekuo nebegalėsime jai padėti.- Seselė kalbėjo ramiu tonu ir bandė manęs neišgasdinti.
- Ar labai didelė tikimybė , kad jūs nesugebėsite to padaryti?.- Stengiausi nepanikuoti ir nusiraminti.
- To pasakyti dar negalime , mūsų chirurgai dabar stengiasi tai sutvarkyti vos tik sužinosime ar jiem pasisekė pranešime jums.
- Ačiū.- Tariau ir atsisėdau ant suoliuko.- O kaip Niall ?
- Pasiteirausiu savo kolegų.- Šyptelėjo seselė ir vėl įėjo į operacinę.
Sėjau ir laukiau . Nepraėjo nei valanda kai iš operacinės išėjo ta pati seselė.
- Panelei Hudson buvo konstatuota koma. Ji turėjo pabusti 20 minučių po galvos operacijos.
- Kas?.- Suraukęs antakius paklausiau. Puikiai supratau ką ji pasakė , tačiau negalėjau tuo patikėti. Ji kažka man aiškino , tačiau aš jos nebesiklausiau.
- Noriu ją pamatyti .- Tariau perktraudamas seselę.
-Ar jūs klausėtės ką jum sakiau ?.- Pakreipusi galvą paklausė seselė.
- Atleiskit , bet ne.- Atsakiau žiūrėdamas į operacinės duris.
- Koma yra trumpalaikė , gali trukti tik keletą dienų ar netgi valandų.- Pakartojo seselė.- Žinoma , tai labai gerai , tačiau mes jaudinames dėl pasėkmių.
- Kokių pasėkmių?.- Nustebęs paklausiau.
- Pacijentei buvo stipriai sukrėstos smegenys , kaukolės lūžis ir dar keletą galvos sutrenkimų , pagal daktarų diagnozes , kai panelė Hudson atsibus manome , kad turės amneziją arba agnoziją.
- Ag.. ką ?.- Nesupratęs paklausiau.
- Atmitiies ir atpažinimo sutrikimai, kol kas negalime pasakyti ar jie bus labai sunkūs ar lengvi , tą sužinosime kai ji atgaus samonę.
- Norit pasakyti ,kad mano mergina gali manęs neatpažinti ir neatsiminti kas aš toks ?.- Sutrikęs paklausiau.
- Apgailestauju , bet taip... Ir ne tik jūsų , ji gali daug ko neatsiminti , tai rimta trauma , ji gali galvoti visiškai ne prieš tai , pripažinti ne tuos žmonės , pasėkmės būna įvairios...
Tai pasakiusi seselė nuėjo į kažkurią iš palatų . Stovėjau ir mąsčiau apie jos žodžius. Praėjus keletuj minučių seselė priėjo prie manęs ir pasakė jog jau galiu aplankyti Kath. Netrukus atvyko Louis ir Zayn.
- Ji atrodo labai prastai ...- Tarė Louis
- Žinau.- Atsakiau glostydamas jos ranką.
- Ką sakė daktarai?
- Jie mano jog ji atsibus praradus atminti ir galbūt net nesugebės atpažinti manęs ir kitų žmonių...Nežinau kaip reikės visa tai ištverti...- Tai pasakęs pajaučiau kaip mano skruostais rieda ašaros. Greitai nusivaliau jas.
- Mes tau padėsim drauguži .- Louis draugiškai apkabino mane , aš jį taip pat.
Tuo momentu į palatą įlėkė seselė .
- Horan atsibudo , prašė pakviesti jus .- Seselė pažvelgė į mane kiek sumišusiu žvilgsniu.
YOU ARE READING
Story Of My Life chapter 2 "Try Me"
FanfictionTaigi jau greitai pradėsiu kelti naują Story Of My Life sezoną. Tikiuosi istorija jum patiks , sudomins ir sulauks jūsų dėmesio ! Kam nesunku paspauskit VOTE ! :) O čia nedidelė ištrauka iš antrojo sezono :) - Gabrielle - Harry .- Sušukau ir ranka p...