- Zayn ! .- Sušukau ir prilėkiau prie jo .
- Man viskas gerai .- Pro sukastus dantis tarė.- Bėk !
- Tai jau ne tavęs čia tikrai nepaliksiu !.
- David čia ! Greičiau bėk !
Prie mūsų pribėgo Louis.
- Kur Josh mašina? - paklausiau
- Netoliese.- Pagalvojęs atsakė Louis.
- Turim jam padėti iki jos nueiti.- Tariau .
Pakėlėme zayn nuo žemės ir ėmėm bėgti link mašinos .
Niall pataikė į kairijį Zayn pilvo šoną , todėl jam bėgti buvo ypač sunku. Tačiau šiaip ne taip pasiekėme mašina ir įsodinome jį. Mašinos gale vis dar be samonės gulėjo Harry.Prie vairo sėdėjo Josh.
- Gerai.- Pamatęs , kad visi čia tarė Josh.- Dabar reikia nužudyti David ir viskas bus baigta.
- Gerai , padarykim tai .- Sumurmėjau.
- Kath tu liksi čia ir busi su jais .- Tarė Josh ir pažvelgė į Zayn su Harry.
- Tai jau ne .- Atkirtau.
- Tai jau taip ! Tu ten nieko nepadarysi , net nemoki taikliai šaudyti ! Tu mum tik trugdysi.
- Eik velniop !.- Užšaukiau.
Josh nusišypsojo. Jie nieko nelaukė. Užsitaisė ginklus ir išlipo iš mašinos , tačiau sustojo nepaėje nei žingsio.
- Kas yra ?.- Paklausiau atidariusi duris .
Jie nieko nesakė ir žiūrėjo ten kur galėjo Niall. išlipau iš mašinos . Šalia Niall stovėjo keletas vaikinų . Vienas iš jų stovėjo nutaikęs pistoleta į Niall. Po keleto sekundžių išgirdau šūvį.
Jaučiau kaip mano akyse pradėjo kauptis ašaros ir ėmė tekėti mano skruostais.
- Kas nutiko ?.- užkimusiu balsu paklausė Zayn .
- Manau jie katik nušovė Niall.- Vos girdimu balsu tarė Louis.
- Gerai varom.- Tarė Josh nekreipdamas į visa tai dėmesio.
Louis giliai įkvėpė ir nubėgo paskuj Josh.
Aš toliau stovėjau ir žiūrėjau į šiek tiek toliau nuo mašinos gulintį Niall kūną. Norėjau nueiti pažiūrėti ar jis tikrai negyvas , bet neturėjau tiek drąsos . Bijojau pamatyti ir įsitikinti ,kad jie jį tikrai nužudė. Neištverčiau to.
- Kath ?.- Mano mintis nutraukė Zayn balsas. Atsisukau ir pažvelgiau į jį.- Nekaltink savęs dėl to.
Zayn šypstelėjo ir parodė ,kad ateičiau ir prisėsčiau prie jo. Aš taip ir padariau. Jis mane apkabino ir priglaudė prie savęs.
- Žinau , kaip tu jautiesi .- Tarė .- Aš jaučiuosi taip pat. Jis buvo mano geras draugas...
Nieko jam nesakiau , tiesiog sėdėjau apsikabinusi jį ir galvą atrėmusi į jo petį. Aš verkiau . Nenorėjau sau pripažinti , kad Niall mano gyvenime nebėra.
- Jis neturėjo mirti .- Tariau.- Viso šito mėšlo neturėjo būti...
- Jis pats pasirinko savo pusę ir viskas kas jam nutiko , buvo jo pačio kaltė. Jis neturėjo dirbti pas David , jis turėjo būti išvien su mumis.- Tai pasakęs Zayn atsiduso. .- Visi kurie jam dirba anksčiau ar vėliau būna nužudyti , manau jis tą turėjo suprasti.
Ranka užsidengiau veida. Praėjus apie 20 minučių . Pamačiau pareinančius Josh ir Louis.
- Jie grįšta.- Tariau. Zayn pašoko , bet tuomet susiėmė sau už šono kuris buvo peršautas.
- Visai pamiršau .- Sumurmėjo.- Velniškai skaudą.
- Sutvarkysime , tai vos tik grįšime .- Tariau
- Viskas sutvarkyta.- Tarė Josh įsėdęs į mašiną.Galim važiuoti.
Atsigrežiau ir pro mašinos langą dar kartą pažiūrėjau į gulinti Niall. Manau tai paskutinis kartas kai matau jį. Norėjau išlipti iš mašinos , nueiti prie jo... Tačiau kaip ir sakiau nedrįsau. Ir mes išvažiavome...
Visi grįžome į Harry namus.
- Einu sutvarkyti Zayn zaizdą.- Tariau ir užlipau į antrą aukštą.
Harry gulėjo savo kambaryje. Man pasirodė šiek tiek keistą , jog jis tokį ilgą laiką neatgauna samonės... Įėjau į kambarį kuriame buvo Zayn.
- Kaip jautiesi ?.- Paklausiau ir prisėdau ant lovos.
- Viskas būtų gerai jeigu nebūtų peršautas mano šonas .- Šyptelėjo.
- Buvau pašauta milijoną kartų .- Nusijuokiau .- Rytoj jausiesi geriau .
- Tikiuosi...
Apžiūrėjau Zayn žaizdą . Na ji neatrodė labai baisiai . Įprastas peršovimas.
- Dabar reikės šiek tiek pakentėti .- Tariau.
- Gerai.- Nusijuokė .- Iš kur tu moki visa tai ? Na ištraukti kulkas iš žaisdų , sutvarstyti jas ir panašiai ?
- Gyvenimas mane visko išmokė.- Šypsodamasi atsakiau.- Tai nėra sudėtinga, tiesiog reikia nebijoti kraujo ir ativirų žaisdų.
Zayn nusišypsojo ir vėl padėjo galvą ant pagalvės. Užtrukau keletą minučių kol ištraukiau kulką. Tai turėjo šiek tiek skaudėti , tačiau Zayn nesiskundė. Gulėjo labai ramiai.
Užklijavau zaizdą ir apibintavau Zayn juosmenį.
- Štai ir viskas .- Šyptelėjau.
- Maniau , kad skaudės labiau .- Nusijuokė.
YOU ARE READING
Story Of My Life chapter 2 "Try Me"
FanfictionTaigi jau greitai pradėsiu kelti naują Story Of My Life sezoną. Tikiuosi istorija jum patiks , sudomins ir sulauks jūsų dėmesio ! Kam nesunku paspauskit VOTE ! :) O čia nedidelė ištrauka iš antrojo sezono :) - Gabrielle - Harry .- Sušukau ir ranka p...