PART 9

431 27 4
                                    

Baimės pilnu žvilgsniu žvelgiau į Harry. Buvo baisu net pagalvoti kas gali nutikti , jei jis dabar pribus... Bet vis dar buvau įsitikinus jog Niall nenužudys mūsų , jis nesugebėtų to padaryti.

Tiek aš , tiek Niall tylėjome ir stebėjome Harry. Po keleto minučių Niall pakilo nuo kėdės ir nuo šalia esančios spintelės paėmė pistoletą... Mano kūnas sudrebėjo . Toliau stebėjau ką darys Niall. Pasiėmęs pistoletą jis vėl atsisėdo ant kėdės .

- Niall nedaryk to .- Tariau .- Tu juk žinai , kad sakau tiesa.

- Nesisteng Kath. Niekas nepasikeis .- Šaltu balsu atrėžė. Galbūt jis ir nenorėjo mūsų nužudyti , tačiau paleisti irgi nekėtino.- Išpradžių man visa tai atrodė kvaila , bet tikiu David nes jis man surinko pakankamai įrodymų ir tai tikrai nebuvo vien sutapimai , viskas susiję. Atleisk Kath.

- Iš kur žinai , kad aš neturiu įrodymų , tu net neprašei , kad paaiškinčiau tau kaip viskas buvo ištiesų. Tau tai nerūpi!.- Užrėkiau

- Nematau prasmės prašyti tavęs kažko man aiškinti...

Netikėtai išgirdau kažkokį bildesį viršuje , tačiau per daug į tai nekreipiau dėmesio. Toliau bandžiau perkalbėti Niall , bet jei atvirai , tai man ne kaip sekėsi... David jam buvo gerai įkalęs į galvą jog aš nužudžiau savo seserį ir Niall savo nuomonės nekėtino keisti.

- Koks tu kvailas Niall !.- Užšaukiau .- Gailėsies dėl šito visą likusį gyvenimą...

Mačiau kaip Niall ėmė nervintis ir vėl atsistojo nuo kėdės.

- Jeigu tu neužsičiaupsi , nušausiu tave dabar .- Pagrasino.

- Tai jau ne drauguži .- Išgirdau balsą iš kito kambario galo.

Kol kas negalėjau įmatyti kas ten , bet kai žmogus priėjo prie mūsų ... Tą akimirką visas mano kūnas pašiurpo . Išpradžių paglvojau , kad man vaidenasi . Bet kai Niall ištarė jo vardą supratau ,kad tai tikrai jis.

- Jjosh??.- Sutikęs tarė Niall.- Kaip tu...?

- Negalvojau , kad tu toks mulkis , Niall.- Pašaipiai tarė.- Kaip galėjai patikėti tais skiedalais kuriuos jis tau pasakojo ?

Niall buvo visiškai pasimetęs.

- Jeigu vėl grįštam prie Kathy , tai pasakysiu atvirai .- Tarė Josh eidamas arčiau mūsų.- David pats ją nuždė.

Niall pradėjo juoktis.

- Tu tikrai mane laikai tokiu kvailiu ?.- Juokdamasis paklausė Niall.

- Tu ir esi kvailys. Visi tuo įsitikino. Niall manau turėtum suprasti , kad David gyvenime yra viena taisyklė. Kas nepriklauso David , tas nepriklauso niekam.- Šyptelėjo Josh.

- Ka tu tuo nori pasakyti ?.- Tą akimirką šypsena iš Niall veido dingo.

- Ta pati situoacija ir čia. Kathy nenorėjo priklausyti David , taigi jis ją nužudė. Ir Kathy nebepriklauso niekam.

- Tai kodėl tuomet David pradėjo visą šitą šūdą ? Ir išvis tuomet Kodėl tu norėjai nužudyti Kath ?.- Sutrikęs paklausė.

- Kath norėjau pašalinti dėl kitos priežasties , manau tau to žinoti nebūtina. David vią tą laiką dirbo su manimi , tačiau tą naktį kai jis mane pašovė , viskas šiek tiek pasikeitė.- Šyptelėjo Josh

- Kas čia per painiava ?.- Įsiterpiau nieko nesuprasdama .

- galiu pasakyti tik tiek. Niall , drauguži, baisiai susimovei .- Šyptelėjo Josh ir priėjęs prie Niall iš  pistoleto galo daužė jam per galvą.

Žinoma Niall prarado samonę ir nukrito ant žemęs. Josh priėjo prie manęs ir atrakino mano rankas. Tą pačia akimirką kai galėjau pajudėti , puoliau prie Harry ir išlaisvinau jį.

Josh paėmė Harry ir užsimetė ant pečių.

- Kaip visa tai suprasti ?.- Paklausiau.

- Paaiškinsiu vėliau.- Atsakė , eidamas link laiptų.- Turime kuo greičiau iš čia išeiti.

Girdėjau kaip viršuje kažkas bilda.

- Kas ten vyksta ?.- Nenustojau klausinėti.

Josh nieko neatsakė , tiesiog lipo laiptais. Aš sustojau ir prieš lipdama pažvelgiau į Niall.



Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Where stories live. Discover now