-Ka ?!.- Toks jausmas , kad Harry tai išgirdęs iškart išsiblaivė.
- Kath tai neįmanoma...- Nutesė Louis.
- Aš jai sakiau tą patį ,bet manau , kad reikėtų surasti tą vaikina ir išsiaiškinti.- Tarė Zayn.
- Kaip mes jį rasim ?.- Paklausė Harry.
- Mes su Louis ieškosime viduje , tu su Harry apžiūrėkit lauką.- Tariau .- Susitiksim prie laiptų už
20 minučių. Zayn paaiškinsi Harry kaip jis atrodo.
Visi sulinkėjome galvomis ir išsiskirstėme.
Brovėmės pro žmonės ir ieškojome to vaikino. Jis buvo apsirengęs baltą krauju išteptą maikę ir juodus plėšytus džinsus.
Prie virtuvės baro pamačiau stovintį vaikiną su balta kraujuota maikę.
- Palauk čia.- Tariau.
Nubėgau prie to vaikino ir atsukau jį į save.
- Atleisk , susimaišiau.- Pasakiau pamačiusi , kad čia ne jis.
Netoliese pamačiau dar vieną vaikiną apsirengusį taip pat.
Ten Jis. Nemačiau kur dingo Louis. Velniai jį rautu . Pradėjau eiti link to vaikino.
Pamatęs , kad aš ateinu jis ėmė trauktis. Pasivijau jį.Sugriebiau jį už riešo.
- Nebandyk bėgti.- Sušnabždėjau prisitraukusi jį prie savęs.- Kas tu toks?
Jis tylėjo.
- Nusiimk kaukę.- Lėtai ištariau.- Arba...
- Arba kas ...?
- Nusiimk kaukę .- Drebančiu balsu tariau. Jo balsas... Tai Niall. Buvau įsitikinus , kad tai Niall.
Vaikinas nusiėmė kaukę.
- Po velniu .- Sušukau pamačiusi , kad ten ne jis. Jo apranga buvo tokia pati , bet... tai tiesiog , susimoviau.- Parodyk rankas.
Jis atkišo abi rankas. Ant jų nebuvo tatiuruotės.
- Tai kas per mėšlas čia vyksta?.- Paklausė
- Ar su kažkuo apsikeitei rūbais ?.- Nustebusi tariau
- Taip , su kažkokiu blondinu. Sakė , kad taip apsirengęs laimėsiu geriausio kostiumo tilulą.
- O dieve iš kur atsiranda tokiu idijotu...- Sumurmėjau.- Padėk man jį surasti.
- O kas man iš to ?.- Nusijuokė.
- Aš rengiu šitą vakarėlį ,gaėsi pasiimti tą sumautą titulą , tik parodyk man kur tas vaikinas!.- Užrėkiau.
- Gerai , gerai...
Jis apsidairė aplink. Tada paėmė mano ranką ir nutempė prie kito baro kuris buvo svetainėje.
- Jis ten .- Tarė ir ranka parodė į vaikiną kuris buvo apsirengęs beveik taip pat.
- Ir jis tau sakė ,kad apsirengęs jo rūbus laimėsi ?.- Nusijuokiau.- Jie juk beveik tokie patys.
- Sakė jo maikė neša laimę , nes yra ištepta tikru krauju.- Atšovė vaikinas. Na jis buvonemažai išgėręs , nesistebu , kad tu patikėjo.
Numojau ranka ir nulėkiau prie to vaikino. Jis manęs nematė taigi priėjau ir stipriai apkabinau jį.
- Nebandyk bėgti .- Sušnabždėjau .- Manei , kad apmausi mane ?
YOU ARE READING
Story Of My Life chapter 2 "Try Me"
FanfictionTaigi jau greitai pradėsiu kelti naują Story Of My Life sezoną. Tikiuosi istorija jum patiks , sudomins ir sulauks jūsų dėmesio ! Kam nesunku paspauskit VOTE ! :) O čia nedidelė ištrauka iš antrojo sezono :) - Gabrielle - Harry .- Sušukau ir ranka p...