35. Kapitola

3.1K 210 20
                                    

"Takže vyměníme tebe za tvou sestru, tudíž ty budeš u Joshe a ona volná." řekl Matt.
"Ovšem než si tě Josh někam odveze a zabije, tak mi zabijem jeho." usmála se Brianna.
"Skvělý." usmála jsem se ironicky.
"Fajn. Nejdřív se s ním musíš dohodnout kdy a kde." řekl Matt a podal mi telefon.

"Takže víš co máš říct?" zeptal se Sebastian.
"Jo. Že si má vzít mě a mou sestru propustit a že se s ním kdekoliv setkám dle jeho požadavků." odříkala jsem svůj nastudovaný text.
"Super tak můžeme." řekla Brianna a vytočila číslo Joshe. Vzala jsem mobil a přiložila si ho k uchu. Zhluboka jsem se nadechla a chodila sem a tam. Všichni mě pečlivě sledovali.
Haló? ozvalo se z telefonu. Poznala jsem že to není Josh.
Potřebuju mluvit s Joshem Jasonem. řekla jsem sebevědomě.
Dobře a kdo volá? zeptal se neznámý hlas.
MacKenzie Gemma Victoria Foxová. řekla jsem schválně celé své jméno aby se nedalo zapamatovat.
Jistě hned vás spojím. ozvalo se z telefonu. Chvíli jsem čekala a pak jsem uslyšela hlas toho hada.
Josh Jason. ozval se z telefonu. Neudržela jsem se a celý svůj text vypustila z hlavy.
Tak teď mě dobře poslouchej hajzle. Je mi jedno že si teď někde valíš koule, zatímco má sestra někde trpí. Takže mi ji okamžitě vrátíš a to v pořádku. Jestli na ní najdu jen jedinej škrábanec tak ti ustřelím ptáka! Věř mi že ti ho nikdo nepřišije takže si už nikdy nezašukáš. Jestli si chceš ještě někdy vrznout tak mi řekni kdy a kde ty zmrde! řekla jsem mu.
Ale ale no tak. Gemmo. Co bych z toho měl kdybych ti vrátil sestru? zasmál se.
Mě. odpověděla jsem sebevědomě.
No. Tak to je velice lákavá nabídka. řekl.

"Možná jsi se měla spíš držet toho svého textu, ale i tohle bylo dobrý." usmál se Sebastian.
"Děkuju." řekla jsem pyšně.
"Tak co jsi teda zjistila?" zeptala se Brianna.
"Přesně o půlnoci za městem. Bude tam čekat i s Ruth." odpověděla jsem.
"Výborně. Tak se pojďme připravit." zavelel Sebastian.

Celá jeho rodina si chystala různé pistole. Mám hrozný strach. Ale ne o sebe. O mou sestru, o Sebastiana a o jeho rodinu.

-----------------------------------------------------

Přijeli jsme na to určené místo za městem. Jelikož už byla půlnoc, všude svítily lampy aby bylo vidět na krok. Po chvíli přijely dvě černá auta. Z jednoho z nich vystoupil Josh.

Who is my love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat