PART 38

347 23 1
                                    

Tylėjau. Iš jos akų mačiau jog ji laukia mano atsakymo.

- Nemanau , kad dabar tinkamas metas apie visa tai kalbėti Kath.- Tariau žvelgdamas į ją.

- Kodėl? - Nustebusi paklausė.

- Tiesiog...Nenoriu apie tai kalbėti.

Kath POV.

Niall atrodė šiek tiek nusiminęs ir pasimetęs. Negalėjau jo tokio matyti , taigi nieko nelaukusi prisėdau šalia jo ir švelniai apkabinau.

- Kodėl , tai darai ? - Paklausė su šiokia tokia nuostaba balse.- Kodėl palikai Harry ?

- Nenorėjau jo dar labiau skaudinti. Nežinau ar vis dar jam kažką jaučiu ir manau jog jam geriau bus be manęs , kaip ir man be jo... Viskas dėl to įvykio , supranti ?

Pažvelgiau į Niall suraukusi antakius ir vėl bandžiau prisisiminti kas įvyko tą vakarą , tačiau , kad ir kiek naujų bei gluminančių prisiminimų atsirado mano mintyse , žmogaus sėdinčio ant kėdės priešais mane neprisimiau...

- Nežinau , jei tau viską papasakočiau...- Tarė Niall žvelgdamas į mane.

- Aš nenoriu , kad pasakotum man viską , aš noriu sužnoti kas buvo tas žmogus . Tik tai. Kuo labiau tu tai slėpi , tuo darosi įdomiau.- Nusijuokiau bandydama išsklaidyti atsiradusią įtampą.

- Na... Tiek to Kath , bet turbūt tu manęs už tai nekesi visą likusį gyvenimą...

- Aš tavęs klausau.

Niall prireikė keleto akimirkų kol jis pradėjo kalbėti.

- Ne Katheryn , aš... aš negaliu.- Tarė sutrikęs.

- Tai ten buvai tu ?.- Paklausiau atsistojusi nuo lovos.- Todėl nenori man to pasakyti.

- Ne !.- Sušuko Niall ir sugriebė mane už rankos.- Ten buvau ne aš , negalėčiau taip pasielgti...

- Tai kas tuomet ten buvo?!

- Gal sustokim ties tuo , jog tas žmogus nebuvau aš.- Tarė ranka braugdamas per savo blondoniškus plaukus.

- Jeigu tu nekaltas dėl viso to , kodėl taip bijai apie tai kalbėti?
- Aš nebijau...- Sumurmėjo.- Nenoriu viso to prisisiminti ir gadinti tau nuotaikos.

Nieko nebelaukiau ir išlaisvinus savo rieša iš jo rankos nuėjau durų link.

- Kur eini ?.- Išgirdau Niall balsą vos tik išėjusi pas draugą.

- Einu pas Harry.

- Nereikia.- Tarė Niall bandydamas pasivyti mane. Jo veide buvo galima įžvelgti nedidelę baimę. Niekaip nesuprantu kodėl jis viso to taip bijo.- Tai buvo Harry.

Išgirdusi ką pasakė Niall sustojau. Pastovėjusi keletą sekundžių atsisukau į blondiną.
Negalėjau nieko pasakyti , tiksliau neturėjau . Stovėjau ir žiurėjau į jį kol galų gale pajaučiau kaip akyse ėmė kauptis ašaros

Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Where stories live. Discover now