PART 47

333 21 0
                                    

- Kur tu eini ?.- Paklausė Louis , pamatęs jog einu pro duris.

- Paskambink man jei ji atsibus .- Atsakiau , žinodmas jog mano telefonas yra išjungtas , aš net nekėtinau atsiliepti , pasakiau tai tik dėl mandagumo.

- O jei neatsibus ?

Pažvelgiau į Louis gailestingu žvilgsniu ir išėjau pro duris.

- Harry esi toks pat sumautas asilas kaip ir Niall.- Užšaukė užtrenkdamas duris.

Louis P.O.V

Praėjo keletas valandų niekaip negalėjau nustoti apie tai kaip pasielgė Harry . Ką jis nori parodyti ? Juk dabar pats netinkamiausias metas rodyti savo kvailus pricipus...

Zayn išvažiavo namo , žadėjo atvažiuoti vėliau. Aš sėdėjau šalia gulinčios Kath ir meldžiausi jog ji kuo greičiau atsigautų...

Praėjo valanda , dvi , mane sukaustė baimė kai pamačiau jog be kvėpavimo Katheryn daugiau nerodo jokių gyvybės žeklų. Pasakmbinau Zayn ir pranešiau kas vyksta , netrukus jis stovėjo šalia mano namo durų .

- Mes turime nuvežti ją į ligoninę.- Tarė

- Gerai , o kaip narkotinės medžiagos , kurias jie pamatys jos kraujyje ?

- Aš sugalvojau labai gerą plana kaip mus iš to ištraukti ir tuo pačiu atkeršyti Niall...- Šyptelėjo.

- Zayn , pamiršk Niall , nereikia jokių keršto planų.- Pavarčiau akis.

- Tiesiog vežame ją į ligoninę ir viskas.

Linktelėjau galva ir nuėjau persirengti. Nuvažiavome į ligoninės priimamajį , kur mus pasitiko dvi seselės. Paaiškinome kas ir kaip nutiko , Zayn pasakė jog į Kath gėrimą kažkas pribėrė narkotikų , žinoma jos klausė kas buvo tas žmogus , tačiau mes atsakėme jog nežinome kas jis.

- Ir vėl Hudson.- Tarė seselė kai pamatė Kath asmens dokumentą.- Ta mergina tikrai negali nusėdėti vietoje

Seselės paguldė Katheryn į renimacijos palatą , jos man paaiškino jog Kath organizmas apsinuodijo nuo per didelio kiekio narkotikų , tačiau niekaip nesugebėjo paaiškinti kodėl ji jau 2 parą be samonės. Jaučiausi kaltas dėl visko kas vyksta ir dar gali įvykti ...

 Praėjo gal valanda mes su Zayn sėdėjome ant ligoninės suoliuko ir laukėme tyrimų atsakymų , staiga į palatą subėgo keletas seselių ir daktaras , iš palatos buvo galima girdėti kažkokį pypsėjimą , supratau , kad tai labai blogas ženklas.

- Kas ten vyksta ?.- Atsistojęs paklausė Zayn.- Aš einu pažiūrėti.

Man net nespėjus atsistoti , iš palatos seselės švežė gultuve gulinčia Kath , jos gultuvą nustumė į operacinę ir užvėrė jos duris.

- Gerai tai nežada nieko gero...-Sušnabždėjo Zayn.

- Panele Hudson ištiko insultas , tačiau atrodo jog viskas bus gerai , netrukus galėsite su ja pasimatyti .- Šyptelėjo seselė ir nuėjo į Kath palatą. Po visos operacijos buvo praėjusios apie 2 valandos , vis laukėme , kada atsigaus Kath ir galėsime su ja pasikalbėti.

Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Where stories live. Discover now