PART 32

354 24 1
                                    


Kath P.O.V

Jaučiau rankas , kojas , atrodo viskas vietoje. Vos tik man atsimerkus , kažkoks vyras į akis pradėjo šviesti su mažu šviestuvu , kažką kalbėti , o šalia jo stovinti moteris viską užrašinėjo. Po keleto akimirkų supratau , kad esu ligoninėje. Bandžiau atsiminti kodėl aš čia , tačiau man nesisekė. Apsidairiau. Palatoje buvo dar keletas žmonių , tačiau jie stovėjo toliau taigi nemačiau jų nes vaizdas labai liejosi. Prasitryniau akis.

Prie manes priėjo vaikinas su garbanotais plaukais ir nužvelgė mane išsigandusiu žvilgsniu. Žinau tą vaikiną , esu mačius jį milijoną kartų , tačiau niekaip nesugebėjau atsiminti kas jis toks. Na žinoma kaip galiu prisiminti kas jis , jeigu aš neatsimenu savo pačios vardo... Suraukiau antakius bandydama prisiminti savo varda ir apskritai kas tokia aš esu.

- Kath ?.- Pasilenkęs arčiau manęs tarė vaikinas. Aa taip aš Kath.- Kaip jautiesi ?

- Umm...- Nutesiau ieškodama žodžių.- Keistai...

Vaikinas nusišypsojo.

- Gerai paliksime jus , esu įsitikinęs , kad pasiilgote jos .- Šyptelėjo daktaras.- Vėliau atliksime jai dar keletą tyrimų ir jei rezultatai bus teigiami , galėsite parsivežti ją namo.

Vaikinas linktelėjo galva ir vėl nusišypsojo. Prie manęs priėjo dar du vaikinai , nežinojau ar juos pažystu ar ne , tačiau jie man buvo matyti.

- Ji žino kas mes tokie ?.- Paklausė vienas iš jų žvelgdamas į garbanių.

- Iš jos žvilgsnio sprendžiu , kad ne ...- Nutesė kitas.

Keista , kai jie kalbėjo aš prisiminiau vieną vardą. Zayn. Nežinau ar išvis pažystu žmogų turintį tokį vardą.

- Ar kažkuris iš jūsų yra Zayn ?.- Paklausiau nutraukdama vaikinų pokalbį.

- Zayn ?.- Paklausė vaikinas sėdintis šalia manes. Jis atrodė labai nustebęs.

- Ką tai turėtų reikšti ?.- Jie visi vėl pradėjo šnekėti ir aš likau nesupratusi ar pažystu Zayn ar ne .

- Nei vienas iš mūsų nėra Zayn .- Nusijuokė šviesiaplaukis.

- Bet tu jį pažinojai .- Pridurė kitas vaikinas.- Jis neužilgo bus čia.

Buvo įdomu pamatyti kaip atrodo vienintelis žmogus kurio varda žinau.

- Tai neatsimeni nei vieno iš mūsų ?.- Paklausė garbanius.

- Aš jus pažystu , tik negaliu prisiminti iš kur...- Susimąsčius atsakiau.

- Harry kodėl nepasakai jai , kad ji tavo mergina ?.- Nusijuokė vienas iš vaikinų.

- Kieno mergina ?.- Nustebus paklausiau.

- Louis po velnių...- Garbanius rankomis užsidengė veidą.

- Tavo ?.- Paklausiau rodydama į garbanių.

- Norėjau , kad pati tai atsimintum...

- Tai taip ...keista...- Nutęsiau. Kurį laiką palatoje buvo tylu.

- Tai galiu sužinoti jūsų vardus ?.- Paklausiau ir nužvelgiau vaikinus.

- Aš Niall.- Priėjęs arčiau tarė blondinas.- Tavo vaikinas Harry , ir Louis.

- Ir Zayn .- Išgirdau dar negirdėtą balsą ir iš karto akimis perbėgau palatą ieškodama vaikino.

Prieš save pamačiau tamsaus gymio , tamsiu plaukų vaikiną , dėvintį juodą odinę striukę ir šiek tiek suplyšusius džinsus.

- Zayn .- Nusijuokiau.Šitas žmogus man buvo labai gerai žinomas , tačiau vis vien neatsimenu nei ką su juo veikdavome , nei kur važiuodavome , žinau tik tai , kad jis mano draugas.

Vaikinas nužvelgė mane keistu žvilgsniu.

- Kodėl ji taip apsidžiaugė mane pamačiusi ?.- Priėjęs arčiau paklausė.

- Na tu buvai pirmas kurio vardą ji ištarė.- Atsakė šviesiaplaukis.

Zayn nusijuokė.

- Keista , maniau , kad ji pirma prisimins Harry.- Ranka braukdamas per plaukus tarė.



Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Where stories live. Discover now