PART 37

360 24 0
                                    

Mačiau kaip Harry sunerimo.

- Ar kažkas negerai ? - Stebėdamas mane paklausė.

- Ne... Tiesiog aš esu pasimetusi , nežinau kaip viskas buvo prieš tai , tačiau dabar kažkas pasikeitė.- Bandžiau sudėlioti sakinį , tačiau man nekaip sekėsi...

- Tu manęs nebemyli , tiesa ?

- Aš nežinau.- Pasimetusi tariau.

- Viskas gerai , suprantu tave.

Keletą akimirkų stovėjome ir stebėjome vienas kitą.
Ramybęs man neduodantis dalykas , buvo mano prisimintas namas , rūsys , grandinės... Kažkokie žmonės žudantys vieni kitus. Ir žmogus kuriuo pasitikėjau ,kuris man padarė kažką blogo , vis bandžiau prisiminti kas jis , tačiau nepajėgiau ir todėl ėmiau manyti jog tai buvo Harry , nes jis buvo vienintėlis žmogus kuriuo tada pasitikėjau...

- Jeigu kažkas pasikeis , pranešk.- Tarė Harry ir piktu žvilgsniu nužiurėjęs mane praėjo pro šalį nestipriai stumtelėdamas mane į šoną...

Išgirdusi kaip jis išėjo , nusileidau į apačia ir susiradusi telefoną paskambinau Niall.

- Kas nutiko ? - Paklausė vos tik atsiliepęs.

- Nieko rimto. Norėjau paklausti ka veiki.- Tariau

- Aš namuose , kaip tu ?

- Manau , kad katik išsiskyriau su Harry...

- Jeigu reikia galiu atvažiuoti pas tave , nemanau , kad turėtum buti viena.

- Gerai .- Sutikau.

Niall atsisveikino ir padėjo rangelį.

Sėdėjau virtuvėje ir laukiau Niall. Nepraėjus nei 10miničių išgirdau beldimą į duris.
Atsidariusi jas kiek nustebau , nes ten pamačiau stovintį Harry... šiek tiek pasimečiau kai jam už nugaros pamačiau sustojančia mašiną iš kurios išlipo šviesiaplaukis.

- Aš norėjau pažiūrėti ar tau viskas gerai .- Tarė Harry .

- Taip viskas gerai...- Atsakiau stebėdama ateinantį Niall.

Garbanius pamatęs mano žvilgsnį apsisuko ir nužvelgė šalia jo stovinti Niall.

- Sveikas .- Tiesdamas ranką tarė Niall , tačiau Harry nieko neatsakė ir išėjo.

- Vėl viskas iš naujo...- Nusijuokė Niall.
Aš tiesiog atsidusau ir įėjau į vidų.

- Tai kas tau neduoda ramybės Kath ?

Prisiminiau kažkokį namą , buvau prirakinta rusyje...- Tariau.- Pasitikėjau tuo žmogumi , kuris man tai padarė , jis man buvo artimas , bandau prisiminti kas jis toks...ir manau , kad tai buvo Harry , todėl dabar taip sunku būti šalia jo.

- Na taip...- Nutesė Niall , mačiau kaip jis pažvelgė į mane ir tada žvilgsnį nukreipė į žemę.

- Tu kažka žinai .- Prisėdau arčiau jo . Mačiau jog jis kažką žinojo.- Kas buvo tie žmonės ? Ar tai Harry?

Niall P.O.V.

Ji to paklausė , to ko aš labiausiai bijojau. Nežinojau ką atsakyti. Nuo mano atsakymo daug kas priklausė. Katheryn buvo pasikeitusi , jeigu jai pasakyčiau viską kas įvyko tą dieną abejoju ar ją dar kadanors pamatyčiau , bet nežinau ar esu toks savanaudis , kad galėčiau jai meluoti , sugriauti jos ir Harry santykius...

- Niall ar girdėjai ką tau sakiau ?- Nustebusi paklausė.

- Atleisk , užsigalvojau. - Šyptelėjau.

Story Of  My Life chapter 2 "Try Me"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora