PART 22

486 25 0
                                    

Visi stovėjome tyloje. Po keleto sekundžių Niall nužvelgė mane ir paliko kambarį.

Norėjau eiti paskui jį , tačiau Harry suspaudė mano riešą taip neleisdamas man pajudėti .

- Ką tu darai ?.- Atsisukusi į jį paklausiau.

- Mes dar nebaigėm .- Atkirto.

- Dar ir kaip baigėm.- Tariau bandydama išlaisvinti savo ranką.

Harry paleido mano ranką ir atsitraukė. Išėjau iš kambario ieškodama Niall , tačiau apačioje sutikau tik Louis.

- Kur Niall?.- Paklausiau.

- Jis išvažiavo.- Susirūpinęs atsakė.- Nesijaudink dėl jo , daviau jam tavo telefono numerį , jis tau paskambins.

- Kodėl viskas turi būti taip sudėtinga...- Atsirėmusi į sieną sumurmėjau.

- Viskas gerai , kas įvyko tarp tavęs , Harry ir Niall.- Louis mane nužvelgė smalsiu žvilgsniu.

- Užtikau Harry su kita...

- Ar jis ...- Louis akys išsiplėtė.

- Neee.- Nusijuokiau.- Jis ją tik bučiavo...

Louis pradėjo juoktis.

- Atleisk , žinau tai nejuokinga...- Tramdydamas juoką tarė.- Bet ... Turbūt jo reakcija pamačius tave buvo verta milijono.

- Na taip , jo veidas atrodė tikrai juokingai.- Šyptelėjau.- O kur Zayn , nemačiau jo nuo tada kai jis paliko mane su Niall.

- Paskutinį kartą mačiau jį rūkomajame su kažkokia blondine.- Nusijuokė.

Linktelėjau galva ir vėl nusišypsojau.

- Aš eisiu dar išgerti .- Po keleto sekundžių tylos tarė Louis.- Prisijungsi ?

- Galbūt vėliau.- Atsakiau.- Noriu šiek tiek atsigauti.

- Gerai.

Louis dingo žmonių minioje , o aš užlipau atgal į viršų. Norėjau pabūti viena ir pailsėti.

Įėjusi į kambarį atsiminiau , kad ten liko Harry. Jis sėdėjo ant lovos , rankomis užsidengęs veidą.

- Pamiršau , kad tu čia...- Pavarčiusi akis tariau ir pradėjau eiti link durų.

- Kath , palauk.- Harry pašoko nuo lovos ir priėjo prie manęs.

- Ko tau reikia ?.- Sumurmėjau.

- Aš norėjau atsiprašyti... Už tai kas čia įvyko...apskritai už visą šį vakarą.- Tarė ir nedrąsiai pažvelgė į mane.

- Žinai , šiandien girdėjau pakankamai atsiprašymų ir visi jie ima skambėti apgailėtinai .

- Tiesiog nenoriu , kad pyktum ant manęs...

Atsidusau ir atsisėdau ant fotelio. Buvau pasimetusi. Apskritai , mano galvoje sukosi milijonai įvairių minčių. Norėjau eiti miegoti , kol nepadariau ko nors neapgalvoto ir kvailo arba galutinai nenusigėriau... O kuo toliau , tuo labiau ta mintis man atrodė priimtinesnė. Tačiau nusprendžiau , kad labiau man į naudą būtų nueiti pamiegoti.

- Palikim visa tai rytojuj .- Tariau nutraukdama įsitvyrojusią tylą.- Eisiu miegoti.

- Pabūti su tavimi ?.- Apsimesdamas rūpestingu paklausė.

- Kaip nori .- Atkirtau ir nuėjau į vonią.

Nusivaliau makiažą , persirengiau. Keletą minučių stebėjau savo atvaizdą veidrodyje ir mąsčiau kaip greitai ir netikėtai keičiasi mano gyvenimas. Vonioje praleidusi apie 10 minučių grįžau į kambarį. Nesitikėjau , kad Harry vis dar bus čia , tačiau jis sėdėjo ant lovos.

Nieko jam nesakiau , tiesiog atsiguliau į lovą ir nusisukau nuo jo.

- Nieko tokio jeigu miegosiu čia ?.- Kiek nedrąsiai paklausė.

- Miegok kur nori , man nėra jokio skirtumo.- Atrėžiau.

- Žinau , kad pyksti ant manęs. Bet privalai suprasti , aš buvau girtas , nežinojau ką darau...

- Aš buvau girtas , nėra pasiteisinimas.- Pasakiau ir atsisukau į jį.

- Žinai Kath.-Patylėjęs tarė.- Aš tave supratau , kai papasakojai apie tai kas buvo tarp tavęs ir Niall. Manau turėtum suprasti ir mane.

Aš šiek tiek pasimečiau. Nežinojau ką jam atsakyti taigi tiesiog vėl nusisukau į kitą pusę.

- Matai tu net nenori apie tai kalbėti .- Sumurmėjo ir atsigulė šalia.

- Pakalbėsime apie tai rytoj.

Harry nieko neatsakė. Pajaučiau jo rankas ant savo liemens. Tai mane šiek tiek nustebino, tačiau vis vien neketinau jo apkabinti. Tik ne po visko kas čia įvyko , nors man miegoti ką nors apsikabinus buvo lyg įprotis.



Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Where stories live. Discover now