PART 43

349 19 0
                                    

Atrodo jog viskas vyksta , kaip vyko prieš pusę metų , narkotikai , alkoholis ir Harry , kuris nenustojo man aiškinti ką daryti ir ko ne.

- Tu man pažadėjai , kad daugiau jų nebevartosi ir nesvarbu ar mes būsime pora ar ne !.- Sušuko atkreipdamas palink esančių žmonių dėmesi.

- Ei Harry nurimk .- Įsitepė Louis.- Tai menkniekis , nieko blogo neatsitiks.

- Niekada , tau nieko nežadėjau .- Atkirtau po keleto minučių .

Mačiau kaip Harry dar labiau supyko ir tai man kėlė pasitenkinimą , tačiau po keleto sekundžių šypsena iš mano veido dingo  nes prisiminiau mūsų pokalbį...

Kath prisiminimas 

- Nedrįsk manęs ten vežti Harry.- Užšaukiau.

- Aš noriu tau padėti .- Stebėdamas kelią tarė.

Galvojau , ką daryti. Vis dar buvau apsvaigus .

- Negali manęs ten tiesiog palikti .- Sucypiau ir pažvelgiau į mašinos dureles. Jos nebuvo užrakintos....

....Harry susiėmė sau už galvos ir pritūpė ant žemės.

- Aš ir nekėtinau tavęs ten palikti , tiesiog norėjau , kad pažadėtum man ,jog daugiau to mėšlo nebevartosi...

- O negalėjai to pasakyti , prieš viską , kas kątik čia nutiko?.- susinervinusi paklausiau.

- Gerai galim visą , tai pabaigti ?.- Atsistojęs tarė Harry.

- Gerai aš pažadu , kad daugiau niekada jų nebevartosiu.- Tariau ir žvilgtelėjau į Harry.

Kath P.O.V

Vėl grįžau į realybę ir pažvelgiau į garbanių , kuris vis dar stebėjo mane . 

- Gerai nusiraminkite , abu.- Tarė Zayn.

Mes abu vėl atsisėdome prie stalo , neatitraukdami žvilgsių vienas nuo kito. Jaučiau dar didesnę įtampą ir žinojau , kad bet kuria minutę galiu pratrūkti , man darėsi vis sunkiau save suvaldyti.

Praėjus keletui minučių viskas grįžo į savas vėžes , vėl kalbėjome , vėl linksminomės , atrodo jog nieko net nebuvo,  kaip ir minėjau Niall visai nerūpėjo jos aš esu apsvaigus nuo narkotikų , galbūt jis buvo per daug girtas ir to nesuprato .Harry nenustojo atitraukinėti mano dėmesio , vis pažvelgdavau į jį , tuomet jis į mane ir vėl abu nusukdavome žvilgsnius . Praėjus porai valandų pajaučiau jog poveikis ėmė slūgti ir ,kad atsiranda poreikis narkotikams , pabaksnojau Louis atkreipdama jo dėmesį ir taip leisdama jam suprasti jog pakartotumėme. Jis sutiko ir mes pakilome nuo stalo ir nuėjome į balkoną , Zayn nėjo su mumis , jis buvo užsiėmęs su kažkokia mergina , džiaugiuosi už jį.

- Ar tu priklausomas nuo to ?.- Paklausiau kai Louis padavė man tabletę.

- Neesu  priklausomas , tačiau man patika ir tik taip galiu atsipalaiduoti , jie  padeda man išgyventi.- Šytelėjo

 - Na man taip pat .- Nusijuokiau.

-Tai tu ir Harry...?

- Mes išsiskyrėme...

- Kodėl ?.- Nustebęs paklausė.- Juk buvote tobula pora.

Prieš atsakant į klausimą nurijau abletę ir tuo momentu į kambarį atėjo Harry , pamatęs mus jis apsisuko ir trenkęs durimis išėjo .

- Eik , pasikalbėk su juo , turi jam paaiškinti , kad nėra dėl ko nerimauti  , aš palauksiu čia .-Paragino Louis ir stumtelėjo mane link durų.

Išėjusi iš kamabrio apsidairiau ieškodama Harry.

- Ei Harry !- Sušukau pamačiusi jį einatį durų link.

- Ko dar iš manęs nori ?

- Nepyk ant manęs .- Tariau.- Man to reikia , bent vieną dieną noriu viską pamiršti ir atsipalaiduoti.

- Žinai kiek nervų ir savo sveikatos paaukojau tam , kad tave ištraukčiau iš to , kiek naktų nemiegojau , kad tik padėčiau tau ... Kiek laiko...- Mačiau kaip jo akyse ėmė kauptis ašaros.- Tu mane palikai ir atsidėkodama vėl pradėjai daryti tą patį...

- Aš suprantu , bet... Harry aš negaliu būti su tavimi , tiesiog negaliu , po to įvykio , po to ką norėjai man padaryti.- Kurį laiką jis mane stebėjo kiek keistu žvilgsniu ,tarsi nesuprasdamas apie ką aš kalbu. 

- Aš tavęs to ir neprašau , judėsiu į priekį ir elgsuosi taip pat kaip tu.- Atrėžė . 

Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Where stories live. Discover now