PART 7

454 29 0
                                    

Net nespėjau pajausti , kai Niall stipriai suspaudė mano riešus ir pritraukė prie savęs.
Niall pritraukimas mane prie savęs sukelė man priešingus jausmus jam . Prie mūsų prėjo David. Jam priėjus Niall mano riešus suspaudė dar smarkiau ir tuomet pajutau stiprų smūgį į galva.
Niall POV.
Pajaučiau kaip Kath prarado samonę ir susmuko ant mano rankų.
- Nutempk ja į rusi prie Harry ir tvirtai surankink.- Tarė David padėdamas ranką man ant pečio.
Nieko jam neatsakiau ir paėmęs Kath ant rankų nuėjau link rusio kur buvo Harry. Nuėjes į rusį paguldžiau Kath šalia Harry ir nuėjau paimti gradiniu.
Kol rankinau Kath rankas išgirdau kaip kažkas atėjo į rusį. Atsisukęs pamačiau netoliese stovintį Derek , David pasiuntinį. Jis įdėmiai stebėjo kaip grandine surakinu Kath rankas.

- Ko tau čia reikia?-suurzgiau.

Derekas nepatenkintas sušnypštė ir nusijuokė:
-Kas galėjo pagalvoti, kad žmogus įsimylėjęs į abi seseris dabar ketina nukirst galva tiek savo geram.... Buvusiam geram draugui, tiek šiai kalytei.
Tramdidamasis suėmiau save į rankas, suspausdamas kumščius ir suleisdamas nagus į delną.

- Kaip suprasti nukirsti galvas ?.- Kiek nustebęs paklausiau.

Derek nusivaipė.

- O tu galvoji David neprašys tavęs jokių įrodymų ?.- Šyptelėjo Derek .- Vos tik jie atsibus , nužudyk juos ir įrodymus pristatyk David.

Tai pasakęs Derek nusišypsojo ir išėjo. Paėmiau netoliese stovėjusia kėdę ir atsukęs ja nugara į priekį atsisėdau nusiteikdamas ilgam laukimuj kol jie abu pabus.

Kath POV

Po savimi jaučiau kietą ir šaltą grindinį. Stengdamasi nedaryti jokiu staigių judesių norėjau susiimti sau už galvos , tačiau išgirdau grandinių žvangesį ir pajaučiau jog viena mano ranka yra prirakinta. Pastebėjusi jog kita mano ranka laisva , lėtais judesiais atsisėdau ant žemės ir atsirėmiau į sieną.

Prasimerkusi pakraupau nuo esamo vaizdo. Prie manęs gulėjo Harry. Aplink jį buvo daug kraujo. Išgirdau tylų atsikrenkštimą. Atsisukau į pusę iš kurios sklido garsas.

Ten pasirėmęs į kėdę sėdėjo Niall. Širdis suspurdo pamačius žmogų kuris dar kelias valandas atgal kelė man šiltus jausmus.

- Taigi ...- Atsistojęs tarė Niall ir priėjo prie grotų.- Kodėl tu taip nekentei savo sesers ? Ji nenusipelnė mirties.

Sumišusiu žvilgsniu pažvelgiau į blondiną.

- Ką tu kalbi?? Niall, ko jis tau prikalbėjo?- dėl mano šaukimo, suskaudo galva dar stipriau.

-Neapsimesk nekalta! TU ir tik tu paskutinį kartą matei gyvą Kathy! Nužudei ją, nes pavydėjai David ir savo sesers meilės. -Niall akyse įsižiebė pykčio liepsnos.

Negalėjau patikėti kokias nesamones kalbėjo Niall...

-  Apie ką tu kalbi Niall ?.- Paklausiau po keleto sekundžių tylos.- David ir Kathy ? To niekada nebuvo...

- Tu nežinaui kas buvo , net nenumanai !.- Užšaukė.-  Mylėjau Kathy , ji mane taip pat mylėjo ir viskas buvo gerai kol neįsikišo tie du kvailiai !

Bandžiau suprasti ką katik pasakė Niall , bet kad ir kaip stengiausi tai man atrodė nesuprantama. Jis ir Kathy ? Jie išvis pažinojo vienas kitą...?

Niall kalbėjo dalykus kurių tikrai niekada nesitikėjau išgirsti . Vienintelis dalykas kurį supratau iš jo pasakojimo buvo tas , kad David ir Josh buvo broliai. Ir jie abu buvo įsimylėję mano jaunesnę sesę...

Įdomiausia buvo , tai jog David pasakė Niall jog aš pati nužudžiau savo sesę vien dėl to jog nei David, nei Josh į mane nekreipė dėmesio.  Nežinau koks kvailas turi būti žmogus , kad tuom patikėtų...

Žinoma visa tai girdėti buvo be galo sunku. Dar sunkiau buvo suprasti jog mano mirusi sesė Niall rūpėjo labiau nei aš... Turbūt tai buvo skaudžiausia viso šito mėšlo dalis. Tą akimirką supratau , kad tarp manęs ir Niall niekada nieko nebuvo ir nebus , visi jausmai , žodžiai , viskas buvo netikra ir paremta skaudžiu melu...








Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Where stories live. Discover now