42. Kapitola

3.3K 188 11
                                    

Dneska jedeme vybrat šaty. Vsadím se že se každé budou líbit jiné. Já bych spíše chtěla něco obyčejného. Už vidím jak mi to ani jedna nedovolí. Stále jim nedochází že je to moje svatba.

S Briannou a Ruth jsme dělaly různé kraviny. K tomu jsme všechno fotily. Abby se za nás mohla jen stydět.

Mě a Brianně se podařilo vyfotit totálně boží selfie. Napodobovaly jsme nějaké malé holky co se fotily před náma. Vsadím se že se nám ta fotka povedla víc. Brianna na ní vypadala strašně roztomile a zároveň sexy. Přemýšlím že se taky nabarvím na blond abych vypadala jako ona. Má totiž úžasné vlasy.

Přišly jsme konečně do toho svatebního salónu nebo co. Já si sedla na krémově sametový gauč. Připadala jsem si jako na obláčku. Holky šly zatím vybírat.

Brianna přitáhla dlouhé, bílé šaty. Byly obyčejné a to je dělalo krásnými. Ruth přinesla uplé s velkým, špinačatým výstřihem. Ty byly na mě až moc sexy. Kdyby mě v nich viděl Sebastian, určitě by mi je hned strhnul a šel by mě ojet někam do kouta. A to si nedělám srandu. I když ta představa se mi líbí, nechci nic riskovat. No a Abby donesla dlouhatánské, krémové šaty s diamanty a obrovskou mašlí na zadku. Byly taky moc nádherné, ale na mě až moc dokonalé.

"Všechny šaty jsou moc hezké. Ale ani jedny pro mě. Chtěla bych od každého trochu. Dlouhé až na zem. Uplé aby vynikla má postava. A obyčejné, ale i přesto krásné." usmála jsem se.
"Tak to by nešlo. Vezmeš si prostě tyhle. Přece nechceš aby byl hezčí svatební dort než ty." řekla Abby.
"No ale dort bude malý. Šaty od Brianny budou pro mě nejlepší." odpověděla jsem.
"Dort bude obrovský. Na svatbě budete mít třista lidí. Musíš vypadat dokonale. S tím ti pomůžou tyhle šaty." vnucovala mi stále.
"Třista?!" divila jsem se. Tolik lidí jsem pozvat nechtěla.
"Ano. Bude to velkolepá svatba." prohlásila Abby. Proti ní nic nezmůžu.

Nakonec jsme jely zpět domů s dlouhými krémovými šaty od Abby. Nejsem moc šťastná ale s tím nic nenadělám. Budu si brát Sebastiana a ne ty šaty. Zítra jedeme vybrat dort. To zas bude den.

Who is my love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat