PART 10

433 28 0
                                    

- Kath paskubėk.- Sušuko Josh.

- Jeigu jį čia paliksime ,David jį nužudys.- Tariau ir atsigrežiau į Josh

- Koks skirtumas !.- Josh sustojo ir pažvelgė į mane.- Palik jį čia ir bėgam.

Tikrai turėjau paklausyti Josh ir kuo  greičiau neždintis iš čia. Tačiau negalėjau pajudėti iš vietos ir palikti Niall čia , bet po visko ką jis padarė... Bučiau paskutinė kvailė jeigu gelbėčiau jį , aš juk ne tokia.

-Daryk ką nori , mes dingstam iš čia .- Tarė Josh ir vėl pradėjo lipti laiptais.

Įikinau save , kad neprivalau to daryti. Neprivalau jo gelbėti. Dabar jis man niekas, kaip ir aš jam.

Niall buvo pradėjęs atgauti samonę. Po keleto akimirkų Niall atsibudo ir pažvelgė į mane.

- Atleisk , kad viskas taip gavosi Niall.-  Kartodama jo žodžius tariau ir pradėjau bėgti link laiptų .

Lipdama laiptais girdėjau kaip Niall sušuko mano vardą. Stengiausi į tai nekreipti dėmesio ir bėgti toliau. Išėjusi iš rūsio pamačiau  prie durų stovintį Liam kuris buvo į kažką nusitaikęs.  Stebėjau kas galėtų būti jo taikinys.  Tuomet užkeleto metrų pamačiau pasimetusi Louis ir pradėjau svarstyti. Negi Liam taikosi į jį ? Turbūt taip. Nežinau ką daryti ir kaip padėti Louis. Neturėjau jokio ginklo , nieko.

Liam ruošėsi  šauti į Louis . Reikia atkreipti jo dėmesį.

Ruošiausi sušukti Liam vardą kai pajaučiau , kad mane kažkas sugriebė apkabino ir uždengė burną. Nesupratau kas ten , bet  kai pro save pamačiau praeinantį Josh supratau , kad tai turbūt saviškiai ir nesipriešinau. 

Stebėjau ką darys  Josh. Jis nieko nelaukės  nuėjo į ta tarpą tarp Louis ir Liam ir nusitaikės į Liam papraščiausiai peršovė jo krutnę. Aš pradėjau klykti , tačiau kadangi mano burna buvo uždengta niekas to neišgirdo.

- Kas per velnias !?.- Verkdamas užrėkė Louis.- Kodėl tai padarei ?!

- Jis dirbo Josh ir prieš keletą sekundžių norėjo tave nužudyti .- Tarė Josh.- Turėtum man padėkoti.

- Jis buvo mano draugas !

- Dabar nebėra. Gerai turim dingti iš čia.

- Reikia surasti Zayn  .-  Susiėmęs sau už galvos tarė Louis.

Norėjau pažiūrėti kas stovi už manes ir laiko mane , bet negalėjau nes jis man neleido atsisukti į jo pusę .

- Gerai , reikia rasti Kath.- Pasakė Josh priėjęs arčiau Louis. Susitinkam prie mūsų mašinos už 10 minučių . Pasistenk kuo greičiau surasti Zayn ir dingti iš čia ,nes David gali čia pasirodyti , bet kurią akimirką.

Kaip suprasti reikia surasti Kath? Aš juk stoviu čia . Louis kažkur dingo , o Josh  išėjo į lauką.

Jis mane paleido , iškart apsisukau ir  pamačiau kas ten. Tik apsisukusi pajaučiau kaip pistoleto vamzdis įsirėmė į mano krūtinę. Tai Niall.

- Norėjai mane ten palikti .-  Pilnu pykčio balsu tarė.

- Norėjai mane nužudyti .- Atkirtau.

- Šiek tiek pataisysiu tave. Aš vis dar noriu.

- Tai ko lauki ?.- Paklausiau.

- Norėjau pasakyti , kad esi sumauta kalė.- Tarė Niall ruošdamasis šauti į mane.

Mąsčiau ką dabar daryti , kadangi neturėjau iš ko rinktis , nusprendžiu viską daryti eksprontu. Nieko nelaukusi spyriau Niall į pilvą. Jis išmetė šautuvą , o aš pradėjau bėgti link durų . Išbėgusi į lauką apsidairiau.  

- Kath! - Išgirdau kaip kažkas sušuko mano vardą. Netoli savęs pamačiau Louis ir pradėjau bėgti link jo. 

Vos pavilkau kojas .

- Kath , atsargiai už tavęs !.-  Užrėkė Louis ir ranka parodė į namo pusę.

Atsisukau . Link manęs bėgo Niall .  Šį kartą buvau tikrai nusteikusi , jog jis mane nušaus .

 Bet man prieš akis  netikėtai išoko Zayn. Niall šovė į jį, o jis šovė į Niall .  Zayn suklupo tiesiai  prieš mane , o Niall krito ant žemės


Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Where stories live. Discover now