PART 31

371 21 2
                                    



Tik grįžęs namo iškarto užmigau ant svetainės sofos. Miegojau tikrai labai gerai , tačiau mane netikėtai pažadino mano telefono skambėjimas. Pramerkiau akis ir susiradau telefoną.

- Klausau...- Kiek užkimęs tariau.

- Kur velniai rautų tu esi ?.- Nustebęs paklausė Louis .- Kodėl neatsiliepi ?

- Aš miegojau...- Nutęsiau atsisėsdamas ant lovos.- Kažkas atsitiko ?

- Ne , tiesiog tu miegojai beveik dvi paras , pagalvojau kad tau , kažkas atsitiko.

- Kiek ?.- Nustebęs paklausiau.

- Žmogau , prieš tai tu nebuvai miegojęs daugiau nei dvi paras , tai normalu.- Nusijuokė Louis.- Mes katik atvažiavome į ligoninę.

- Kaip ji ?.- Paklausiau trindamas akis.

- Buvo užsukęs jos daktaras , jie mano , kad ji turėtu jau greitai atsigauti , seselė matė kaip ji šį ryt judino ranką

- Tai geros naujienos.- Apsidžiaugęs tariau.- Neužilgo busiu.

Tai pasakęs padėjau rangelį ir nubėgau apsirengti.

Kuo greičiau susiruošiau ir lėkiau į ligoninę. Atvaževęs pirma užsukau į Niall palatą.

- Matau jautiesi geriau.- Šyptelėjau pamatęs lovoje gulintį ir valgantį Niall.

- Šiek tiek.- Atsakė .- Kaip Kath?

- Manau jai taip pat viskas gerai.

- Kodėl nepasakei man apie tai ?.- Niall nužvelgė mane keistu žvilgsniu.

- Nenorėjau , kad dar labiau jaudintumeisi dėl jos.- Tariau

- Ar gali tuo patikėti ?.- Suraukęs antakius paklausė.- Ji gali mūsų nebeatpažinti...

- Negaliu apie tai net pagalvoti...-Nutęsiau.

Kurį laiką abu tylėjome , kol galiausiai kažkas įėjo į palatą.

- Taip ir galvojau , kad būsi čia .- Išgirdau Louis balsą šalia savęs.

Nusišypsojau.

- Einu pažiūrėsiu kaip ji .- Tariau ir išėjau iš Niall palatos.

Kath atrodė šiek tiek geriau nei tada ,kai mačiau ją paskutinį kartą. Netrukus į palatą įėjo seselė.

- Ar turit kokių naujienų ?.- Paklausiau nužvelgdamas ją.

- Darėme keletą galvos nuotraukų .- Tarė .- Ji sparčiai sveiksta , tačiau nenumanome kas bus kai ji atsigaus.

- O kaip visi tie atminties sutrikimai ?.- Suraukęs antakius paklausiau.

- Taip jie tikrai galimi ir tai normalu , tikk kaip ir minėjau nežinome ar jie bus ilgalaikiai , galbūt po keleto valadų ar keleto dienu panelė Hudson ims viską prisiminti ,o gal jai tam prireiks keleto mėnesių galbūt ji neatsimins tik kai kūrių dalykų , mes to negalime pasakyti.

Kol seselė kažką kalbėjo pamačiau kaip sujudėjo Kath kūnas ir palikęs seselę kalbėti vieną nuėjau prie Kath

Seselė tuo tarpu paspaudė šalia palatos esanti kažkokį mygtuką ir netrukus į palatą atėjo Kath daktaras.

Stebėjau kaip Kath ranka prisidengia veidą. Į palatą įėjo Louis ir į jį atsirėmęs Niall. Mano širdis plakė nežmonišku greičiu , kai pamačiau , kad Kath prasimerkė dar labiau išsigandau...


Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Where stories live. Discover now