PART 8

477 29 0
                                    

Tačiau nusprendžiau viską išsiaiškinti iki galo. Visos tos nesamonės kurias David prišnekėjo Niall buvo melas... Kai mano sesuo buvo nužudyta aš netgi nebuvau Londone. Buvau Los Angeles , dalyvavau perklausoje... Jeigu Josh būtų gyvas jis galėtų tai patvirtinti. Jis vienitėlis žinojo ,kaip ištiesų viskas buvo. Bet kai Josh buvo nužudytas , kartu su juo žuvo ir viskas ką jis žinojo... Nusprendžiau pabandyti viską paaiškinti Niall , kad jis suprastų jog viskas ką jam pasakė David yra netiesa.

- Privalai manim patikėti Niall .- Tariau ir pakeičiau sėdėjimo pozą. - Kaip tu nesupranti , kad aš to nepadariau ? Koks idijotas galėtų nužudyti savo seserį? !

- Žinau tave Kath , tu gali padaryti , bet ką.- Šaltai tarė. Rankomis suėmiau galvą ir giliai įkvėpiau.

-  Tą dieną kai buvo nužudyta Kathy aš buvau Los Angeles ! .- Užrėkiau .- Grįžau po 3 dienų , kaip tavo manymu aš ją galėjau nužudyti ?!.- Mano emocijos suaštrėjo. Jaučiau baisų įniršį.-  Mano sesė po tėvų mirties man buvo svarbiausias dalykas gyvenime !

- Nėra nei vieno žmogaus kuris tai galėtų patvirtinti .-  Niall pakilo nuo kėdės ir priėjo prie manęs .- Kodėl turėčiau tavimi tikėti ?

-  Turi manimi tikėti nes aš sakau tiesą. Jis nori tavimi pasinaudoti !.- Užšaukiau.- Net aš tai supratau . Tu nužudai mus , jie nužudo tave  ir viskas baigiasi !

Niall tik pašaipiai nusijuokė. Jis netikėjo nei manim , nei tuo ką aš jam aiškinau. Jis tikėjo David , žmogum kuris turbūt gyvenime nėra sakės tiesios , bent jau man taip atrodė ,nes viskas ką žinojau apie jį ir ką jis man buvo sakę yra melas...

- Paleisk mus Niall.- Pasipiktinus tariau .- Tu žinai ,kad aš sakau tiesą . Kodėl vis tiek tiki tuo ką sakė David?

Niall tylėjo. Mačiau kaip jis susimastė , tačiau neatrodė jog jis ruošiasi mus paleisti. Harry vis dar gulėjo be sąmonės.

- Tuomet vis tiek nesuprantu vieno dalyko .- Po keleto minučių tarė Niall ir vėl prisėdo ant kėdės.- Jeigu tu nenužudei Kathy , tuomet kas tai padarė ?

Dabar susimąsčiau ir aš... Pagal viską , ką aš žinojau , Josh nužudė Kathy , bet dabar viskas labai susipainiojo.Buvau visiškai pasimetusi...  Mano kūnas virpėjo , nežinau ar nuo šalčio , ar nuo pykčio ir baimės kurie plėšė mane iš vidaus...  Žiūrėjau į Niall ir galvojau ar visa tai kas čia vyksta yra tikrai realu... Niall taip pat žiūrėjo į mane , mačiau kaip įsitempęs buvo jo kūnas . Jo žvilgsnis buvo kupinas pykčio .

- Kad ir kaip ten buvo ...-  Prabilo Niall.-  Nieko nebepakeisi . Šiandien visa tai pasibaigs visiem laikam.

- Niall tu neišdrįsi .-Primerkusi akis tariau.- Tu esi per daug silpnas .

- Užsičiaupk Kath !.- Užrėkė

-  Sakyk ką nori , bet turi sau tai pripažinti .- Nežinau kas man darėsi , bet tiesiog norėjau , kad jis dėl viso to kas čia vyksta ir vyks save griaužtų visą likusį gyvenimą.- Manai , kai nužudysi mane jausiesi geriau ?

Mačiau kaip senka Niall kantrybė , jis atrėmė galvą į kėdės atlošą. Norėjau pasakyti Niall jog Kathy mylėjo Josh , bet man net nespėjus ištarti jos vardo Niall pašoko nuo kėdės ir užsimojęs iš visų jėgų ranka daužė man per veidą.

- Negalvojau , kad tu tikrai  toks silpnas Niall...- Sušabždėjau.

-  Kai tik jis atsibus ..- Murmėjo Niall.- Kada po velnių jis atsibus !?

Vos tik Niall tai pasakė , šalia manęs gulėjęs Harry sujudėjo.

Maldauju Harry , tik ne dabar... Neatsibusk Harry , prašau neatsibusk...




Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Where stories live. Discover now