PART42

346 20 1
                                    


- Atsimeni kas tai ?.- Pamatęs mano žvilgsnį paklausė Zayn.

Mano mintyse prabėgo visi atsiminimai kas tai , kada pirmą kartą juos vartojau ir kas buvo po to...

- Taip...- Pamąsčiusi tariau , tačiau netrukus mano veide atsirado šypsena.- Per juos turėjau nemažai problemų.

- O taip.- Nusijuokė Louis.- Ir aš tą prisimenu.

- Nori ?.-Mojuodamas maišeliu šyptelėjo Zayn.

- Pabandysiu.- Net negalvojusi tariau. Kai prisiminiau , užsinorėjau vėl pajausti tą malonų jausmą , vėl pabandyti , vėl atsiriboti nuo realybės ir geriausi tai jog manęs niekas neberiboja , Harry nebemano vaikinas , jis man to daryti neužraus , o Niall , manau jam tai nei kiek nerūpi nes jis jau pakankamai išgėręs.

-  Einam .- Tarė Zayn ir paėmė mane už rankos.

Mes nuėjome į virtuvę , joje buvo keletas žmonių tačiau jie gėrė ir nekreipė į mus dėmesio. Louis miltelius pabėrė ant stalo ir su savo kreditine kortele pasikirstė juos į 3 linijas , susuko dolerį , kurį visuomet nešiodavosi piniginėje ir padavė man.

Šyptelėjau ir pasilenkusi sutraukiau visus miltelius į save , po manęs tai padarė Louis , po jo ir Zayn.

- Tai dar ne viskas .- Tarė Louis ir iš kišenės išsitraukė maišelį su tabletėmis .- Jie dėl linksmumo.

Kiekvienas suvalgėme po pusę tabletės , kad nebūtų per daug  , vos tai padarėme į virtuvę atėjo Harry ir Niall.

- Ką jūs čia veikete ?.- Paklausė Niall , kuris atrodė kiek prasiblaivęs , tačiau vis vien kalbėjo vos suprantamai.

- Atėjome atsigerti , o ką jūs ?.- Atsakė Zayn.

- Na Harry susirado draugę , o aš norėjau pažiūrėti ka veikia Kath.

Pažvelgiau į garbanių , šalia jo stovėjo kažkokia tamsiaplaukė mergina , mačiau kaip ji didžiavosi jog stovi šalia Harry , negalėjau į ją žiūrėti...

- Eime išgerti ?.- Paklausiau. Jaučiau kaip ėmė da-nėti mano pulsas , judesiai pasidarė greitesni , negalėjau ilga laiką žiūrėti į vieną objektą akys tiesiog lakstė po visą patalpą.

- Einam .- Pritarė Louis.

Visi prisėdome prie virtuvės stalo ir atidarėme pora tekilos butelių. Garbanius nenustojo flirtuoti su juodaplauke ir mane tai ėmė nervinti.

- Kath išgerk .- Pertrakdamas mano mintis tarė Louis ir padavė man butelį.- Tavo akys Kath...

Tai pasakęs jis suiėmė už burnos ir išsprogdino akis , tuo momentu Harry atisuko į mane ir pažvelgė į mano akis 

- Nuostabus makiažas .- Bandydamas atkreipti Harry dėmesi šyptelėjo Louis.

Harry priėjo prie manęs ir suėmęs mano veida atsuko į savo , jis žiūrėjo tiesiai man į akis, supratusi , kad jis tikrina mane nusukau žvilgsnį.

- Negi tu vėl vartojai tą šudą .- Švelniai spaudmas mano veidą paklausė Harry.- Juk pažadėjai man.

-  Kas vyksta ?.-Įsiterpė Niall.

- Ji vėl vartojo.- Sumurmėjo Harry.- Maniau aiškiai supratai , kad tau negalima to daryti , vėliau tu būni nesuvaldoma.

- Buvau , dabar nebeesu , dabar aš kitokia .- Patrakusi jo rankas atkirtau.- Negali man to uždrausti  , negali uždrausti daryti to kas man patinka !


Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Where stories live. Discover now