32. Kapitola

3K 202 19
                                    

Vzbudila jsem se a šla se nasnídat. Sebastiana jsem nechala spát. Když jsem dojedla, šla jsem si vyčistit zuby.

Vrátila jsem se do ložnice a lehla si vedle Sebastiana. Po chvíli otevřel oči a usmál se.
"Dobré ráno Gemmo." řekl.
"Dobré ráno." odpověděla jsem a políbila ho.
"Co dnes podnikem?" zeptal se.
"Můžeme se jít projít s chlupáčem." usmála jsem se.
"Dobře." odpověděl a vstal.

Šli jsme společně lesem na naší louku. Musela jsem se usmát nad vzpomínkou, že tady mě Sebastian poprvé políbil. A zničeho nic to teď udělal znovu. Chlupáč na nás začal štěkat a tak jsme toho nechali a věnovali se jemu.

"Už jsi mu vymyslela jméno?" zeptal se Sebastian.
"No, ne ale přemýšlela jsem že bych mu říkala prostě chlupáč." usmála jsem se.
"Vážně?" divil se Sebastian.
"Nebo jaký bys mu dal ty?" zamrkala jsem.
"Nevím. Klidně ať je to jméno brutální a nebo sexy. V žádném případě nic roztomilého, prosím." naklonil hlavu na stranu a díval se mi do očí.
"Takže sexy jo? Sexy, sexy, sexy.." opakovala jsem pořád zamyšleně.
"To si zkoušíš jak bys na něj volala nebo co?" zasmál se.
"Ne. Nemám v plánu pojmenovat našeho psa Sex." dala jsem si ruce v bok.
"Dobře dobře." odpověděl Sebastian a koulal se na běhajícího chlupáče.
"Sex, sex, sex. Rex. Rex? Rex!" řekla jsem.
"Cože?" zeptal se Sebastian.
"Bude se jmenovat Rex." prohlásila jsem spokojeně.
"Dobře." usmál se.

Vrátili jsme se zpátky asi v šest večer. Byli jsme unavení. Rex si šel hned lehnout. Jen co si vlezl do pelíšku tak usnul.

Se Sebastianem jsme si dali k večeři palačinky. Já si pak sedla na gauč a Sebastian nám šel udělat něco k pití.

Podal mi skleničku a já si k ní přivoněla. Byl z ní silně cítit alkohol. Vypili jsme to a pak si dali další. Byli jsme pak lehce opilí a tak jsme se celkem odvázali.

Venku bylo něco málo pod dvacet stupňů a my se šli vykoupat do bazénu.

Voda byla studená.
"Mě se tam nechce Sebastiane." kňourala jsem.
"Chtít se ti tam nemusí ale i tak tam půjdeš." zasmál se.
"Ne. Já jdu zpátky dovnitř." rozhodla jsem se.
"Kdepak." řekl Sebastian a chytil mě kolem pasu. Než jsem stihla cokoliv říct, už jsem byla ve vodě. Sebastian skočil hned za mnou.

Zničeho nic jsme se oba šíleně smáli. Oba jsme pak vylezli a Sebastian mě vzal do náruče.

Přinesl mě do ložnice a tam už ze mě sundaval mokré oblečení. Já jemu taky a u toho jsme se líbali. Byli jsme už oba nazí a pak...

-----------------------------------------------------

Vzbudilo mě zvonění mého telefonu. Budík ukazoval 2:38 ráno. Volalo mi nějaké neznámé číslo. Nečekala jsem a zvedla to.
Haló? řekla jsem rozespale.

Sebastian si sedl a koukal na můj zkamenělý výraz. Položila jsem mobil na postel a cítila jsem, jakoby se mi zastavilo srdce.
"Gemmo kdo to byl?" zeptal se Sebastian.
"Nemocnice.." pípla jsem.
"A proč ti volali? Co se stalo?" ptal se dál.
"Shann..Shannon. Ona je.." podlomoval se mi hlas.
"Co? Co je s ní?" divil se.
"Je mrtvá."

Who is my love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat