PART 16

417 26 0
                                    

- Zayn , nežinai kas tas vaikinas ?.- Paklausiau tik ką prie manęs priėjusio Zayn.

- Manau ne o , jeigu ir žinau jį esu per daug girtas , kad jį atpažinčiau...

Abu nusijuokėme.

Vaikinas stovėjo ir kalbėjo su  grupele kitų vaikinų. Manau ten Louis draugai , jie man pasirodė labai matyti.

- Einu pažiūrėti kas jis toks.- Tariau. Zayn palinksėjo galva ir nusekė man iš paskos.

- Sveiki vaikinai.- Šyptelėjau priėjusi prie jų.

- Sveika , tu tubūt būsi Kath , Louis draugė ir Harry mergina.Girdėjau apie tave.- Tarė vienas.- Aš Stefan

- Taip tai aš .- Nusijuokiau akimis ieškodama to paslaptingo vaikino.

- Stefan ?.- Nustebęs paklausė Zayn.

- Zayn ?.- Juokdamasis tarė Stefan.

Jie abu pradėjo juoktis ir apsikabino. Tas vaikinas kurio aš ieškojau stovėjo netoliese apsuptas poros kitų vaikinų

- Supažindinsi su savo draugais ?.- Paklausiau.

- Taip , taip .- Nusijuokė Stefan

Pamatę , kad ateinam visi nusišypsojo , tačiau tas vaikinas tiesiog stovėjo atokiau ir nieko nedarė.

- Po velnių kas jis toks.- Sušnabždėjau.

- Neisivaizduoju...- Nutesė Zayn.

- Susipažinkit čia Kath.- Užrėkė Stefan.

- Aš Lucas.- Šyptelėjo juodaplaukis.

- Ryan .- Ištieses ranką tarė kitas vaikinas.

- O ten Niall.- Įsiterpė Stefan.- Koėl jis ten stovi , pakvieskit jį.

Išpūčiau akis ir pažvelgiau į Zayn.

- Kath nusiramink.- Tarė Zayn ir pažvelgė į mane.- viskas gerai , jo tik toks pat vardas.

Kai jis priėjo , mano kūnas pašiurpo. Žinau , kad tai visiškai neįmanoma , tačiau...

- Taigi susipažinkit čia Niall.- Šyptelėjo Stefan.

Jis ištiesė ranką ir paspaudė manają. Ant rankos ieškojau tatiuruotės. Niall ją turėjo tik nepamenu ant kurios rankos ji buvo...

- Mano tradicija yra sveikintis su kita ranka .- Suvėliau norėdama , kad jis ištiestų kitą ranką ir ištiesiau savo kairę ranką.

Jis nusišypsojo ir taip pat paddavė savo kitą ranką. Pamačiusi ją , greitai paleidau ranką ir atsirėmiau į Zayn.

- Kas yra ?.- Išsigandęs paklausė.

- Atsiprašau .- Šyptelėjau ir nusitempiau Zayn atokiau.

- Kas yra ?!.- Sumišęs paklausė.

- Ten Niall.- Su panika balse tariau.- Ten Niall!

- Ka per nesamones čia šneki ?.- Suraukęs antakius tarė Zayn.- Niall negyvas...

- Ten Niall!.- atrodo tai buvo viskas ką dabar galėjau pasakyti.- Mačiau tatiuriuote.

Atsisukę su Zayn pažvelgėme į ta pačia vaikinų grupelę , tačiau jo tarp jų jau nebebuvo.

- Matai , sakiau , kad ten jis !

- Reikia surasti tą vaikiną , kitaip mes nebūsime tuo tikri.- Sunerimęs tarė Zayn.- Ir apskritai , tai neįmanoma , juk aš pats jį pašoviau.

- Bet nenušovei.- Tariau.

- Taip , bet tai padarė David.

- Turime jį surasti.

- Gal reikia pranešti kitiem?.- Paklausė Zayn.

- Nebent Louis , Harry jau bus per daug girtas...- Nutesiau.

- Nesvarbu surask , Harry aš surasiu Louis. Susitinkam prie baro ir jei pamatysi tą vaikiną sustabdyk jį.- Zayn kalbėjo greitai , vos supratau ką jis pasakė.

Sulinksėjau galva ir mes išsiskyrėme. Dairiausi po minia ieškodama Harry. Pamačiau jį stovinti su tapačia mergina. Jie vos nepradėjo bučiuotis.

- Ei mažute tarukis nuo jo .- Piktu tonu tariau.- Ar gyventi atsibodo?

Ji pažvelgė į mane sumišusiu žvilgsniu.

- Jeigu dar kartą tave čia pamatysiu , ryte galėsi nuo grindų rinktis savo dantis.- Šyptelėjau.- palik šita vakarėlį arba nesirodyk mano akyse.

Mergina lėtai atsitraukė ir dingo iš mano akiračio.

- Kas per velnias Kath?.- Sumišęs paklausė Harry.

- Tavęs galiu paklausti to pačio !.- Sušukau .- Nepraėjo nei savaitė , o tu jau būni su kitom. Veliop Harry , jeigu nenori kad būtumėm pora , tai gal mum metas išsiskirti ?!

- Gerai atsiprašau.- Harry nesiginčijo su manimi , kas man pasirodė keista...- Tai nepasikartos.

Paėmiau jį už rankos ir nusitempiau prie baro kur mūsų jau laukė Louis ir Zayn.

- Tai kas vyksta ?.- Paklausė Louis.

- Taip kodėl mes stovim čia , o nesiliksiminam !.- Vaizduodamas , kad yra supykęs paklausė Harry.

- Manau Niall yra čia.- Tariau ir giliai įkvėpiau





Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Where stories live. Discover now