PART 34

400 22 1
                                    


Ir tuomet aš atsiminiau viską  kas įvyko tą vakarą . Niall mašina  , tas žmogus , jo  kūnas... Atsirėmiau į sieną bandydama atgauti kvapą.

- Kas nutiko ?.- Sutrikęs paklausė Niall.

- Ką mes padarėme...- Pakelusi akis į jį tariau.- Ar tu suvoki ką mes padarėme?!

-Nusiramink .- Suėmęs mane už pečių sumurmėjo.- Niekas apie tai neturi sužinoti , aišku ?

- Bet...

- Niekam apie , tai nepasakok .- Niall žvelgė tiesiai man į akis. Jo žvilgsnyje įžvelgiau šiokia tokia baimę . 

be manęs ir Niall daugiau niekas apie tai nežinojo. Sėdėjau ant savo lovos ir spausdama delnus galvojau ką daryti . Niall užmušė žmogų , aš padėjau  tai nuslėpti , padariau avariją ir praradau atmintį , iš visos  šitos situoacijos galiu spręsti , kad mano gyvenimas buvo tikras košmaras. Nusprendžiau apsirengti normalius rūbus , susiradusi tašę iš jos išėmiau keletą palaidinių ir džinsus. Dieve , ar aš taip rengdavausi ? Pamačiusi savo kūną nustebau. Randai , mėlynės ir įvairūs sužalojimai. Pirmą kartą per visą šitą laiką pamačiau savo atvaizdą veidrodyje , tuomet iš karto eijau ieškoti savo kosmetinės . Taip man besitvarkant atsimindavau vis naujų detalių iš  savo gyvenimo. Sužinojau , kad esu sudaužiusi net dvi naujas savo mašinas , per paskutinę avariją nuo manęs nukentėjo naujas Harry džipas , atsiminiau kaip bėgau nuo kažkokio vyruko , kaip prieš mane buvo nušauta keletas žmonių... Atsiminiau daug ką ir dabar nebenoriu nieko prisiminti. Man užteko ir viso šito.

Susiruošusi vėl nuėjau į blondino palatą.

- Važiuoju iš čia .- Tariau žvelgdama į jį.

- Ką ?.-Nustebęs paklausė.- Kur tu važiuoji ?

- Nebenoriu čia būti.

- Tu net nežinai , kur tu gyveni . Mažiau nei prieš parą pabudai iš komos , ar visai proto netekai ?.- vaikinas išlipo iš lovos ir priėjo prie manęs.- Galų gale tu juk nieko neatsimeni , viena niekur nevažiuosi.

Kai jis tai pasakė atsiminiau dar vieną momentą , kai kartu su juo stovėjau prie kažkokio namo , kai jis laikė mano riešą ir neleido man išvažiuoti.

- Ar girdi ką tau sakau ?.- Pertraukęs mano mintis tarė.

Pažvelgusi blondinui į akis apsisukau ir palikau palatą . Ėjau koridoriumi , link išėjimo . Mane pristabdė keletas seselių , tačiau į jas aš nekreipiau dėmesio ir išėjau lauk. Buvo tamsu , aikštelėje stovėjo keletas automobilių. Galvojau ką dabar daryti. Nežinau kaip reikia vairuoti mašiną , tuomet atsiminiau , kad mašinos aš ir  neturiu...

- Kur susiruošei ?.- Išgirdau pažystamą balsą sau už nugaros.

Atsisukusi pamačiau tamsaus gymio vaikiną. Tai Zayn !

- Nebenoriu sėdėti toje skylėje.- Atsakiau ramiu tonu.

- Atrodo jautiesi kur kas geriau .- Šyptelėjo.

- Taip ir yra.

Keletą akimirkų abu tylėjome.

-  Tai ką žadi daryti ?.- Nutraukdamas tylą paklausė.

-Nežinau. Visu pirmą noriu automobilio , vėliau nusipirkti naujų rūbų , grįšti namo ...- Tai pasakiusi aš nutilau. Atsiminiau kažkokį namą , savo namą . Tuščią ir tamsų , tokį kokį mačiau jį paskutinį kartą.- Gal žinai kas turi mano namų raktus ?

- Manau ,kad Harry .- Kiek pagalvojęs atsakė.- Jei jau taip nenori čia būti galbūt važiuojam pas Harry , jis tau duos namų raktus .

- Taip , norėčiau pasiimti sau reikalingus daiktus.

Zayn mane nužvelgė nustebusiu žvilgsniu. Vos tik pradėjome eiti kažkas netoliese sušuko mano vardą.

- Ką per velnia jūs darot?! .- Užrėkė blondinas.- Tau negalima iš čia išvažiuoti.

- Niall aš ją nuvešiu pas Harry , viskas gerai.- Ramindamas jį tarė Zayn.

-  To nebus .- Atkirto .- Ji dar nėra pasveikusi , jos pshichika nėra stabili. 

Zayn dar kartą nužvelgė mane. 

- Jeigu kažkas bus ne taip , parvešime ją atgal.- Tarė Zayn ir įsėdo į mašiną. Aš kartu su juo.







Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Where stories live. Discover now