PART 26

365 23 0
                                    

Tačiau kai atsiliepiau , tas kas ten skambino padėjo ragelį.

- Kas skambina ?

- Nežinau. Niekas.- Atsisukusi tariau ir pažvelgiau į Harry.- Nespėjau atsiliepti.

Vos tik man tai pasakius mano telefonas vėl ėmė vibruoti. Norėjau atsiliepti , bet netikėtai Harry iš mano rankų pagriebė telefoną ir pridėjo jį prie ausies.

-Ko iš jos nori?.-Harry suraukė antakius. Keletą akimirkų Harry tylėjo.- Tai Niall.

- Niall?.- Paėmusi telefoną paklausiau.

-Kath...- Niall balsas buvo užkimęs , atrodo jis verkė.

- Kas nutiko ?-Išsigandusi paklausiau.

- Man tavęs labai reikia ... Nežinau ką daryti!

- Kur tu esi?!

- Prie devinto kelio , priešais tą seną , apleistą namą.

- Ką ten veiki?!

- Tiesiog atvažiuok ten ! Ir kuo greičiau !-Tarė verkdamas

Harry stebėjo mane sutrikusiu žvilgsniu.

- Duok mašinos raktelius.- Tariau maudamasi striukę.

- Kur važiuoji?

- Kažkas nutiko Niall.

- Manai leisiu tau ten važiuoti ?!.-Užšaukė.- Gal jis vėl nori tavim pasinaudoti!

- Tiesiog leisk man važiuoti.-Atkirtau

- Daryk ką nori.- Mesdamas mašinos raktelius tarė.

- Ačiū .- Pagavusi juos pasakiau ir išėjau.

Užvedžiau mašiną ir paspaudusi gazą išlėkiau ieškoti Niall.
Vos apšviestu keliu nepravažiavo nei viena mašina. Mačiau apleistą nama taigi kažkur čia turėjo būti ir Niall

Kelkraštyje pamačiau aplamdytą Niall mašiną ir prie jos sėdintį Niall.
- Niall !.-Sušukau pribėgusi prie jo.- Kas buvo?!

- Aš nežinau...Nenorėjau , aš netyčia...- Jis vos prašnekėjo.

Už keleto metrų pamačiau gulintį žmogaus kūną. Priėjau ir apžiūrėjau jį. Žmogus nerodė jokių gyvybės ženklų.

- Dieve mano...-Susiėmusi už galvos tariau.- Reikia jį paslėpti.

Niall tiesiog sedėjo ir verkė , jį buvo už valdžiusi panika, Niall net žodžio normaliai negalėjo ištarti...
Mėginau galvoti blaiviai ir ieškoti kažkokios išeities... Vaikščiojau ratais ir galvojau.
Tolumoje pamačiau mašinos žiburius.

-Šūdas kažkas atvažiuoja...!-Pribėgau prie Niall ir padėjau jam atsistoti.- Nešam kūną į mano mašiną!

Pradėjau tempti kažkokio vaikino kūną link Harry mašinos. Igrūdome jį į bagažinę . Niall įsėdo į garbaniaus mašiną , o aš nulėkiau pabandyti užvesti Niall mašiną.
Kad ir kaip keista būtų mašina užsivedė. Ji vos pavažiavo taigi Pastačiau ją į kelkraštyje prie apleisto namo ir užrakinusi ja grįžau atgal.

-Gerai , kol kas viskas gerai...-Sušnabždėjau.
Visas Niall kūnas virpėjo. Jis buvo gan smarkiai susižeidęs veidą ir kitas kūno vietas . Net nežinau ar jis klausės ką aš sakau.

- Niall?.- Pasukusi jį į save tariau.- Viskas gerai , mes viską sutvarkysim.

- Aš jaučiuosi labai blogai. Mane pykina...

-Turi nusiraminti.- Uždėjau savo ranką ant jo galvos ir švelniai perbraukiau jo plaukus.

- Surišime kūną ir įmesime jį į upę...-Tariau.- Reikia važiuoti prie upės.

Niall pradėjo kosėti.

- Ei , kas tau?!- Išigandusi paklausiau.

Visas mašinos priekis buvo išteptas krauju kaip ir Niall rankos bei rūbai. Jis pradėjo kosėti krauju , kas mane pradėjo dar labiau gazdinti.

-Turime greičiau atsikratyti kūno ir pasirūpinti tavim.- Tariau ir užvedžiau mašiną

Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Where stories live. Discover now