PART 46

335 18 0
                                    

- Tiesiog paimkime ją ir važiuokime iš čia.- Tarė Zayn.

- Gerai .- Sutikau .

Zayn paėmė Katheryn į savo  glebį ir mes nuėjome prie mašinos.

Važiavome mano namų link.

- Paguldysiu ją tavo kambaryje .- Nešdamas Kath į mano kambarį tarė Zayn.

-  Gerai.

Dar kartą patikrinome jos pulsą , žinoma jis buvo per greitas , tačiau džiaugėmės tuo , kad jis išvis buvo. 

Nei aš nei Zayn miegoti nenorėjome ,tačiau prisivertėme save bent kažkiek priguliti  nors ir keletai valandų. 

Harry P.O.V

Rytas. Atsibudau su plyštančia galva ir bandžiau atsistoti ant kojų. Susitvarkęs ir šiek tiek atsigavęs  nusprendžiau jog rekia važiuoti pas tą prakeiktą blondiną ir viską išsiaiškinti.

Sėdau į mašiną ir išvažiavau , vis dar buvau apsvaigęs . Atvažiavęs prie Niall namų išlipau iš mašinos. Pažvelgus į namą net neatrodė , kad šianakt čia vyko vakarėlis ar kažkas panašaus. Ant namo durų priklijuotas lapelis.

Atsiprašau jūsų už viską , neieškokit manęs šįryt išvykau iš Londono ir perduokit Katheryn , kad tai padariau vien dėl to nes mylėjau ją.

Taip Niall , aš tikrai važiuosiu tavęs ieškoti... Suknistas mulkis , nekenčiu jo... Suplėšiau lapelį ir nuėjau atgal prie mašinos. Jei čia nieko nėra , tai kur Kath ? Per kūną perėjo baimės jausmas.

Ant sėdynės pamačiau savo telefoną , tačiau kažkodėl bijojau jį įjungti...

Praėjus keletui minučių nusprendžiau važiuoti pas Zayn , tačiau nuvažęvęs ten taip pat nieko neradau. Liko tik Louis. 

Pabeldžiau į duris ir laukiau kol kas nors jas atidarys , netrukus išgirdau kaip kažkas bilda ir netrukus durys atidarė.

- Harry ?.- Kiek nustebęs paklausė Louis.

- Kur ji ?

- Nuo kada tau pradėjo rūpėti kur ji ?.- Tarė kiek piktesniu balsu .- Vakar ją palikai ir tau tai nei kiek nerūpėjo.

- Vakar aš buvau girtas kaip tapkė !.- Užšuakiau.- Vakar aš jus palikau nes kitaip būčiau ką nors užmušęs!

Louis nieko nebesakė ir įleido mane į vidų , namuose buvo labai tylu , per daug tylu...

Nuėjęs į Louis miegamajį jo lovoje pamačiau gulinčia Kath , atrodė jog ji negyva...

- Ar jai viskas gerai ?.- Paklausiau priėjęs arčiau lovos.

- Žinoma , kad ne , ji vis dar nebuvo pribudusi...

Prisėdau ant lovos ir delnu perbraukiau jos veidą. Jaučiau kaip visi jausmai vėl ima grįžti.

Po keleto akimirkų  atsistojau nuo lovos ir pažvelgiau į Louis.

- Niall išvyko iš Londono.-Tariau.

- Ką?! Iš kur žinai ?

-Radau raštelį ant jo durų.

- Gerai , o ką darysime su Kath ?.- Patylėjęs paklausė.

- Nežinau...- Tariau rankomis susimdamas galvą.-Nežinau...

- Jei iki vakaro ji neatsigaus turėsime vešti ją į ligoninę , nematau kitos išeities.

- Taip...- Atsakiau susimastęs.

Louis daugiau nieko nebesakė ir paliko mane stovėti kambaryje , vėl prisėdau šalia Kath ir ėmiauglostyti jos plaukus. Nors ir labai pykau ant Kath , dėl visko ką ji padarė tiesiog neišdrysau palikti jos tokioje situacijoje vienos , mylėjau ją , tačiau ėmiau jausti kaip pradeda veikti mano pricipai ir ta pusė , kurios tikėjausi jog niekas niekada nepamatys.

Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Where stories live. Discover now