43. Kapitola

2.7K 194 9
                                    

Takže dneska jedeme vybrat dort. To bude zase keců. Abby mě určitě nepustí zase ani ke slovu. Doufám že vybere nějaký hezký a nepřeplácaný dort.

------------------------------------------------

Vešly jsme do cukrárny a já se nechala unášet vůní čokolády a různých dalších dobrot. Po chvíli k nám přišla nějaká žena. Mohlo jí být kolem čtyřiceti let.
"Dobrý den. Přejete si?" usmála se.
"Dobrý den. Přišly jsme si vybrat dort na svatbu." řekla Abby.
"Skvělé. Tak pojďte za mnou a já vám dám nějaké vzorky." odpověděla žena a šla do druhé místnosti.

Sedly jsme si ke stolu a dostaly jsme několik druhů dortů. První byl vanilkový, další čokoládový, bananový, jahodový, broskvový a spousta dalších. S holkama jsme se shodly na vanilce, banánu a čokoládě. Každé patro dortu bude mít vlastní chuť.

"A jak chcete aby váš dort vypadal?" zeptala se ta žena.
"No, ráda bych něco obyčejného.." řekla jsem ale Abby mě  přerušila.
"Zase něco obyčejného? To snad nemyslíš vážně. Chce to nějaké ozdoby. Bude podzim tak by na tom dortu mohlo být listí." řekla Abby.
"Ale já chci něžný a obyčejný dort." odpověděla jsem.
"V žádném případě." nesouhlasila Abby.
"Já se pokusím vyhovět vám oběma ano?" řekla ta žena a začala něco malovat do bloku. Po chvíli nám to ukázala. Byl tam krásný dort. S listím ale přesto obyčejný.

"Je nádherný." shodly jsme se všechny. Takže dort už máme taky vybraný. Zítra nás čekají květiny. Celé to plánování mě přestává bavit. Vždyť nic není podle mě. Všechno závisí na Abby. To mě štve. Je to moje svatba.

Who is my love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat