Lėtai prie ausies pridėjau telefoną.
- Ar tu išprotėjai ?! Kur po velnių tu esi ?.- Užrėkė Harry.- Ka tu išvis ten veiki su juo !?
- Nešauk taip.- Tariau .- Man nieko nėra ir aš neišprotėjau. Mes tiesiog norėjom pasikalbėti. Nusiramink...
- Pasikalbėti ?.- Nustebęs paklausė.- Apie ką jūs galite kalbėti ? Kur tu esi , aš atvažiuoju tavęs pasiimti .
- Nereikia , aš galiu grįšti ir pati.- Atrėžiau.
Keletą akimirkų Harry tylėjo. Manau bandė sutvardyti savo emocijas , kurios ir taip liejosi per kraštus.
- Jei negrįši per 10 minučių, prisiekiu surasiu tą asilą ir išspadysiu jam subinę , aišku ?
- Gerai , gerai .- Sumurmėjau ir padėjau ragelį.
- O jis tikrai manęs nekenčia.- Tarė Niall kai pažvelgiau į jį.
- Taip , bet Niall ...tu pats dėl to kaltas , dėl visko.
- Gerai , nepradedam vėl apie tą patį. Noriu visa tai kuo greičiau pamiršti...- Nutesė.- Tai važiuojam ?
- Važiuojam .- Atsidusau ir prisiegiau saugos diržą.
Grįžome atgal prie prekybos centro , kur buvau palikusi savo mašiną. Po biški temo , oras lauke buvo vėsus , tačiau nešaltas , lašnojo.
- Buvo smagu vėl su tavimi pasikalbėti .- Šyptelėjo Niall stovėdamas šalia mano mašinos.
- Man taip pat. Iš dalies.- Žvilgtelėjau į jį.
Niall nusišypsojo ir stebėjo kaip aš įlipu į mašiną ir išvažiuoju iš aikštelės.
Privažiavusi Louis namą , jau mačiau prie lauko durų stovinti Harry , kuris laukė manęs.
- Ar tu isivaizduoji kaip jaudinausi dėl tavęs ?.- Vos tik peržengus durų slenkstį tarė Harry.
- Taip , aš puikiai tai isivaizduoju .- Atsakiau numesdama maišus ant žemės.- Bet man viskas gerai , aš čia , patenkintas?
- Kas su tavimi pasidarė ?.- Primerkęs akis paklausė Harry.- Kaip tu gali bendrauti su juo po visko ką jis mums padarė ? Aš nesuprantu tavęs Kath.
- Nepradėk Harry...- Neturėdama ką atsakyti tariau.- Gal man priminti kaip tu elgiesi ?
Nežinau , paskutiniu metu tarp manęs ir Harry kažkas yra tikrai ne taip. Nusirengiau ir nuėjau į virtuvę kur sėdėjo Louis .
- Gerai mes važiuosime namo .- Išgirdau Harry balsą sau už nugaros.
- Negalėjai to pasakyti prieš man nusirengiant ?.- Susinervinusi paklausiau.
- Nepagalvojau apie tai.- Šyptelėjo Harry.
- Idijotas.- Sumurmėjau ir pakilusi nuo kėdės nuėjau apsirengti.
Atsisveikinome su Louis ir įsėdome į mašiną.
- Tai ką šį vakarą veiksime mes ?.- Paklausiau ir žvilgtelėjau į Harry.
- Aš eisiu pailsėti , o dėl tavęs nežinau , gal susitiksi su Niall?.- Šypsodamasis paklausė.
- Dieve Harry , ar dabar visą vakara prie manęs dėl to kabinesies ?.- Neiškentusi paklausiau.- Aš dėl vakar vakaro tau nesakiau nei žodžio , nerėkiau ant tavęs , neieškojau tos merginos ir negrąsinau jai !
- Gerai...- Po keleto minučių tylos tarė Harry.- Atleisk.
- Uhhh.- Sumurmėjau stebėdama kelią.
Grįžusi namo iš karto nuėjau į virtuvę ir pasidariau kavos. Harry užlipo į antrą aukštą ir nuėjo į dušą , galbūt tai jam padės ir jis nebus toks mulkis koks buvo visą dieną...
Kol dariausi sau kavą pamačiau kaip šviečia mano telefono ekranas. Skambino kažkur labai matytas numeris.
YOU ARE READING
Story Of My Life chapter 2 "Try Me"
FanfictionTaigi jau greitai pradėsiu kelti naują Story Of My Life sezoną. Tikiuosi istorija jum patiks , sudomins ir sulauks jūsų dėmesio ! Kam nesunku paspauskit VOTE ! :) O čia nedidelė ištrauka iš antrojo sezono :) - Gabrielle - Harry .- Sušukau ir ranka p...