Dnes jedu se Sebastianem k mé matce. Já se vůbec netěším. Sebastian pro změnu šíleně. Vůbec to nechápu.
Umyla jsem si vlasy a vyfénovala je. Potom jsem se nalíčila a oblékla si bílé, uplé šaty.
Sebastian si dal na sebe oblek. Vypadal strašně sexy. Musela jsem se držet abych na něj hned neskočila.
"Sluší ti to." řekl.
"Tobě taky." odpověděla jsem ohromeně a on se zasmál.
"Můžeme jet?" zeptal se s úsměvem.
"Jo. Ale jestli nechceš tak nemusíme." přemlouvala jsem ho.
"Ne to je dobrý. Rád tvou matku poznám." zakřenil se.Už jsme byli v autě a mě napadl další nápad jak Sebastianovi vymluvit návštěvu mé matky.
"Jo a bude tam i můj otec. Dávej si ale pozor. Nemá rád moje kluky." usmála jsem se. Jemu se změnil veselý výraz na vystrašený.
"No tak jedem ne?" zvedla jsem obočí.-----------------------------------------------------
Cesta trvala dvě hodiny. Vystoupili jsme z auta a šli ke dveřím. Zazvonila jsem na zvonek a během sekundy otevřela má matka.
"MacKenzie!" zajásala.
"Mami říkej mi už konečně Gemmo!" řekla jsem a objala ji.
"Vždyť je to jedno." odpověděla.
"No a ty musíš být Bast!" natáhla ruce k Sebastianovi.
"Ano to jsem." usmál se a objal ji. Pak jí dal kytku kterou jsme koupili po cestě a šli jsme dovnitř.Sedli jsme si na gauč a máma nosila různé sušenky, olivy, sýry a víno.
"Tak jak jste se vlastně poznali děti?" zeptala se po chvíli.
"No to je dlouhá historie." řekla jsem.
"Ani ne. Vešla do mé kanceláře a okamžitě se do mě zamilovala." usmál se Sebastian.
"Óóó to je tak sladký." zakřenila se máma.Po chvíli přišla moje sestra.
"Gemmí!" zakřičela a rozběhla se ke mě.
"Ahoj Ruth." usmála jsem se.
"Ruth tohle je Bast. Gemmin přítel." řekla máma.
"Ou ahoj. Já jsem Ruth." usmála se ségra na něj.
"Sebastian." oplatil jí úsměv.Dlouho jsme si povídali a bavili se. Když byla máma s Ruth v kuchyni, tak se ke mě Sebastian naklonil.
"A kde máš toho tátu?" zeptal se.
"Žádnej není. Dělala jsem si legraci." zašeptala jsem a on se na mě jen zamračil.U mámy jsme byli až do večera a domů jsme přijeli v jedenáct.
Šli jsme hned do postele.
"Tak jak se ti má matka líbila?" zeptala jsem se s úsměvem.
"Je to úžasná žena, akorát jsi mě vyděsila tím otcem, tak jsem byl nervózní." odpověděl.
"To mě mrzí." řekla jsem ironicky se smíchem. Sebastian mi chytil obličej do jeho rukou a přitiskl si mě na rty. Prsty jsem mu zapletla do vlasů a obkročmo si na něj lehla. Jeho ruce pustily mé tváře a stiskly můj zadek. Usmála jsem se Sebastianovi do rtů a sundala mu tričko. Pak jsem se od něj odtáhla a svlékla to svoje. Opět jsem spojila naše rty a jeho ruka rozepla mou podprsenku.--------------------------------------------------
Vzbudila jsem se uprostřed noci. Pršelo a kapky deště krásně hrály na okna. Sebastian vedle mě hezky spinkal a já ho sledovala. Vypadá tak bezbraně když spí.
Jeho ruka mě držela kolem pasu. Propletla jsem naše prsty a zavřela oči. Po chvilce jsem usnula.