PART 12

447 25 3
                                    

- Gerai aš eisiu persirengti ir ateisiu į apačia .- Tariau ir atsistojau nuo lovos.- Prisijungsi ?

- Taip , žinoma.- Šypsodamasis atsakė.

Ruošiausi išeiti pro duris , bet mane sustabdė Zayn.

- Kath.- Tarė ir paėmė mano ranką.

- Taip?.- Nustebusi tariau.

- Ačiū tau .

Jaučiau kaip mano veide atsirado šypsena. Apkabinau Zayn , jis mane irgi apsikabino.

- Kaip nors iškęsime visa tai.- Sušnabždėjo Zayn.

- Žinoma .- Atsakiau ir paleidusi jį nusišypojau.

Tą akimirką į kambarį įėjo Louis.

- Atleiskit jeigu sutrugdžiau .- Pasimetęs tarė.- Bet Kath , manu turėtum nueiti pas Harry.

Suraukiau antakius ir išėjau iš kamabrio. Atėjusi į kamabrį kuriame gulėjo Harry pamačiau jį sėdintį ant lovos. Išgirdes jog kažkas atėjo jis atsisuko ir pažvelgė į mane.

Po tokio ilgo laiko vėl žiūrėjau į tas žalias akis... Nei aš , nei jis nežinojome ką pasakyti. Tiesiog stovėjau. Buvo keista. Vis dėl to ilgai jo nemačiau ir nešnekėjau su juo. Buvo įdomu sužinoti ką jis dabar galvoja.

Po keleto minučių tylos Harry pakilo nuo lovos ir priėjęs prie manęs mane stipriai apkabino.

- Tubūt tu neisivaizduoji kaip aš tavęs pasiilgau .- Sušnabždėjo.

- Aš tavęs taip pat .- Atsakiau ir apkabinau jo kaklą.

Taip prastovėjome keltą akimirkų.

- Kur Niall?.- Paklausė.

Pasimečiau . Nežinojau ką jam atsakyti... Jis nieko nežino. Nei apie Niall , nei apie Liam .

Harry į mane pažvelgė sumišusiu žvilgsniu ir išbėgo iš kambario.

Nusileidau į apačia . Kur stovėjo Josh , Harry ir Zayn su Louis.

- Kur po velnių Niall ir Liam ?.- Paklausė Harry.- Ir ką jis čia veikia? .- Harry atsisuko į Josh

- Liam ir Niall dirbo David.- Tarė Josh.- Liam ir David tave pagrobė , manau tą turėtum atsiminti. Ir jei klausi kur jie , tai turiu nuvilti tave , abu jie negyvi.

Harry susimąstė.

- Vėliau , Kath ir Niall , tavęs " ieškojo" , nors Niall puikiai žinojo kur tu ir kas tau atsitiko , tačiau kadangi jis dirbo David , Kath apie nieko nežinojo. Kai jie atvyko į Louis sodybą , Niall pagrobė ir Kath.

- Niall pagrobė Kath ?.- Nustebęs paklausė.- Kaip tai įmanoma ?

- Patylėk ir klausykis.- Atkirto Josh.- Jie į Louis sodyba turėjo atvažiuoti kartu su Zayn ir Louis. Neisivaizduoju kur jūs dingote , bet jeigu būtumėt atvažiavę kartu viskas galbūt butų buvę kitaip.- Tarė .

- Niall mum pasakė , jog Harry yra Londone , senajeme Kath name.-Įsiterpė Zayn.- Mes ten ir važiavome , vėliau nei su Kath , nei su Niall nėjo susisiekti.

- Žodžiu aš suradau Zayn ir Louis.- Toliau pasakojo Josh.- Mes visi atvažiavome į Louis sodybą , ištaškėme keliems apsauginiams smegenis paėmeme tave , Kath , pribaigėme David ir dingome iš ten.

- Gerai , kaip žuvo Niall ir Liam?.- Sutikęs paklausė Harry.

- Niall turėjo nužudyti jus abu tą pačia akimirką kai jūs pabusit .- Tęsė Josh.- David jam pasakė jeigu jis to nepadarys nužudys jį patį. Taigi Niall žuvęs , tačiau jūs sėdite čia. O dėl Liam ,aš pats jį pribaigiau. Jis to nusipelnė.- Tarė David.

- O kaip po velnių tu likai gyvas ?.- Vėl paklausė Harry.

- Tą naktį David manęs nenušovė. Jis pataikė man į dešnę ranką ,taigi vos jūs palikote tą nama aš grįžau atgal į Londoną. Ir jeigu įdomu kodėl stojau į jūsų pusę tai pasakysiu iškart , tai paini ir ilga istorija kuria kadanors papasakosiu prie gero viskio butelio.- Šyptelėjo Josh

Visi tylėjome. Harry įsirėmęs į sieną , manau jis kaip ir aš negalėjo patikėti tuo ką katik išgirdo. Buvo tikrai sunku ir ne tik jam , bet mum viesiem. Niall , Liam , David jie buvo mūsų draugai . Man širdyje didžiausia nuoskaudą paliko Niall ir nežinau ar ji kadanors užgis...

Porą valandų pasėdėjome drauge. Josh išvažiavo namo. Zayn ir Louis taip pat nusprendė grįšti namo . Vis dėl to Nicki laukė Louis. Ji apie visa tai nieko nežinojo...

Likome dviese. Sėdėjome virtuvėje vienas prieš kitą ir gėrėme kavą.

- Tai ar tarp tavęs ir Niall buvo kažkas kol manęs nebuvo...?.- Nedrąsiai paklauė Harry




Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Where stories live. Discover now