PART 3

473 29 0
                                    

Išsirašiusi visas laiške buvusias raides ant švaraus lapo bandžiau sudėlioti iš jų įvairiausius žodžius , tačiau man nelabai sekėsi... Netgi internete pažiūrėjau kaip iššifruoti nesuprantamą laiška , bet netgi tai nepadėjo...

Buvau tiek įsijautusi į laiško šifravimą jog net nepastebėjau kaip ir kada grįžo Niall.

- Kada tu grįžai ?.- Nustebusi paklausiau , kai pakėlusi akis pamačiau prieš ave stovintį Niall.

- Umm , maždaug prieš 20 minučių...- Sutrikęs tarė .- Kaip tau sekėsi?

Niall prisėdo prie manęs ir paėmė lapą.

- Nieko neišsiaiškinai ?.- Paklausė vartydamas lapą į visas puses.

- Deje , bet ne...-Atsidusau.

- Ar čia kartais neparašytas tavo vardas?.- Po kelių akimirkų paklausė Niall ir pažvelgė į mane.- Tik kad aukštyn kojom ir iškitos pusės.

- Ka ?.- Sušukau ir pagriebiau lapą. Taip iš įvairių raidžių buvo suklijuotas mano pilnas vardas , tik kad kaip Niall sakė aukštynkojomis ir iš kitos pusės..- Aš prie to lapo praleidau daugiau nei valandą ir nieko neradau , kaip tu sugebėjai tai pamatyti ?

- Galbūt aš atidesnis .- Nusijuokė Niall.

- Galbūt.- Suraukusi antakius tariau.

- Kaip manai ka galėtų tau rašyti laišką tokia forma ?.- Paklausė Niall žiūrėdamas į lapą.

- Neisivaizduoju...- Nutesiau , nors ištiesų pirmas varijantas apie kurį pagalvojau buvo Harry. Galbūt jis nori , kad tą laišką perkaityčiau tik aš ... Bet akivaizdu , kad aš neesu tokia protinga jog sugebėčiau tai padaryti ir jei ir yra koks žmogus kuris įj iššifruos , tai bus tik Niall...

Virtuvėje gėriau kavą ir toliau žiūrėjau į laišką. Staiga ant savo pečių pajaučiau Niall rankas.

- Nieko?.- Paklausė

- Visiškai nieko...-Nutesiau.- Kažkokia nesamonė.

- Galbūt tau reikėtų šiek tiek pailsėti , juk prie to laiško prasėdėjai daugiau nei pusė dienos.

- Iš dalies tu teisus...-Atsidusau

- Parsisiunčiau naują filma.- Šyptelėjo Niall.- Nori pažiūrėti ?

- Radai ko paklausti Niall.- Pavarčiau akis .- Paimsiu ką nors užkasti ir ateisiu.

Niall šyptelėjo ir nuėjo link laiptų. Aš pagriebiau pirmą pamatytą traškučių pakelį ir nuėjau į antrą aukštą.

Prisėdau ant lovos šalia Niall. Iš pradžių abu tylėjome ir žiūrėjome filmą.

- Kaip manai jis grįš?.- Paklausiau

- Neisivaizduoju...- Niall pažvelgė į mane.- Manau turėtum papraščiausiai pamiršti jį.

- Tau lengva taip sakyti Niall.

- Aš jį pažinojau daugiau nei 5 metus , manai jaučiuosi kitaip nei tu ?

- Manau jautiesi taip pat šūdinai kaip aš .- Atsakiau ir atsiguliau.

- Ankščiau ar vėliau susitaikysi su tuo .- Niall nusišypsojo ir ranka patraukė nuo mano veido užkritusia plaukų sruogą.

Žiūrėjome vienas į kitą ir nieko nesakėme. Po keleto akimirkų ėmė skambėti mano telefonas.

- Kieno čia numeris ?.- Paklausiau pamačiusi visiškai nepažystamą numerį.

- Atsiliepk.

Pridėjau telefoną prie ausies.

- Klausau ?.- Tariau , tačiau atsakymo nesulaukiau.- Kas čia?

Suraukusi antakius žvilgtelėjau į Niall

- Kaip sekasi su laišku ?.- Išgirdau užkimusį balsą. Balsas buv tikrai pažystamas , bet negalėjau suprasti kas ten. Niall stebėjo mane ir laukė kol kažką pasakysiu.

- Kas čia ?.- Pakartojau klausimą.

- Turėtum paskubėti išsiaiškinti kas ten parašyta.- Iš balso girdėjau kaip žmogus šypsojosi , po kelių akimirkų signalas tiesiog dingo.

- Kas per velnias ?.- Paklausė Niall kai numečiau telefona ant lovos.

Nieko jam neatsakiau ir nuėjau pasiiimti laiško.

Keletą sekundžių stebėjau lapą .

- Kas buvo ?.- Išgirdau Niall balsą už savęs.

- Numeriai ..- Mermėjau ir žiūrėjau į lapą.- Matai ? Ant lapo yra maži numeriai , jie atitinka numerio kuris man skambino 4 paskutinius skaičius.

Niall atidžiai peržiūrėjo lapą ir skaičius kuriuos radau .

- Visa tai turi būti kažkaip susiję.- Tarė .- Gal čia koks adresas ?

- Neisivaizduoju ...- Susimąščiusi atsakiau.- Jis sakė jog turėčiau paskubėti išsiaikinti kas ten parašyta...


Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Where stories live. Discover now