Chvíli jsme tam naproti sobě jen tak stáli a čekali co se bude dít. Nakonec šel Josh o krok blíž.
"Konečně se zase vidíme Gemmo. Už se mi začínalo stýskat" usmál se hajzlovsky.
"Vrať mi mou sestru a hned!" křikla jsem na něj.
"Neboj se. Zadarmo to ale nebude." našpulil rty.
"Dáme ti tolik peněz kolik budeš chtít." řekl Sebastian.
"Ne to nebude třeba peněz mám dost. Ale tady se slečnou Gemmou jsme se dohodli, že se vymění s její sestrou." mrkl na mě.
"Ne! To nedovolím!" stoupl si přede mě Sebastian.
"To nezáleží na tobě. Ať se Gemma rozhodne sama." řekl Josh.
"A já říkám že chci zachránit svou sestru." vstoupila jsem jim do rozhovoru.Josh kývl na ty svoje chlapy a ti šli k velké černé dodávce. Otevřeli dveře a z nich vylezla Ruth. Byla celá vyděšená. Oči se jí rozzářily když mě viděla.
"Gemmo!" začala křičet."Tak jo hezky z ruky do ruky." řekl Josh. Já k němu hned vyrazila ale Sebastian mě zachytil za ruku.
"Gemmo ne." kroutil na mě hlavou.
"Neboj se. Všechno bude dobrý." zašeptala jsem a objala ho.Otočila jsem se směrem k Joshovi a šla k němu. Po pár krocích se za mnou uzvaly rány z pistole. Rychle jsem si lehla na zem. Sebastian a jeho rodina střílela po Joshovi a jeho gangu. Moje sestra se schovala za jejich černé dodávky.
"Gemmo uteč!" křičel na mě Sebastian. Já jsem vstala a běžela pryč. Joshův gang byl už skoro celý postřílený. Nakonec Sebastian trefil Joshe do nohy.
Zastavila jsem se, když jsem uslyšela Sebastianův výkřik. Otočila jsem se a zakrvácený Josh několikrát střelil do mé lásky.
"Néé!" zaječela jsem a rozběhla se zpátky k Sebastianovi. Přiběhla jsem k němu a celý se na mě skácel. Jeho hlava byla v mojí náruči. Spustily se mi slzy.
"Neboj se to bude dobrý." šeptala jsem."Jak dojemné." zasmál se Josh. Popadl mě hrozný vztek. Vzala jsem Sebastianovi pistoli a stoupla si. Zamířila jsem přímo na Joshe. Po chvíli mě něco bodlo do stehna. Střelil mě jeden z Joshovýho gangu. Brianna za trest střelila jeho.
"Ale no tak Gemmo. Přece mě nezabiješ." smál se Josh.
"Ne to ne. Ale něco bych ti mohla ustřelit!" řekla jsem a zamířila na jeho rozkrok. Okamžitě jsem zmáčkla spoušť a pak jsem jen poslouchala křik Joshe, nad jeho ustřeleným ptákem.