15. Kapitola

4.2K 215 2
                                    

Vzbudila jsem se konečně vedle Sebastiana. Byl tak sladkej když spal. Opatrně jsem se zvedla a oblékla se. Dala jsem si jen nějaký svetr a černý legíny.

V lednici jsem vyhrabala vajíčka a hledala pánev. Než jsem zjistila jak se zapíná sporák, uplynulo sto let.

Dala jsem vajíčka na dva talíře. Po chvíli přišel Sebastian. Na sobě měl jen své tepláky a vlasy měl rozcuchané. Užívala jsem si pohled na každý jeho sval. Mňam.

"Dobré ráno." usmála jsem se a dala talíře na stůl.
"Dobré ráno kočko s dlouhými drápky." zazubil se. Vzpomněla jsem si na včerejšek. Hezky jsem se mu podepsala na záda. Sebastian se na mě otočil a pořád tam měl škrábance.
"Promiň. Nějak jsem si tě musela označkovat." mrkla jsem na něj.
"V tom případě já si na tobě taky musím udělat značku." řekl a šel ke mě. Chytil mě kolem pasu a své rty přitiskl na můj krk. Udělal mi cucflek.

Snědli jsme vajíčka a oba jsme si šli vyčistit zuby. Celkem jsme se u toho pobavili.

Sebastian si oblékl bílou košili a černé společenské kalhoty. K tomu sako a kravatu.
"Kam se chystáš?" zeptala jsem se a šla mu pomoct s kravatou.
"Mám jednu schůzku s klientem." řekl.
"Aha a kdy se mi vrátíš?" zamrkala jsem.
"Pokusím se co nejdřív." odpověděl.

Dala jsem si sprchu a pak se namalovala. Zpátky jsem si oblékla ten svetr s legínama. Vlasy jsem si jen rozčesala.

Sedla jsem si do obýváku a pustila si velkou plazmovku, která byla na kamenné stěně. Nalila jsem si nějakej džus a už se jen tak válela.

Někdo zazvonil. Sebastian říkal abych nikomu neotevírala a tak jsem hodila na zvonek velký ignor.

Pak jsem slyšela nějaké křičící hlasy za dveřmi.
"Sakra jak se sem dostali přes bránu?" řekla jsem nahlas.

Vzala jsem mobil a vytočila Sebastianovo číslo. Než to ale stihl vzít, několik chlapů vyrazilo dveře. Mobil mi vypadl z ruky a já stála jako zmražená.

Dovnitř vstoupil Josh!
"Věděl jsem že děláš kurvu jemu." řekl a hlavou kývl na ty chlapy. Okamžitě se rozběhli po celém baráku.

Do všechno stříleli. Mě držel jeden chlap v obýváku. Pistolí mířil na mou hlavu. Strašně jsem se bála.

Josh vytáhl z kapsy svůj iPhone.
"Pošleme Sebastianovi nějakou fotečku co ty na to?" usmál se. Mě se spustily slzy. Ten chlap měl paži omotanou kolem mého krku a pistoli mi pořád držel u hlavy. Josh nás vyfotil a poslal to Sebastianovi.

"Už odepsal." řekl Josh s úsměvem.
"No nic. My už musíme jít." pokračoval. Chytil mě za bradu a ten chlap mě pustil.
"Zatím pa Gemmo." zašeptal a silou do mě strčil.

Já spadla na skleněný stolek a ten se rozbil. Hlavou jsem se praštila o jeho kovovou konstrukci. Kousky skla se mi zapíchaly do těla. Na chlupatý koberec začala téct moje krev. Pomalu ale jistě jsem přestávala vnímat.

Who is my love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat