Nusprendžiau kalbėti atvirai. Nemačiau prasmės sakyti , kad tarp manęs ir Niall nieko nebuvo ir aš jam nieko nejaučiau.
- Nenoriu tau meluoti Harry.- Tariau. Jis giliai įkvėpė .- Manau kažką jaučiau Niall , šiek tiek daugiau nei paprasta simpatija , tačiau nemanau jog dabar tai svarbu... Ir jei klausi ar tarp mūsų kažkas buvo , pasakysiu atvirai , taip buvo ir ne tik kai tavęs nebuvo...- Pasakiau visa tai labai drąsiai ir dabar laukiau Harry reakcijos. Sakydama ir ne tik kai tavęs nebuvo , omenyje turėjau tą naktį kai pirmą kartą išdaviau Harry...
- Suprantu tave.- Ramiai atsakė Harry.- O kaip mes ?
Šitokia jo reakcija mane labai nustebino , atrodo jis į tai visiškai nekreipė dėmesio ...
- Manau pirma reikia susitaikyti su visa šita situoacija. Bent jau man...- Patylėjusi tariau.- ir mum reikia šiek tiek laiko , žinai priprasti , kad vėl esame kartu.- Nusijuokiau.
- Kath , jeigu tu nenori ...- Pradėjo Harry.- Ar nieko man nebejauti , juk žinai , kad visada galime...
- Aš žinau .- Pertraukiau jį.- Bet aš vis dar tave myliu Harry.
Tai išgirdęs jis nusišypsojo. Kadangi buvo pakankamai vėlu , neturukus nuėjome miegoti. Keista buvo vėl jausti Harry šalia savęs . Dar keisčiau buvo ,kad fotelis kuriame kiekvieną vakarą sėdėdavo Niall ir stebėdavo kaip aš užmiegu buvo tuščias...
Neilgai trukus užmigau. Kitą dieną neveikėme nieko ypatingo , buvome namuose. Vis dėl to reikėjo po visko atsigauti. Josh su savo žmonėmis važiavo į Louis sodybą surinkti visų kuriuos nužudė kūnus. Vos tai išgirdusi vėl pradėjau verkti. Jie norėjo jog važiuočiau kartu , bet aš atsiakiau... nebučiau galėjusi į tai žiūrėti... Taigi dieną praleidau pakuodama Niall daiktus. Kai tvarkiau jo rūbus jie visi kvepėjo tai nuostabiais kvėpalais . Juokingiausiai turbut atrodė tai , kad tvarkydama jo daigtus verkiau ir ašaras valiausi su jo maike ... Tai tikrai buvo apgailėtina. Viską sudėjau į tuščia kambarį kur stovėjo mūsų gitaros. Turbūt jų į rankas nebepaimsiu gyvenime... Žodžiu taip praėjo pirmoji diena be Niall. Vakare nuėjau miegoti ankščiau už Harry. Viena gulėjau kamabryje. Nepraėjo nei 5 minutės ir aš pakviečiau Harry , nes ilgiau viena čia išbūti nesugebėjau.
- Galbūt tiesiog nori miegoti kitame kambaryje ?- Paklausė Harry.
- Ne , viskas gerai.- Tariau.
Netrukus užmigau.
Ryte atsikėliau nuo telefono skambesio.
- Klausau...- Tariau užkimusiu balsu.
- Kath ar žinai , kad rytoj penktadienis !.- Sucypė Louis.
- Ne , o kas ?.- Nustebusi paklausiau ir prasitryniau akis.
- Rytoj spalio 31 !.- Vėl užšaukė .
- O dieve!- Pašokau iš lovos.- O mes dar nieko neparuošėme!
- Busiu prie tavo namų už 10 minučių , susiruošk važiuosime ruoštis .- Tarė ir padėjo ragelį.
Pašokau iš lovos ir nubėgau į vonią.Greitai susiruošiau ir nusileidau į apačia.
- Kas vyksta ?.- Nustebęs paklausė Harry.
- Rytoj su Louis rengiame Helloween'o vakarėli ir nieko neesame tam pasiruoše !.- Užšaukiau .- O pakvietėme apie 150 žmonių ! Ir visiškai pamiršome , kad jis vyks.
- Manau spėsime viską suruošti.- Atsipūtęs tarė Harry.
Išgirdau skambutį į duris.
- Tai Louis.- Nubėgau atidaryti durų.
- Sveika.- Šyptelėjo Louis ir apkabino mane.- Pasiruošus ?
- Aha .- Atsakiau.
- Ei vaikine , nenori važiuoti kartu ?.- Užšaukė Louis ir pažvelgė į Harry.- Mum reikės tavęs.
- Tu dar klausi ?.- Nusijuokė Harry.
Iškarto važiavome į parduotuvę. Aš rinkau gėmimus alchoholio skyriuje , Louis rinko dekoracijas ,
o Harry maistą. Žodžiu prekes iš parduotuvės teko išnešti per du kartus... Vos viską sutalpinome į Louis automobilį.
- Tikiuosi Kath išrinko gerus gėrimus.- Šyptelėjo Louis.- Nes rytoj nežadu likti blaivus...
- Patikėk manim aš taip pat.- Pritarė Harry.
- Mum reikia kostiumų .- Priminiau.
- Taip , visai tai pamiršau...- Louis važiavo link savo namų ,bet kai atiminė jog mum reikia nusipirkti kostiumus apsisuko ir važiavo link kostiumų parduotuvės.
- Kas būsi ?.- Nuijuokė Harry kai rinkomės kostiumus.
- Manau būsiu vampyrė .- Atsakiau pamačiusi baltą suknelė su raudonu apsiaustu.
- Turėtum atrodyti puikiai .- Šyptelėjo Harry.
Žodžiu kostiumus išsirinkome gan greitai. Grįžę pas Louis nieko nelaukdami pradėjome ruošti namus vakarėliuj , kuris tubūt bus tikrai nežmogiškai geras.
YOU ARE READING
Story Of My Life chapter 2 "Try Me"
FanfictionTaigi jau greitai pradėsiu kelti naują Story Of My Life sezoną. Tikiuosi istorija jum patiks , sudomins ir sulauks jūsų dėmesio ! Kam nesunku paspauskit VOTE ! :) O čia nedidelė ištrauka iš antrojo sezono :) - Gabrielle - Harry .- Sušukau ir ranka p...