12. Kapitola

4.3K 234 2
                                    

Vzbudila jsem se v deset ráno. Měla jsem menší kocovinku ale ne tak strašnou jako minule. Sebastian už vedle mě nebyl. Nikdy jsem ho neviděla vedle mě spát.

Oblékla jsem si jeho tričko které leželo na zemi. Ani kalhotky jsem si nedala. Tričko bylo naštěstí dostatečně dlouhé aby mi všechno zakrylo. Konec konců, Sebastian je větší než já.

Šla jsem po schodech dolů. Sebastian seděl u stolu a něco psal na notebooku. Na sobě měl jen šedý tepláky takže jsem viděla ty jeho krásný břišáky.

"Ahoj." vyrušila jsem ho a on se na mě podíval.
"Dobré ráno Gemmo." usmál se a zavřel notebook.

Šla jsem k němu a sedla si mu na klín. Omotala jsem mu ruce kolem krku a on mě kolem pasu. Přitiskla jsem své rty k těm jeho. Hladila jsem ho po vlasech a on mi zajel rukama pod tričko na můj zadek. Potom mě trošku plácnul.

"Ty nemáš kalhotky.." zašeptal a zasmál se.
"To protože je nepotřebuju." a líbala jsem ho dál.

Vstal a držel mě za stehna. Já kolem jeho pasu omotala nohy a on si mě posadil na stůl. Sundal si své kalhoty a mě tričko. Už jsme byli zase oba nazí..

Oba jsme nahlas oddechovali. Vzala jsem si zpět jeho tričko a on své kalhoty. Pak mě Sebastian vzal do náruče.
"Je na čase se vykoupat." usmál se. Čekala jsem horkou vanu s bublinkama.

Otevřel dveře na zahradu a šel směrem k bazénu.
"Ne ne ne ne né!" smála jsem se. Ještě k tomu pršelo takže venku byla zima a mě naskočila husina.

Přišel k bazénu a hodil mě do něj. Jeho bazén byl celkem dost hluboký. Ani jsem se nedostala ke dnu, takže jsem se nemohla od ničeho odrazit. Plavala jsem nad hladinu a konečně se vynořila.

"Studíí!" vykřikla jsem a natáhla ruku aby mě Sebastian vytáhl. On se smál a naklonil se ke mě. Chytla jsem se ho a místo toho aby on vytáhl mě, tak já vtáhla jeho do vody. Díky tomu že byl nakloněný nad vodou tak to nebylo těžký ho strhnout.

Smála jsem se jak pitomá a on mě stáhl pod vodu. Tam jsme se zase líbali.

Vylezli jsme z bazénu a Sebastian na mě mohl oči nechat. Nejspíš protože tričko, které jsem měla na sobě, bylo mokré a průsvitné.

"Teď bychom se mohli vykoupat v něčem teplým ne?" klapala jsem zubama.
"Jo. Tak pojď." hodil si mě přes rameno a šli jsme dovnitř.

Odnesl mě do koupelny a tam mě posadil na záchod. Pustil ve vaně vodu a dal tam pěnu. Pak šel zpátky ke mě a sundal mi tričko. Já mu pomohla z kalhot.

Šli jsme do vany a Sebastian si na mě lehl zády. Já se dívala na jeho svaly a líbala ho na krku.

"Jak to bude mezi náma?" zeptal se po chvíli.
"Jak to myslíš?" odpověděla jsem.
"Tak začni tebou a Joshem." pokračoval.
"Já nevím." zašeptala jsem.
"Nemůžeš nás mít oba. Pro jednoho se rozhodni." řekl a vylezl z vany. Zůstala jsem tam sama. Potom mi donesl moje vyprané oblečení.

Oblékla jsem se a šla k němu do obýváku.
"Josh mě teď potřebuje. Jsme spolu už od střední a já ho mám ráda a on mě." řekla jsem.
"On tě má třeba rád ale já tě miluju." trochu mě zaskočil.
"Ne to si jen namlouváš." snažila jsem se ho přesvědčit.
"Když si to myslíš.." řekl.
"Já to vím. Bylo to s tebou fajn ale Josh je prostě ten pravý. Dokonce teď leží v nemocnici a já tu jsem se sexy chlapem a ne s ním." odpověděla jsem.
"Dobře. Takže končíme?" zeptal se.
"Je mi to strašně líto ale ano." odpověděla jsem se slzou v oku. Myslím že on chtěl taky brečet.

Nastoupila jsem do taxíku a naposled se podívala na Sebastianův dům. Pak se auto rozjelo.

Rozum mi říkal že jsem udělala dobře, ale srdce křičelo ať se vrátím.

Who is my love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat