Dneska mě bude Sebastian učit střílet. Podle mě je to šílený nápad ale on na tom trvá. Oblékla jsem si černé legíny a černé tílko. K tomu tenisky a mohla jsem jít.
Šli jsme přes zahradu do lesa. Našli jsme si dobré místo a Sebastian dal na strom terč.
"To mám hned střílet?" zvedla jsem obočí.
"To chceš čekat na Vánoce?" zavtipkoval.
"Ha, ha." zasmála jsem se ironicky.
"Nejdřív ti ukážu jak to máš držet aby sis nevystřelila oko." usmál se.
"Fajn." řekla jsem nervózně.Vytáhl semišovou krabičku a z ní pistoli. Okamžitě jsem o krok ustoupila.
"Neboj se. Ještě tam nejsou ani náboje." zasmál se.
"Tak je tam radši ani nedávej." řekla jsem rozklepaně.
"Neboj nejdřív to zkusíme bez nich a pak až si zastřílíš." odpověděl.Vzala jsem pistoli a Sebastian si stoupl za mě.
"Chyť to tady. Takhle." řekl a porovnal mi prsty.
"Uvolni se." zašeptal mi do ucha. Já se zhluboka nadechla a vydechla. Trošku jsem roztáhla nohy a natáhla ruce.
"Teď stiskni spoušť." řekl a ustoupil. Chvíli jsem čekala a rozdýchavala to. Nakonec jsem se odhodlala a zmáčkla tu spoušť. Ozvalo se jen cvaknutí. Padla na mě úleva. Nakonec to nebylo nic hrozného."Tak a teď i s nábojem." mrkl na mě a jeden tam dal.
"Hlavně se nelekni bude to rána." usmál se. Moc mě to zrovna neuklidnilo.Koukla jsem se na terč a zamířila pistoli do jeho středu. Nadechla jsem se a vydechla. Stiskla jsem spoušť a ozvala se rána. Cukla mi ruka a pistole mi vypadla z ruky.
Okamžitě přiběhl Sebastian.
"V pohodě?" zeptal se.
"Jo. Jen jsem to nečekala." řekla jsem a zvedla pistoli."Teď zkus vystřelit víc nábojů za sebou." usmál se a nabil mi pistoli. Zamířila jsem a už jsem mačkala spoušť. Třikrát za sebou jsem vystřelila.
"Super. Pojď se podívat na terč." řekl Sebastian. Jednou jsem střelila úplně vedle a dvakrát přímo doprostřed. Poslední jsem střelila kousek od prostředku.
"No, na poprvé je to hodně dobrý." divil se Sebastian.
"Děkuju." mrkla jsem.Ještě jsem si párkrát zastřílela. Celkem mě to baví.
Večer jsem za odměnu dostala čokoládu. Tu já miluju! K tomu jsem snědla ještě zbytky dortu ze včerejška. Strašně jsem se přecpala. Byla jsem ráda že jsem vůbec došla do postele.